Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn order bij dimplus net gecancelled, je mag mijn drumstel hebben Dulle :) Ik heb er geen zin meer in. :mad:

    Net het hele pakket bij amazon met priority shipping besteld bij Amazon. Ook al staat de levertijd daar op 1 tot 2 maanden voor band in a box. Stuur dan maar gewoon de game op, dan kan ik tenminste gitaren.


    Wat een absolute tering launch van een game is dit.
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik er nog antwoord op krijg zal ik dat doen, al betwijfel ik het aangezien ik er zojuist weer een mail achteraan gestuurd heb met de definitieve annulering van mijn bestelling :+

    @ Burnfout : Er zijn nog Band-In-A-Box pakketten op voorraad bij Play.com
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2008
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :D \o/
    Vanaf nu blijf ik mijn mail heel scherp in de gaten houden. (voor een bericht van dimplus dus :+)
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist toch nog antwoord gekregen :

    Hallo,

    Die wordt vandaag of uiterlijk morgen hier binnen verwacht.

    --
    Met vriendelijke groet,

    Dimension Plus


    Waarom dan 'Onbekend' op je site neerzetten i.p.v. 28/29 mei :confused: Mja het valt mee dus. Ik heb um hoe dan ook morgen toch al.
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Naja, dan laat ik m maar staan.

    Ik hoop echt dat ik m donderdag of vrijdag binnen heb...
     
  6. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    die versturen ze niet buiten de UK
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik check zojuist mijn email om te kijken of Dimensionplus mijn annulering heeft bevestigd, niet dus. Kijk ik daarna op de site van Dimensionplus en zie nu dat ze de bestelling toch al hebben verzonden. Verwacht hem dus morgen binnen. Dat betekent dat ik een dezer dagen met twee exemplaren van Rock Band zit :+
     
  8. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, mocht je 'm kwijt willen; ik wil 'm best ruilen tegen een recente titel :).
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ruilen doe ik niet. Misschien dat ik hem wel op de X-Bazar zet, maar dan wel te koop. Maar dan gaat ie sowieso voor niet minder dan 50 euro de deur uit.
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2008
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb nog helemaal niks van een mailtje, en waar staat het op de site?
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon bij je besteloverzicht kijken, ik heb ook geen mail gehad. Voor de geinteresseerden : heb mijn tweede exemplaar van Rock Band vast te koop gezet in de X-Bazar zodat ik even kan kijken of er animo voor is.
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2008
  12. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat dat het geval is, mijn hele geannuleerde bestelling staat op verzonden (afgehandeld) terwijl de microphone nog lang niet binnen hoort te zijn.

    Ga er maar vanuit dat je bestelling gewoon geannuleerd is, en dat ze afgehandeld (verzonden) neer hebben gezet om aan te geven dat het klaar is. Dat heb ik namelijk wel eens eerder meegemaakt.
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, heb jij een bevestiging van die annulering gehad ? Ik in elk geval niet, hadden ze op z'n minst wel ff mogen doen dan. Vind het nu maar onduidelijk. Maar goed, er staat bij m'n order '69,99', en daarboven weer '-69,99' wat op een totaalbedrag van '0,00' komt dus het lijkt me dat je idd gelijk hebt. Heb de thread in de X-Bazar dan maar gesloten. Nu via internetbankieren in de gaten houden dat ik wel m'n geld terugkrijg.

    EDIT : Zojuist gekeken en ik heb m'n geld al terug. Gelukkig, scheelt weer een hoop gedoe :+
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2008
  14. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, band in a box kan wel een maandje duren bij amazon.

    Ga maar even weer aan een andere game denken.
     
  15. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er al mensen die hun Rock Band game binnen hebben van Amazon binnen hebben gekregen. Hij was vorige week via 'Deutsche Post World Net' verstuurd en had eigenlijk wel verwacht dat ik hem onderhand zou hebben.
     
  16. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb voor 4000+ punten DLC gekocht, daarna mee gestopt aangezien de DLC ook bij de Band World tour komt. Heb al een aantal maal "All the small things" moeten spelen.
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Dan doe je die Band World Tour toch niet? :9

    Ik ga denk echt heeeeeeel veel dlc kopen. Vooral die albums zijn wel vet. Boston, Judas Priest, Nirvana, The Who en The Pixies ga ik misschien allemaal kopen. XD

    The Cars zuigt..
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, mijn los bestelde gitaar wordt ook pas een maand later ofzo nageleverd. Niet dat het heel erg is, 1 gitaar is voorlopig voldoende.
     
  19. Phoebe85

    Phoebe85 Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    is er geen andere bekende betrouwbare webwinkel?
     
  20. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Grappig dat jullie allemaal al de instumenten van +10 kilo binnenhebben maar nog moeten wachten op een spelletje dat door de brievenbus past... :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina