Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 11]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 5 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rutger98

Rutger98 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kies denk ik toch voor de 8800GT.;) maar weet iemand als het uitmaakt als het nu van Asus of van Club 3D is? als je kijkt naar prestaties. het scheelt namelijk wel in de prijs;)

en antwoorden op mijn vragen paar post hierboven please_O_

Laatst bewerkt: 26 mei 2008
  2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb een vraag over mijn ram-geheugen. Ik heb Vista en wil AoC spelen maar om de 10 minuten klapt ie eruit omdat ie geheugen tekort komt, Vista en mmo's vreten namenlijk veel geheugen. Ik wil mijn geheugen uitbreiden en mijn vraag is hoe ik dat het beste kan doen? Hoeveel geheugen moet ik bijkopen en of het niet misschien beter is om over te gaan tot DDR3?

Mijn specs zijn:
    Windows Vista
    2gb DDR2

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    DDR3 kan waarschijnlijk je moederbord niet trekken...

@Rutger: prestaties maken niets uit, pak gewoon de goedkoopste

4. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    De pc van mijn vriendin blijft om het kwartier ofzo vasthangen en dan moet ie gereset worden. Das niet leuk dus :p.

Nu ben ik gaan kijken voor een goedkope oplossing, en toen zag ik deze:

http://paradigit.nl/configurator.php?system=2179

Lijkt me best een leuk dingetje. De computer is hoofdzakelijk bedoeld voor school. Ernaast nog msn, limwire, internet, je kent het wel :p.

Zou deze pc een goede keuze zijn? Of hebben/raden jullie een andere aan? (De pc moet in een winkel te koop zijn, dus niks via internet, mocht er iets mis met de pc zijn.) Een laptop is ook een mogelijkheid.

http://paradigit.nl/configurator.php?system=2152
    http://paradigit.nl/configurator.php?system=2151
    http://dixons.nl/De_online_winkel/P...paign=bannertop_computers#extendeddescription

De processor, 2x2.2ghz.. hoe moet ik me dit voorstellen, zelf heb ik een Pentium 4 2.4ghz. Is die dualcore zeg maar 2x het vermogen van mijn processor(ongeveer he) of is ie 2 keer zo snel?

Alvast hartelijk dank!

Laatst bewerkt: 27 mei 2008
  5. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
  6. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Anders formatteer je eerst die pc een keer voor je meteen een nieuwe koopt... Je zult zien dat ie dan weer als een zonnetje draait. Als je zelf niet weet hoe 't moet vraag je 'n maat. Er is vast wel iemand in je kennissenkring die weet hoe die windows opnieuw erop moet zetten...

Het is zonde meteen een nieuwe PC te kopen zonder eerst te proberen of je 'm misschien nog wel kan fixen..:)

7. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    Tja, kweet hoe het moet, heb alleen de orginele cd niet meer, alleen een illigale.. En die pc van haar is toch al best oud denk ik. maar 265 mb werkgeheugen, ook een processor uit die tijd dusjaa.. Ik heb zelf ook zoon illigale omdat toen mijn pc het niet meer deed ik de orginele nergens kon vinden, de code heb ik wel nog..:eek:

8. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Anders heb ik nog wel een legale code voor je liggen.

9. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Maakt toch niet uit, kan je met die cd nog wel windows opnieuw erop zetten..

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    maar met een illegale code, heb je soms kans dat je geen updates enzo meer kan.

11. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een legale code voor windows xp home, en een illigale cd van xp pro. Kan nergens een goede cd van home vinden:mad:.

Gdzr, heb je een code van home of pro:)?

Laatst bewerkt: 28 mei 2008
  12. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik heb van de Professional een code.

13. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    PM :+:thumbs:

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Hier is wel niets illegaan aan de hand, maar het is wel op de grens en het is slechts een kwestie van tijd dat er hier iemand begint met illegale keys. Dus om het illegaal gedoe te vermijden gelieve nu alles wat betreft license keys af te handelen via pm.

15. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ach het uitwisselen van keys is nou niet bepaald conform de EULA agreement denk ik van MS, maar ja dat laten we buiten beschouwing. Illegaal is het idd niet :)

16. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    Laatst bewerkt: 3 jun 2008
  17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Omdat je waarschijnlijk home geïnstalleerd hebt staan i.p.v. pro.

18. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    Nee ik heb al pro, maar nu ik de nieuwe code geactiveerd heb heeft windows gelijkertijd alle bestanden op mijn c schijf verwijderd!:confused:!:mad:!. Dag dag 250 pinkpop foto's :'-(! Net geen backup van kunnen maken, shit zeg, kl*te windows ook.. niet dat ze even een waarschuwing geven dat ze gaan formateren ofzo.. Paradigit kon er ook niks meer aan doen:mad:.. voor de rest wel uitstekende service bij paradigit!:)

Laatst bewerkt: 3 jun 2008
  19. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    waarom verwijderd windows alles van je C: dat slaat nergens op :+
    kan je net zogoed iets als magic jelly bean keyfinder gebruiken waarmee je je key van veranderen (en zodoende verder nergens last van hebt)

20. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat net Bioshock voor het eerst op mijn 24 inch HP w2408h te spelen via hdmi en alles ziet er echt geweldig uit. Alleen valt mij nu iets vervelends op, wat ik ook heel soms in films zie, namelijk rare ronde kringen in beeld, wat er een beetje uit ziet zoals dit:

Ik merkte tijdens het spelen dat het wel weg ging als ik het bekeek van een ander punt, dit is geen fout in de game want in films valt het heel soms ook op.

Als ik mijn contrast lager zet valt het minder of totaal niet op, maar is mijn beeld weer veels te donker, iemand?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina