Naja snel en kort even een vraag; Nou wil ik misschien JSRF gaan kopen voor me 360 (compatible) maar ik heb ook even zitten zoeken naar deel 2 en daar krijg ik heel weinig zoekreacties op en kan geen reviews vinden. Is deze uitgekomen/uitgebracht? En ook voor Europa? Bijv dank .
Het eerste deel was op de Dreamcast, Jet Grind Radio, en het tweede deel was op de Xbox, Jet Set Radio Future. Verder is er geen uitgekomen volgensmij. Maar wel een leuke game!
Jet Set Radio Future voor de Xbox is een update van Jet Set Radio voor de Dreamcast. In feite zijn het precies dezelfde spellen. Microsoft had een zak geld gegeven aan Smilebit (zoiets, in ieder geval de makers) om het spel te porten naar de Xbox. Dus helaas bestaat er geen deel 2, ik hoop dat die ooit nog wel komt
Zoals shin david al zegt, je hebt jet set radio voor de dreamcast. (was jet grind radio in amerika) En je hebt dus jet set radio future op de xbox. (geweldige game overigens, laatst zelf ook nog ff uitgespeeld) Ene jet set radio future xD is geen update van deel 1 van de dreamcast basis princiepe is hetzelfde voor de rest speelt het zich in andere omgevingen nieuwe chars en alles af.
http://www.xbox.com/en-GB/games/backwardcompatibilitygameslist.htm Jet Set Radio Future new Jet Set Radio Future 2 updated Dit stond wel daar. Maar ok er is dus maar 1 versie. Maar eens kijken dan.
Zover ik weet is Jet Set Radio future zelf een vervolg op Jet Set Grind, die voor de Dreamcast verscheen, en is er niet nog een deel verschenen. Edit: zoals al gezegd is dus.
Klopt. De combo disc was destijds niet compatible maar de normale versie wel. Hier is destijds nog een aparte update voor gekomen. Je vraag is inmiddels beantwoord. Voor andere vragen kan je in de backwards compatible thread terrecht. Deze is nu dubbel en gaat dus dicht. -Slotje