Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Demo staat nog steeds niks over vast... Hij moet deze maand nog komen :) volgens de officiele ninja gaiden 2 site.

2. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar wel, anders stuurt Microsoft/Team Ninja geen bericht rond dat er in de retail build geen framerate problemen meer zijn.

3. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Moet je deel 1 hebben gespeeld om het verhaal van 2 te snappen?

4. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Nee, het verhaal in ninja gaiden gaat niet al te diep.

5. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Oke dan koop ik hem zeker!

6. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    In een maand kun je nog genoeg glitches en alles eruit halen. Je zit in de eind-fase dus er zullen veel problemen dan vast opgelost worden.

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Slechte reden. 8) (geen diep verhaal)

8. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Dat is niet mijn reden.

Ik wou al een lange tijd deze kopen, maar dacht dat je persee ninja gaiden 1 moest gespeeld hebben om dit te snappen. Als dat meevalt, dan koop ik hem zeker.
    plus ik vind verhalen in games vet en soms is dat de reden waarom ik een spel koop (ik weet het, maar ik vind dat het verhaal ook meeslepend moet zijn anders heb ik minder lol aan een game)

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Jaja, snap ik ook wel, was een -!- grapje -!- ;)

10. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    word.
    ik had met deel 1 totaal geen moeite dus ik heb er vertrouwen in dat het nu ook wel goed komt.

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dan vind ik het een erg slechte zaak dat review sites niet de final build (dus nog vol met fouten) gebruiken voor hun review... en dat alleen maar om hun de scoop te hebben. Op deze manier worden de consumenten verkeerd ingelicht. Erg misleidend allemaal.

12. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar het bericht moet natuurlijk wel kloppen.
    En dat zullen we waarschijnlijk pas weten als we het spelletje zelf spelen.

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar het is ook zo site's willen zo snel mogelijk die reviews hebben i.v.m. hits en maar de premiere hebbe zeg maar. Tuurlijk is het een slechte zaak maar het is ook maar een kwestie van hoe die site er zelf tegenover staat.

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
  15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
  16. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik heb "the first 10 minutes part4" net even stiekem bekeken.
    Maar damn wat is die eindbaas snel dood zeg..

Hoop toch echt dat dat de easy mode was.

@ nightbringer.

Net dat filmpje van gametrailers bekeken.
    Die UT van de Lunar...

omg!! wat uberwreed zeg!

Laatst bewerkt: 27 mei 2008
  17. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
  18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    met andere woorden, als je een fan bent van deel 1 heb je verstand van reviewen en is de review betrouwbaar?

ik vind juist iemand die deel 1 niet gespeeld heeft en een fan is onafhankelijker. Als niemand Halo 1 en 2 had gespeeld en Halo 3 had gereviewed waren de cijfers ook anders..

19. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Even van ninja fortress gehaald over een review: (met commentaar erbij)

---

Most of these reviews suck. Specifically the Eurogamer review. The faults he lists are problems that can be found in NG/NGB. Yet, those games recieved great scores but NG2 is penalized for this.

Just a couple examples:
    The reviewer complains about a lack of save points between boss guantlets. There weren't any save points between boss guantlets in NG/NGB but now this is somehow a flaw in NG2. To make matters worse, unlike NG/NGB, if you die in a boss fight in NG2 you'll restart at the beginning of said boss fight. This would relieve a lot of frustration but they still felt compelled to bvtch about this.

The reviewer then b*tches about stuff such as off screen enemies throwing shurikens at you as soon as you enter a room. Perfectly comparable to the exploding bats and ghost fish you'll find in chests. This is just something that's only going to catch you once, after that the trick will never work again. Since the reviewer decided to bvtch about this though it leads me to believe the player just couldn't do something as simple as holding the block button when you open a door to enter a new room to avoid the possible attack. Don't fault the game because you lack the ability to do something so simple.

The other stuff is present in NG/NGB (well, minus the search light thing) but they didn't fault those games for this. But damn it, this is a design flaw in NG2, amirite?

Another thing that had me scratching my head:

-Alma and Awakened Alma covered the screen with the projectiles as well. But damn it, that's a design flaw in NG2!

-Well well well... if he had enough time to block the attack then he surely had the time necessary to avoid the attack altogether with a Reverse Wind. Don't blame the game because you fail to utilize all of the advantages the game gives Ryu.

Most of this stuff he's complaining about are not design flaws, just simply a lack of player skill.

----

Gaat hem hierbij om de eurogamer review, vind persoonlijk dat hij wel een goed punt hier heeft.

20. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Nee.

Maar als ze met punten aankomen van "te moeilijk" en "wapens uit het eerste deel", dan lijkt het me beter dat iemand het speelt die ervaring heeft met het spelletje, en het niet afbrand op alle goede punten.

NG2 review bij Gamekings op TMF.

Laatst bewerkt: 27 mei 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina