Infinite Undiscovery

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 12 sep 2007.

1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd :) Die nieuwe trailer die op de Marketplace staat ziet er weer veelbelovend uit. Als 5 september de daadwerkelijke release is hier ga ik die datum vast onthouden en zeer waarschijnlijk tegen die tijd een pre-order de deur uit doen :cool:

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Deze RPG lijkt me niet veel aan. Eternal Sonata vind ik geweldig, Blue Dragon vind ik aardig. Persoonlijk wacht ik op Tales of Vesperia. Ik houd wel van RPG's met een cartoony stijltje.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Staat ie toevallig al op gt?

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    [gt]34279[/gt]
    Dit moet hem zijn geloof ik.

Edit; ik zie dat het een soort battle systeem wordt ala Eternal Sonata?

Laatst bewerkt: 29 mei 2008
  5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Semi-Realtime idd, voor zover ik kan zien. Hoewel ik persoonlijk nog steeds het meest hou van Turn-Based vond ik de manier van spelen in Eternal Sonata ook best tof. Alleen jammer dat er in dat spel zo weinig variatie zat qua gevechten.

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik weet wat je bedoel. Zelf lijkt mij dit wel een leuk spel maar vind helaas de characters uit dit soort spellen allemaal op elkaar lijken.

Ze moeten een beetje meer variatie in thema's en characters maken.

Neem final fantasy 10 of 9 daar zitten verschillende rassen in en de characters zijn memorabel. (ook al zijn ze niet cartoony)

Maarja met cartoony heb je hetzelde, vaak komen de poppetjes neer op standaard anime poppetjes.

Ik wil gewoon een leuke spelwereld met diversiteit aan omgevingen en characters :D

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nee joh, volgens mij wordt er niet in arena's gevochten. Het lijkt erg veel op het systeem van de laatste FF.

Dit is dezelfde trailer als op XBL. Ben zwaar benieuwd hoe deze titel zich gaat ontwikkelen.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Arena's? Ik bedoel het vrij rondrennen in een gevecht he, ziet er uit dat dat in deze game zal gebeuren. Verder zie ik ook dat je op een beest kan klimmen en rondrennen en grafisch ziet het er allemaal erg mooi uit!

9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Dit lijkt echt enorm veel op Rogue Galaxy. En laat nou net die game ontzettend cool zijn:D

Verheug me ook ontzettend op deze;)

10. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben helemaal leip van JRPG's, maar om een of andere reden als ik de trailer bekijk hebik het allemaal weleens gezien.
    ik bedoel de "held" met een machtig zwaard, 2Kindertjes (lost odessey), zon chick die t over "hope" heeft.
    begrijp me goed t lijkt me wel een dope spel EN het vechtsysteem lijkt me leuk.
    maar volgens mij word dit weer zo'n standaart; "reddeprinsesvanhetkwaadandersgaatdewereldkapotenbenjedelul" RPG:p
    maar over het grafische en het battle gedeelte, van wat ik opmaak uit de trailer, ziet t er goed uit :) wil alleen wat meer verhaal hebbe :p

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    He, je hebt ES toch ook gespeeld? Dan moet je weten dat de gevechten zich in arena's afspelen, waarin je ventjes per ronde een aantal seconden kunnen rondrennen en vechten.

Als ik de trailer zie is dat niet het geval vij IU; het werkt volgens mij zoals de nieuwste FF; ga je gevechten aan, dan blijf je in hetzelfde scherm. Het lijkt realtime, maar volgens mij werken alle aanvallen, skills en magic turnbased.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, in Eternal Sonata moest je volgens mij altijd in een arena vechten.
    Maar jij denkt dat dit bij IU niet het geval is, en je vrij in dezelfde plek kunt rondlopen ala Crisis Core?
    En wat betreft turnbased aanvallen, skills en magic heb je wel gelijk in denk ik.

13. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Japanese gameplay video, die volgens mij ook gelijk veel van jullie vragen beantwoord.

Ik zie de game pas voor het eerst en ik vind het er gelijk erg aansprekelijk, altijd fan geweest van japanese achtige rpg's alleen nooit echt fan van de turn based gameplay dat me meestal toch wel terug trok om een game te kopen. Maar dit word zo te zien toch wel een must have voor mij. :)

[gt]35817[/gt]

14. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil dit spel zo graag!! ziet er echt super leuk uit om te spelen. Heb alleen nog een gigantische stapel games liggen die nog gespeeld moeten worden en komende maanden komen ook al zo veel goede games. Hard times voor een full-time werkende gamer...

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De Europese boxshot:

16. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    1 van de mooiste van de xbox 360 tot nu toe imo.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De boxart is inderdaad echt schitterend!

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Het gedeelte onder het logo is inderdaad echt schitterend, het gedeelte boven het logo is al wat minder. Vind het dus spijtig dat er een character moet instaan, maar desondanks blijft het inderdaad een knappe boxart.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Meer screens:

De game ziet er echt geweldig uit!

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    het ziet er inderdaad echt schitterend uit. Die 2 na laatste shot bijv, in een gevecht. Nogsteeds super veel detail

Deel Deze Pagina