Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Oude hebben iets van 203W geloof ik. Teminste dat had mijn oude ;)
    En je kunt bij de nieuwe kijken naar het lotnummer (zit een klepje op de doos 'check here for serial').
    Maar dat weet ik ook allemaal nie meer.

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is heel simpel: Check de label op de doos of er 175 Watt is vermeld en dan heb je de Falcon. Als er 203 Watt is vermeld heb je een oude te pakken.

Verder liggen er ook nog steeds gewone (witte) Xbox 360 consoles zonder HDMI-aansluiting in de winkels, maar als er "HDMI port" op de doos is vermeld zoals is te zien op de volgende afbeelding dan zit je goed:
    [​IMG][/QUOTE]

3. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    beste mensen, ik heb een probleem met xbox live. Zo had ik een xbox live gold lidmaatschap tot een tijdje geleden, echter heb ik deze niet verlengt en ook niet tot silver veranderd. Nu kan ik dus niet op live komen met mijn gamertag omdat de betalingsgegevens niet kloppen ofsow.

Nou moet microsoft denk ik automatisch zo'n abbonoment naar silver veranderen als je niet meer betaald, zodat je nog wel demo's etc kunt downloaden, maar dit is dus niet gebeurd, en zelf kan ik ook niks veranderen. Af en toe komt er zo'n scherm tevoorschijn waarin ik dus mijn account kan veranderen, maar ik krijg nooit de mogelijkheid om de gegevens daarin te veranderen, want het menu verdwijnt weer met een of andere melding dat ik niet heb betaald ofsow...

wat zou ik nou moeten doen om weer online te kunnen komen?
    alvast bedankt voor reacties

4. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er een site waar je gamertags kan zoeken, wil namelijk iemand toevoegen, maar weet z'n gamertag niet precies. Of moet je om toegevoegd te kunne worden een GOLD abbo hebben ?

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dit probleem heb ik nog niet eerder gehoord. Ik zou even contact opnemen met de helpdesk.

@ Nick: even inloggen op xbox.com en toevoegen :)

@ De rest: tnx voor de hulp. De jongen in kwestie dacht trouwens dat hij, bij het kopen van zijn 360, nu ook een blu-ray-speler had 8) :lol:

6. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook zoeken op email adres ?

7. HELLYEAH!

HELLYEAH! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van de helpdesk medewerkers?
    zelf vind ik ze wel ok , een paar zijn heel vriendelijk maar er zijn ook arrogante tussen!
    en jullie?

Mijn xbox was wel binnen 8 dagen terug van reparatie RoD !

8. cimbom-star

cimbom-star Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ik heb een vraag

Waarschijnlijk ga ik morgen de xbox 360 premiu halen
    maar waar kun je die ene bundel met forza2 en viva pinata halen wannt je snapt wel dat ik liever voor 270 euro xbox 360 met spellen ga halen dan zonder spellen...

maar waar kun je die nou halen???

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Bijna overal :)

10. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een tijdje geleden (voor de dashboard update, waarbij marktplace herschikt is) heb ik op mijn 360 de ipod support gedownload, zodat ik mijn ipod op de 360 kan aansluiten en muziek kan afspelen.
    Nu was mijn xbox echter gerepareerd in duitsland, en als ik nu mijn ipod aansluit kan ik hem niet afspelen.
    Op marktplace kan ik helaas, door de nieuwe indeling, ook niets meer vinden.

Weet iemand waar de ipod support verstopt zit in de menu's?

edit: inmiddels het bestandje kunnen vinden, stond bij games onder optional media update.
    maar toch ziet mijn 360 de ipod nog niet, ik heb al geprobeerd te restarten...
    iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?

Laatst bewerkt: 30 mei 2008
  11. Mr M NL

Mr M NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk staat de support tussen je download history, kun je vinden links onderin bij marketplace. Staat alles wat je met de desbetreffende gamertag hebt gedownload.

12. cimbom-star

Leuk Bevonden:
    0
    maar WAAR??

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Intertoys , Bartsmit , Dixons , Free Record Shop , MM , ToysRus , keuze genoeg.

14. cimbom-star

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gekeken op website's bij geen eentje heb je 2 spellen er bij bij premium
    alleen bij dixons maar daar is die tijdelijk uitverkocht zeggen ze op het website...?

15. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dankje, imiddels gevonden,
    maar toch ziet mijn 360 nog steeds mijn ipdo niet...
    ik kan me niet herinneren dat ik dat bestandje nog moest installeren ofzo, dus heb zoiets nu ook niet gedaan.

16. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu dus een vraagje: Als je liedjes op je Xbox 360 wilt zetten, moet je een Muziek CD hebben maar kun je nu dus ook gewoon liedjes op een CD-R(W) branden als Muziek CD en dan Rippen, of moet je persé de CD gekocht hebben?

mvg Steel Dogg

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, dat hoeft uiteraard niet. Het enige wat je moet doen is een Audio CD samenstellen, dus niet branden als MP3/WMA-bestanden. Maar als CDA-bestanden, zodat je dus zegmaar een album krijgt. That's all! ;)

18. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    De linkerknuppel mijn xbox 360 controller doet het niet echt meer. Als ik cod4 speel en ik wil rennen dan gaat het heel moeizaam want ik moet hem eht helemaaaaaal indrukken wilt ie het nog doen.

Nou mijn vraag: Zou ik een andere controller vam MS kunnen krijgen ?? Valt het onder de garantie ???

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat ligt er aan hoe lang je 'm al hebt, maar meestal zijn ze niet zo moeilijk dus ik zou gewoon even de helpdesk bellen. Suc6! ;)

20. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik wil mijn e-mail account veranderen voor mijn Xbox 360 account. Elke keer als ik mijn nieuwe e-mail invul, krijg ik de melding dat er een probleem met mijn verjaardag is. Ik ben hier nu al weken mee bezig, maar alles staat toch echt goed ingevuld (zowel op de 360 als mijn Windows Live account).

Heeft iemand een idee wat ik moet doen om het goed te krijgen?

Alvast bedankt! :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina