Leuke game, demo heeft een goeie indruk op me achtergelaten. Was ook weer leuk om ff dat stukje opnieuw te 'beleven' van de saiyan saga. Geweldig! Enige jammere is dus dat het maar tot de Cell saga gaat. Dat weerhoudt mij er enigszins van om deze gelijk te halen. Ik denk dan ook dat ik ga wachten tot het in de budgetbak valt oid.
Moeten allemaal gewoon niet zo cheap doen en gewoon die game halen als hij in winkel ligt en anders maar gewoon wachten tot hij ooit in budgetbakken komt
Heyyy op de officiële site Atari staat dat Burst Limit toch een online coop heeft :/ ? Dat zou toch net de reden kunnen zijn om mij ervan te overtuigen om toch nog die Dragonball Z spel te kopen . http://www.atari.com/us/games/dragonballz_burst_limit/xbox_360
Dat zou zeker wel cool zijn maar er staat op die site dat het alleen maar 1-2 spelers support dus ik denk van niet helaas
Online Feature - Competition grows with the ability to play online in both the co-op and vs. modes. dus wel coop maar wat het zal inhouden...
Gold is ie sowieso wel hoor Atton en ik zie nu ook bij bartsmit.com dat er geen release date meer bij staat wat er gister nog wel stond en dat je uhm nu gewoon kunt bestellen in plaats van reserveren. Dus kga morgen maar is bij wat winkels langs