Ken geen Nick, maar als hij in een heeeel groot huis heeft, moet hij wel hier in de buurt wonen.. Bosch en Duin FTW
hmm ik weet niks te zeggen dus moet ik even onzin uit kramen: wie heeft het bedacht om maar eens aan de uier van een koe te gaan trekken en het witte spul wat er uit komt op te gaan drinken?
dan moet je monkey op gaan zoeken xD hij woont in de buurt van het station daar bij dat meertje met die kabel baan ergens bij de afrikalaan ofzo
Bij die kabelbaan (wakeboard baan), heb ik jaren gewerkt Afrikalaan ken ik ook wel, dus ik ga maar eens bij hem aanbellen
ja inderdaad vooral mooi die bladeren op de glazen die in zo'n mooie volghorde zijn geplaatst en met van die mooie uitgelopen strepen van die brand
Luuk als je tog alles over mij aant vertellen bent... Poepnoob xD en Hills83 kom gezellig een keertje langs En ff ontoptic heb ik nog iets gemist over KwH?
hahaha mja de dingen die je hebt gemist vertel ik nog wel via msn p.s. weet je al wanneer je weer mag iksboksen? p.s.s. steve urkel is niet meer in niels vanaf nu is het CHUCK NORRIS! zoek op google foto en kijk dan deze link: http://www.chucknorrisfacts.com/ echt geweldig!
het is hier stil... te stil.... dit kan maar een ding betekenen! een complot theorie van amerika tegen Nederland! aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh
Ik krijg de hele tijd bericht van EnVy Vip3r. Hele tijd ik heb Mr Gsus geownt met 20-11 ?? Klopt dit?