Race Driver: GRID

Discussie in 'Algemeen' gestart door Drogba, 30 nov 2007.

1. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Toch een paar vragen waar ik zo snel geen antwoord op kan vinden:

- Kan iemand mij vertellen of je zelf het weer in kunt stellen? Dit vond ik bij Dirt al een zwaar gemis en ik ben bang dat het bij deze game ook weer ontbreekt, maar dit kan ik dus nergens vinden.

- Begrijp ik het ook goed dat je echt een 24 uurs race op Le Mans kan doen met alles erop en eraan? Ik heb het dan over de Le Mans auto's, ochtend, avond effecten?

- Is er eindelijk eens aandacht besteed aan de pit stops? Of rij je weer als enige de lane in zonder pit crew? Het zou een ontwikkelaar eens sieren die het initiatief neemt een mooie pitlane te maken.

2. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de game net gehaald, en net een paar races gedan. Wat mij opvalt is dat ( vooral tijdens de replay) de frame rate om de paar seconden blijft hangen. Dit was niet het geval bij de demo....Vrij irritant. Heeft iemand daar ook last van?

3. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals velen na je al hebben gezegd ik rij (wanneer mogelijk) alleen In-Car of op de Motorkap om het echte auto-rij gevoel te krijgen.

Alleen ik trek het onrealisme qua weggedrag gewoon echt niet... Ik heb al een aantal perfecte rondjes kunnen rijden en eerste geworden op die demo track, maar ja...

Van 0 naar 200 km/u in 5 seconde slaat gewoon echt nergens op...
    Als je spint ben je ook maar 4 secondes kwijt om weer met 100 km/u op weg te zijn. Dat is incl. spin en corrigeren en gasgeven. Dat kan niet, met een normale spin ben je echt 20 secondes kwijt.

Ik trek dat soort dingen niet, helaas.

Ik vind 't echt heel jammer/kut. Want voor de rest vind ik dat ze alles echt super doen. Schade, aantal auto's, de graphics ansich, vind de replay functie dat je even een verkeerde bocht kan terugspoelen ook wel erg leuk bedacht.

Maar waar voor mij een race-game de meeste punten op moet scoren, daar gaat het voor mij helemaal mis met die game en dat vind ik wel echt jammer...

4. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Mmmm...gebeurde in de races gisteren. Naar dashboard, nogmaals starten en niet meer gemerkt.

5. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    het gebeurt bij mij ook in de replays ja, best wel irritant :mad:

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb hem net ook ff gehaald bij de Dynabyte.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag gehaald voor mij en mijn broer. Even een uurtje op Live gespeeld, we raceden eerst even tegen elkaar maar dat werd erg gauw saai. Dus toen een server opgezocht die een beetje druk was en dan is het al een heel stuk leuker.

Maar waarom kon ik helemaal geen andere autos kiezen?

8. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mss dat ik hem morge ook ga halen, ff wat games zien te verkopen en dan is hij mogelijk in mijn bezit :D

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    En ik moet ook zeggen dat je wel ERG snel 'wrecked' bent soms, maar misschien ben ik andere games gewend waar je nog aardig hard tegen een muur kan knallen en kan doorrijden nog. Maar met schade aan spelen doe ik wel, ik vind het anders zo'n gemis.

10. dijkstra.frank

dijkstra.frank Je weet toch!!!

Leuk Bevonden:
    0
    bah bah bah.
    Krijg net een mailtje van bol.com dat ik hem morgen krijg.
    Fijn dat reserveren als de rest van de wereld hem al heeft.
    Maar goed morgen kan ik mee doen met de feestvreugde.

11. Pro-Gaming

Pro-Gaming Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ik snap julie commentaar op GRID niet echt.
    Zelf speel ik bijna nooit race games. omdat ik ze meestal saai vindt
    Maar ik wou nu wat anders doen dan al die shooters and actie games.
    Dus ik kocht GRID. GRID is het beste race spel wat ik heb gespeeld
    het beeld is heel mooi. En de besturing is ook helemaal niet zo beroerd zoals iedereen hier dit zegt. Online is deze game ook ijzer sterk. dus iedereen die twijfelt koop die game nou maar gewoon.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Hoe kun je zeggen dat de besturing goed is als je nooit race games speelt?

13. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tyrant heeft een sterk argument overigens :9

Maar ik beweer niet dat de game een slechte besturing heeft. Het bestuurd alleen als een Arcade racer, weinig realisme.
    Optrekken van 0 tot 200 in 5 seconde.
    Spinnen en doorrijden bijna zonder tijdverlies.
    Dat soort dingen

Nu vind ik dat opzich niet zo erg, maar ik vind het bij GRID wel heel erg nep worden en dat is gewoon mijn smaak niet.

14. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
  15. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    geweldig._O_ Normaal ben ik gek op racers, maar dit spel doet me echt helemaal niets. Heel raar eigenlijk.

16. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren de game toch maar gekocht en ik ga nooit meer af op een demo! De full version is 10 keer beter dan die demo! Heb even een paar races gereden gisteren en hij is erg intens (vooral met het gezichtspunt vanuit de auto). De game heeft leuke achievements waarvan ik er zeker een heleboel ga proberen te halen! :)

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Na dat filmpje dat f4TaLNL postte begin ik toch te twijfelen of ik deze misscien toch wel moet gaan kopen.

18. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Heb hem nu ongeveer 2 uurtjes gespeeld, en hij is echt super gaaf!

Alles is gewoon zo goed uitgewerkt! Races zijn super spannend, er gebeurd altijd wat :) Echt een aanrader !

19. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik reed gisteren online en crashte op een engelsman (drift) Kreeg gelijk 3 achievements. Die van jump 1 second. En 1 van 800 km gereden en 1 van 1600 km gereden. had em pas een uur. Was denk ik een bug moest daarna resetten. Maar idd top game zelfs de bmw stuurt in het echte spel anders. Had zonder hulpmiddelen best wel moeite om niet te spinnen als ik te hard wilde. Dus die opmerkingen van spinnen dat het maar 4 tellen kost. Tja dat hangt van het nivau af waarop je speelt! :thumbs: Trouwens destruction derby gedeelte in het spel is ook gaaf je wint als je als enige over blijft!

Laatst bewerkt: 30 mei 2008
  20. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond besturing van die BMW in de demo echt bagger, is dat nu beter geworden? geeft demo totaal geen goed beeld van dit spel?

Deel Deze Pagina