[Hulptopic]Grand Theft Auto IV [Spoilers][Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 mei 2008.

  1. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan alleen nadat Brucie je heeft uitgelegd hoe dat moet (voor een missie), dat is al vrij in het begin. Daarna kun je op LB drukken als de auto stilstaat en kun je de misdaad bestrijden. :+ Je wanted level verdwijnt hierdoor niet meteen, maar wel nadat je een misdaad oplost. :thumbs:
     
  2. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je de laatste missie moet doen..moet dimitri in zn helekopter achterna en moet ik met een boot onder de helikopter van little jacob varen maar hij vliegt elke keer weg8) hoe kan dit? vaar ik niet snel genoeg of wat? ik heb de trigger toch helemaal ingedrukt mja
     
  3. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Andere keuze maken. ;)
     
  4. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik het hospital vinden waar je in kan lopen?
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ik kan nu beginnen met de missies van jimmy pgorino ofzo, maar daarvoor heb ik smart kleding nodig... hoe kom ik hieraan?
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik zit met hetzelfde probleem. Ik kan ook die helicopter niet halen met de boot. Iemand een oplossing?
     
  7. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik die aanvalsheli vinden ?
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb misschien de oplossing het heli probleem:

    Edit:/
    Laat maar, dat is niet de oplossing :9
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2008
  9. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is op het eerste eiland, iets ten noorden van het park, bij Cassidy street.

    Ze bedoelen een pak, kun je kopen bij Perseus (2e eiland).

    Op het dak van sommige politiebureaus, zo staat er 1 bij het politiebureau op San Juan Road (2e eiland, ten N van Superstar Cafe). :) En op het vliegveld, helemaal bovenaan (tenminste bij online free mode).
     
  10. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet de story mode hebben uitgespeeld, dan staat er een op francis national airport, of je moet al die pigeons afmaken.
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ok, laatste missie gehaald. Na 39 pogingen, waarvan er 3 in de helicopter terecht kwamen, heb ik dimitri mooi te pakken :9
     
  12. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Het pak dat je eerder ook al nodig hebt gehad voor een missie.
     
  13. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand tips voor de missie op dat olieschip, die je moet doen als je bij Dimitri's aanbod om voor je te komen werken niet voor de cash maar voor revange kiest. Ik kom telkens in nood, doordat m'n health/armor altijd op is. Iemand die weet waar ik die op het schip kan vinden ?
     
  14. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Health vind je in het schip zelf, zodra je naar binnen gaat om ergens bovenin een hendel om te zetten. Bij die hendel ligt weer bodyarmor en op weg ernaar toe (ook binnen dus) ligt ook bodyarmor. Verder ligt er nog bodyarmor aan de andere kant van waar je het schip op gaat (je gaat er aan de linkerkant met een trap op, aan de rechterkant ligt bodyarmor).

    Verder ligt er onderin (nadat je die hendel hebt overgehaald) ook nog health en armor.
    Moet genoeg zijn toch? Is inderdaad wel een lastige missie die laatste, in tegenstelling tot vrijwel alle eerdere missies die je in 1x haalt. :)
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb die missie in één keer gehaald, vond m niet zo heel lastig! Gewoon de tijd ervoor nemen! Niet gaan rushen en als een killende Rambo over die boot rennen =(! Gebruik het cover systeem! Ik had een M5 (assault rifle) gebruikt, die heeft goede zoom, en dan is t kwestie van in cover blijven en headshots maken, stukje verder lopen, cover, weer wat headshots en weer verder! Succes ermee!
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja, dat is het belangrijkste cover nemen en je tijd nemen.
     
  17. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, als je de tijd neemt lukt het wel. Je kunt beginnen een granaatje bij die truck die ze aan het inladen zijn te werpen, vervolgens klim je omhoog langs de ladder van een kraan en kun je zo iedereen op het schip met een sniper 'verwijderen', hoef je alleen binnen nog maar (dat 2e deel in het ruim van het schip kun je ook al vanaf boven doen, langs de rand).
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Sniper is idd ook wel een goeie ja! Als je het ship opgaat en dan rechts trapje op en nog een trapje op kom je op verhoging, vanaf daar kun je vast wel heel wat mannetjes snipen!
     
  19. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb voor het geld gekozen vanwege die archievment van die half miljoen;) Maar daarna komt er een missie en dan moet je dimitri zoeken, hem uiteindelijk gevonden gaat hij er met een helicopter vandoor en moet jij met de boot. Little Jacob komt aanvliegen met een heli waar je onder moet varen maar telkens vliegt hij weg:confused: Iemand idee hoe je wel optijd bij die heli kunt zijn?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Leer de route vantevoren kennen dan kan je punten afsnijden.
    Persoonlijk had ik hem in een keer gehaald maar misschien was het mazzel. ;)
     

Deel Deze Pagina