Sprong pas vanuit het water het droge op en kwam een trapje op gerend waar een zwerver op stond, zegt ie: "I don't have no bananas!"
2 gasten reden in een auto, ik jat de auto, die andere gozer zat naast mij, ik word al gauw gek van het geschreeuw dus ik laat hem eruit, zegt niko: You are very flexible lady, but you can't do that again, misschien leek ie gozer wel op een hoer
Gisteren heel bizar; ik reed een stukje over de stoep en roept zo'n dude opeens 'Are you high?'. Heel toevallig was ik dat ook en dat is dan wel ff schrikken. Verder is het random commentaar wat je hoort als je een tijdje rondloopt altijd mooi, zoals de hamburgerverkoper met '40% meat'.
Ik vind die burgershot en hotdog verkopers altijd wel leuk. Vooral die jongen die zegt welcome to burgershot motherfuckaaa vind ik altijd cool, schiet m wel neer though
Lol dat ken ik, doe ik elke keer bij die gast die zeurt over een frappelattecapucino ofzo, bij Tw@. Dan moet je hem gewoon afmaken.
ach ik ken somigge mensen die alleen maar gamen als ze high zijn dus opzich is het niet zo raar dat je het tegenkwam (slim doordenkertje van R*)
Een quote helemaal in het begin van de game, van Niko tegen Roman: "Yeah, this I know asshole" En later in het spel, de geweldigste quote tot nu toe: Mr. Bulgarin: Where is our money? Niko: I don't know, I didn't rob you. Geweldig, met een stalen gezicht, heel droogjes antwoorden .
Vlad Glebov: Oh, that's funny. You know, for a damn yokel you're a very funny guy. Niko Bellic: [laughing] Yes. And for an annoying dick, you're really an annoying dick.
Ik was met Packie aan het bowlen en ik gooide dus een strike met als gevolg dat Niko een een of ander dansje deed, waarop Packie echt totaal random zei: "You look fucking gay."