Enemy Territory: Quake Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiseWish NL, 2 mei 2008.

1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik zou hem niet halen als ik jou was, de lag is te erg. Ik breng hem morgen terug naar de winkel.

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Oke, erg jammer=( Kon zo leuk worden, maarja=(

Voor welke game ga je em ruilen?

3. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik zou hem zeker met GRID ruilen :).

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    hou niet van race spellen. Vraag mijn geld terug of anders kado tegoed voor als Soul Calibur uitkomt

5. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Of voor een van de vele Juni-toppers:p:)

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    welke dan?

DBZ burrst limit vind ik geen topper en Ninja Gaiden haal ik later als hij afgeprijst is:p

7. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    2 jaar geleden was dit de game waar ik mijn pc voor wilde upgraden... Die eerste trailers van deze game zagen er imo best wel vet uit, maar door het uitstellen ben ik helemaal van deze titel gehaald en heb ik toen een 360 gekocht. Ik dacht er nog overna om deze te kopen voor de 360, maar na deze reacties weet ik het zo niet meer. Sowieso zijn er volgens mij veel betere shooters op de 360 te krijgen, die ik nog niet gespeeld heb.

8. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Ja deze game heeft erg veel lag |:-

De singelplayer campaign stelt niks voor, je speel gewoon op een mp map met bots.

Nee dan vindt ik Frontlines duizend keer beter die heeft teminste een goeie singelplayer campaign en geen lag :)

Laatst bewerkt: 29 mei 2008
  9. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    uhmm Battlefield : Bad Comapany misschien :cool:*)

10. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    jaa ik laat deze game lekker liggen en 12 juni battlefield bad company!:)

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik wil eerst de demo van Bad company proberen. Van wat ik gezien heb is het rocketlauncher frenzy om gebouwen op te blazen en ben gewend van de BF franchise dat voertuigen altijd te overpowered zijn (met name Heli's en Jets)

12. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is en blijft een multiplayer game oorspronkelijk bedoeld voor de pc. :):

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ja dat is wel bij meer spellen zo. En er zijn zat goede games die van de pc af komen dus dat argument gaat niet op.

14. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zijn de meningen oververdeeld. :) Een ander belangrijk punt bij dit spel is de comunity. Maar als je daar vanaf wolfenstein niet bijzat is dit spel niet zo bijzonder.

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Final Fantasy XI speelt heel goed op de 360 en op de ps2.
    COD 4 is ook een online shooter in hetzelfde genre.
    UT 3 doet het ook goed op de PS3

En zo zijn er veel meer games.

En Quake Wars was vanaf het begin al bedoeld voor de 360. Alleen is het een hele tijd uitgesteld voor de 360

16. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Niet toen hij aangekondigd was. Ik heb hem gewoon voor de pc, net als ut3 en ik zou ze niet willen spelen op een console. Dat ligt niet aan de muis of toetstenbord of wat dan ook, maar de comunity is gewoon veel meer aanwezig op de pc. En niet te vergeten dat ik een fervent mapper en modder ben.

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Nu haal jij feiten en meningen door elkaar. Met het is en blijft een multiplayer game voor pc wilde je zeggen dat dit soort spellen nooit kunnen werken op een console.

Maar nu heb je het over jouw mening. Dat jij het niet op een console wil spelen, en dat jij de community leuker vindt op de pc en dat je zelf een mapper en modder bent is een mening waarom jij nooit een online shooter op de console zou spelen.

Maar het is gewoon een feit dat COD 4 een zeer geslaagd product is op de xbox 360 en UT 3 op de Playstation 3. Het loopt soepel, is goed speelbaar, en veel mensen spelen het met plezier. Voor beide geneomde games is er een community en wordt er aan clanmatches gedaan op diverse ladders en leagues. Wat mensen individueel vinden van die spellen is hun mening en of ze wel of geen shooters op een console willen spelen maar dat heeft niets te maken met dat dit een goed spel had kunnen worden op de 360.

Helaas valt het spel tegen, maar heeft niks te maken met wat jij net noemt.

18. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Gast... :{ Feiten en meningen? Ik zeg waarom ik deze 2 spellen (geen cod4 dus) liever op de pc speel. Ik heb nou eenmaal geen ps3 en die hoef ik voorlopig niet, dus waarom zou ik me bezighouden met de ps3 versie van ut3? Laat staan de 360 versie, want die is er nog niet. Dat is mijn mening en geen feit. Wat wel zo is is als je maps en mods maakt de pc ver boven consoles staat. Leuk dat je voor ut3 voor de ps3 maps en mods kan maken, maar die heb ik niet. Ik weet niet waar je dat idee vandaan haalt. Daarnaast is etqw door splashdamage ontwikkeld voor de pc en door andere developers is het geport (ik weet niet welke want dat interesseert me niet). Het spel is niet voor niets al ruim een half jaar eerder op de pc.

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    laat maar deze discussie heeft toch geen zin, het punt dat ik wilde maken is dat dit soort games zeker wel kunnen slagen op een console, port of niet

20. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het dus alleen maar over deze game en ik weet 100% zeker dat deze niet gaat slagen.*)

Deel Deze Pagina