[XOne] Microsoft Points

Discussie in 'Games' gestart door Fozo, 28 mei 2008.

1. Fozo

Fozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb een probleempje met mijn Microsoft Points kaart. Omdat er iets fout is gegaan met het registreren bij xbox live, staat er nu bij xbox live dat ik uit Florida kom. Dit komt doordat mijn hotmail account ingesteld staat op Florida, en xbox live die instellingen overneemt. En de microsoft points kaarten werken per regio, dus een NL kaart werkt niet in Amerika en omgedraait.

Bij mijn gegevens bij live kan ik mijn land niet aanpassen, ook heeft het geen nut om het bij hotmail aan te passen want er verandert dan niks bij live. Ook heb ik al geprobeerd om een ander hotmail account aan mijn live account te koppelen, ook dit had geen resultaat. Ook heb ik al een keer naar xbox gebeld, en die zeiden dat ik een nieuw account aan moest maken met goede hotmail etc. etc. Maar daar heb ik geen zin in ivm achievements e.d.

Is er misschien iets, of heb ik iets over het hoofd gezien, zodat ik mijn punten toch kan gebruiken zonder een nieuw account aan te maken?

Alvast bedankt,

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij is dat de enige oplossing.

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik weet bijna zeker dat dat de enige oplossing is.
    Ik denk ook dat je beter de vraag in het Xbox 360 Algemeen [Vragen & Opmerkingen] topic had moeten stellen.

Probeer anders even het xbox.com forum, misschien dat daar het antwoord nog staat?

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Er is nog geen oplossing voor land omzetten .. de enige oplossing is een nieuw account aan maken welke wel uit nederland komt

Deel Deze Pagina