oke ik rijd ook wel in de in-car-view, maar af en toe wil ik gewoon ff de camera achter de auto, is makkelijker met beuken enzo.
Wat heeft men gedaan met de besturing! Ik was al fan vanaf de Toca serie op de PC en PS1, maar ik kan me niet herinneren dat de besturing toen ook zo overdreven was. Het is erg jammer, ik zou me graag in deze game willen storten, maar zoals mijn auto zich op de weg gedraagd met deze game zakt de moed mij in de schoenen. Ze doen zoveel dingen mooi in deze game, waarom dan dat vreemde weggedrag alsof ik mij op ijs begeef?
Komt ie nou deze vrijdag uit of 6 juni? Dimensionplus zegt 6 juni op de website,maar ja...die hebben het wel vaker verkeerd.
1 juni volgens mij. //edit uhm dat kan niet is zondag. Op gamefags staat idd 30 mei. Race Driver: Grid Codemasters 05/30/08 EU GRID Codemasters 06/03/08 US Race Driver: GRID Codemasters 06/12/08 AU Ik heb hem besteld!
Komt dus zeer duidelijk uit op 30 mei. En nu geen gezever meer over die datum. Jezus dat is al op elke pagina gezegd denk ik
Was gewoon erg onduidelijk aangegeven.. vooral omdat grotere winkels zoals bart smit, dimension plus en bol.com zeiden en nog steeds aangeven dat GRID op 6 juni komt.
wat ik veel op screens zie is dat er vaak maar 3 rondjes worden gereden, lijkt me toch dat er wel meer rondjes worden gereden? en ik speelde op de 1 na moeilijkste moeilijkheids graad en reed toch makkelijk in de top 3 had wel alles aan behalve stability. verder toppertje zo te zien, reviews zijn goed.
Het ging mij meer om de Destruction Derby gedeelte, want rondjes rijden vindt ik saai ,elkaar kapot maken vindt ik erg tof Maar het valt tegen, de besturing vindt ik erg k*t , je gaat erg snel kapot, tjah het rijd gewoon niet lekker. Veder is het grafisch prima, je kan mooie crashes maken en de replay funktie is super Heb met Flatout meer lol
Gisteren bij Gmekings vonden ze de game smerig vet! Dus tja, je geeft zelf al aan dat je niet van racen houdt maar van botsen... Ga dan lekker naar de kermis ofzo!
Kan je zien hoe belangrijk gameplay is, en niet alles heeft te maken hoe het eruit ziet. Ik vond het ook 3x niks spelen, en ben ook een race fan maar dit was gewoon droevig
Inderdaad, je moet er gewoon van houden en als je het niet doet dan koop je het spel niet Het is wel heel jammer. Ik weet nog niet of ik hem haal ik wacht even hoe die bij mijn vriend bevalt