Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga denk ik het hele ding maar halen als ik deze zomer tijdens mijn vakantie langs duitsland rijdt. Nu ik deze posts allemaal zo zie kan ik echt niet meer wachten eigenlijk tot het einde van het jaar. Ik zou het persoonlijk trouwens ook wel leuk vinden als ze eens een keer wat Nederlandse bands in het spel zouden stoppen. Vooral met het zingen lijkt me Nederlandse teksten leuk.
     
  2. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee of het al gezegd was. Er is al een rasechte 'Stage Kit' voor Rock Band. De eerste details spreken over een licht- en mistmachine met aangepaste bedieningsknoppen.

    Momenteel enkel te bestellen bij Gamestop.com

    Meer info


    En foto:
    [​IMG]
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsjeblieft niet zeg :emo: :+ Wie had je in gedachten dan ?
     
  4. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag rockband gehaald :D wat een vette game, drummen is zo vet, alleen die bass is iritant krijg last van mn been heletijd maar het is vet :p

    game koste 65 euro en drumms 85 bij de Media markt in papenburg (DE) ofzo
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Doemaar - Sinds een dag of 2





    8)8)8)
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
  7. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Marco Borsato - Dromen zijn bedrog

    Zit nog een gitaarsolo in ook, wat wil je nog meer :+
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, Engelse teksten ? :+

    Nederlandse bands oke, maar kies er dan een die tenminste gewoon in het Engels zingt 8)
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nu ik er zo over nadenk, Doemaar zou wel vet zijn in Rock Band. In een "oh melig, ik ken deze teksten"-manier.

    Bass is groovey, en er zit ook nog een hele uitdagende solo in van waarschijnlijk 20 noten. XD
     
  10. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8

    Ja, ik heb hem vanmiddag binnengekregen!! Band in Box had ik vorige week binnen 1 dag binnen en vandaag eindelijk de game (ook besteld bij amazon.co.uk en verzonden met 'Deutsche Post World Net' )
    ....ik speel al flink wat jaren drums, en ik moet zeggen dat het erg leuk is om de bekende nummers na te spelen. Ik ben gelijk begonnen met Hard en het is toch nog vrij pittig in het begin (sommige nummers). Erg wennen aan die drumpads (ze maken best herrie als je erop slaat)...en ik heb soms het gevoel dat hij sommige slagen niet pakt in het spel....ik hoop niet dat het zo'n oud model is die ze hebben gestuurd.... :'-( maarja eerst nog even dooroefenen. Zingen met microfoon is ook erg grappig en pittig (vooral die hoge nummers, zoals van 30 seconds to mars ofzo, die ik heb gedownload). :)
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2008
  11. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    FUCK, ik haat dit. Gimme teh Rokk Band!
     
  12. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    32 jaar heet het nummer :9
     
  13. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag binnen gekregen, en wat een sensatie game dit zeg :D

    De hele avond met 5 man bezig geweest in de band world tour mode. Echt geweldige ervaring, veel leuker als de campaign mode van GH. Al lekker veel dlc content ( 5000 punten in een half uur uitgegeven, nieuw record voor mij! ). Alle nummers zijn echt geweldig ge-note-chart, realistisch geen onlogische noten en onmogelijk overgangen. Note charts zijn daardoor wel makkelijker als in GH3 maar door de veel nauwere hit window ( nog kleiner als in GH2! ) is het toch wel even doorbijten in sommige nummers ( Solo 2 van Working man - Rush bv. ).

    Drums zijn echt epic! Tot nu toe de meeste nummers op medium 5* maar heb ook al een aantal nummers op hard gespeeld. Wil zo snel mogelijk op expert gaan spelen maar dat wordt wel flink trainen.

    Vocals zijn vet! Dat we met zijn allen BWT mode speelden ben ik begonnen met de vocals ( niemand durfde ). Uiteindelijk heeft iedereen een paar nummers gezongen! Echt heel leuk maar wel erg moeilijk, maar dit zal ook wel wennen zijn.

    Conclusie geweldige party game, maar ook de single player is erg vet. Werd schijtziek van GH3 100 keer slayer gespeeld op expert en nog niet gehaald :p Denk dat ik Gh3 binnenkort op mijn Rock Band party ritueel ga verbranden!!!
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Veelbelovend stukje tekst, maar ik had ook niet anders verwacht :cool: Je wilt niet weten joh. Zit al dagen achtereenvolgens m'n shipping status/package track in de gaten te houden, ga echt blij zijn als een klein kind als de hele zooi hier binnen is :D

    Is het trouwens aan te raden om met drums/vocals gelijk op Medium te beginnen, en Easy gewoon helemaal over te slaan ? Met andere woorden : zijn beide op Medium te doen zonder na een tijdje al gefrustreerd te raken ? Met de gitaar begin ik sowieso minimaal op Hard, maar dat is omdat dat niet echt een nieuw spelelement is als je GH al gewend bent.
     
  15. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat is een 'grappige' vraag, die had ik namelijk ook voordat ik begon.

    Oftewel vol goede moed de vocals op medium gezet en gaan zingen, was na 3 zinnen af :D Retry gedaan, weer binnen no time af. Ik begon echt te denken dat ik een of ander idoot was die niet eens kon zingen. Uiteindelijk op easy gaan spelen, en dan heb je wat meer speling qua toon hoogte. Na een paar nummers te spelen op easy krijg je wat meer zelf vertrouwen en snap je ook een beetje de techniek achter de zang. Ik praat normaal altijd heel monotoom, en zo zong ik dus ook. Heroes van David Bowie was dus niet te zingen, je moet je echt op de manier zoals Bowie zingt de woorden opzeggen of mompelen ( werkt ook ). Op deze manier lukte het me al aardig gauw op op easy enkele nummers 100% te halen :)

    Drums hangt denk ik een beetje af van je ritme gevoel, als je graag meteen op medium start raad ik je aan eerst even 2/3 nummertjes in quickplay op easy te spelen om even te wennen aan de hit window en je zit positie. Mijn positie was in het begin niet echt goed en door anders te gaan zitten ben ik veel beter gaan spelen. Drumstel moet ongeveer op de hoogte van je middel staan en je moet als het ware je blik op de rode drum pad focussen ( je zit dus een klein beetje schuin voor de drum ).

    Hoop dat je er wat mee kan :p
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, hier kan ik wel wat mee :) Denk dat ik met zowel drums als vocals maar gewoon op Easy begin dan. Zingen wordt waarschijnlijk net als jou een vette tegenvaller en drummen tja, ben wel ritmischer geworden dankzij GH maar het is toch anders dan frets inhouden en strummen. Ik zie wel hoe het loopt ;)
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2008
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Een nieuwe dag, en nieuwe hoop dat Rock Band in de bus valt. :cool:
    Hopelijk is het vandaag eindelijk zover. :9
     
  18. ZizziZ

    ZizziZ Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een paar daagjes nu de eerste ervaring:

    Super!!!
    Moet eerlijk zeggen dat het me in het begin beetje tegenviel. Kon niet goed overweg met de noten op gitaar en bij de drum zat ik er ook redelijk vaak naast. Toch even voor de zekerheid de 'lag-calibratie' manueel aangepast en nu gaat het weer als een dolle!
    Tip: valt het tegen cq slaat vaak verkeerde tonen na; probeer lag-calibratie aan te passen. Zoals al eerder hier verteld, zijn de hit-points van de gitaar klein. Ook hammer-ons en pull-offs zijn in het begin moeilijk te herkennen. Lijkt het gitaar-spelen op medium makkelijk, halverwege hard wordt het echt moeilijk. (ik ben een gemiddelde speler die GH2+3 op hard kan uitspelen, gemiddeld 4 sterren) Als er nog vragen zijn, hoor ik het graag!
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2008
  19. ZizziZ

    ZizziZ Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, dan stel ik zelf maar de eerste vraag:

    Ik heb dus spel + drumkit, geen usb-hub. Nu kan het zo maar gebeuren dat ik vrienden over de vloer krijg. Die nemen de gitaar mee. Ik heb zelf nog de gitaar van GH2, dus werkt. Nu het probleem
    Drum: USB
    Gitaar 1 :USB
    Gitaar 2: USB

    Wat nu?
    Zit er inderdaad achterop de Xbox nog een USB aansluiting (waar de HD-DVD aangesloten op wordt) en zo ja; kan ik die dan gebruiken?
    Mocht dit niet het geval zijn, hoe kom ik dan aan een USB-Hub voor de XBOX?

    Iemand hier ervaring mee?
     
  20. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ie alleen verkrijgbaar bij Amazon? Als ik bij Dim..Plus kijk staat bij verwacht: onbekend.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina