En je hebt niet even voor mij een drumstel meegenomen? Kerkrade ligt toch niet zo ver van Eijsden, dus kun je het ook gelijk even langsbrengen. *Wanhoop*
Heb je het tegen mij? want zover ik weet ben ik toch vrij ontopic. Gewoon op zoek naar een drumstel, maar wel ontopic.
Gelieve op jullie taal te letten en stoppen met dat kinderachtig gedoe en zoals Magneto 360 zei: terug on-topic. Anders ligt er altijd wel een OW op je te wachten. En Xbox Freak, ik denk dat je ondertussen toch al een paar duidelijke antwoorden heb gekregen op je vraag... . @ Dulle: Zin in een ban met al je off-topic gedrag !? j/k
iemand rock band ook bij play.com besteld?? kben van plan hem daar te bestelle weet alleen nie hoelang et duurt en oft wel beetje veilig is. tis daar wel het goedkoopst
@ Winterbase, voordat ie uitverkocht is? Volgens mij ergens in de middag, 3 uur ofzo. Niet zeker though..
Bassiej, rockband al uitgespeeld op expert? Alles heb ik op 4/5 sterren tot de 7de tier, en toen ging het wat bergafwaarts. Zit nu bij de laatste tier en heb Highway Star gisteravond op 4 sterren expert gehaald evenals Train Kept A-Rollin. Bij de rest loop ik vast bij de solo's. EDIT: Niet alleen disturbed morgen, maar meer, volgens Wikipedia: Song title ↓ Artist ↓ Pack ↓ Release date ↓ "Indestructible"[13] Disturbed Disturbed 01b June 3, 2008 "Inside the Fire"[13] Disturbed Disturbed 01b June 3, 2008 "Perfect Insanity"[13] Disturbed Disturbed 01b June 3, 2008 "Margaritaville"e[13] Jimmy Buffett Jimmy Buffett 01 June 3, 2008 "Cheeseburger in Paradise"e[13] Jimmy Buffett Jimmy Buffett 01 June 3, 2008 "Volcano"e[13] Jimmy Buffett Jimmy Buffett 01 June 3, 2008
jeej Ballroom blitz op expert gehaald ik word steeds beter zit, tier met ballroom blitz was toch de 1 na laatste? Oei dat zuigt! maatje van me had vorige week 3 rooie lampjes, en krijgt zn xbox morgen weer ( 1 week ) dus zo lagn hoef je niet te wachten
Jaja, tuurlijk. Alles ook 5*, behalve een paar hele makkelijke. When You Were Young, Maps, dat soort dingen. Nog geen zin gehad om die te spelen, en een vriend had die toen gespeeld. Ik ga alles proberen te Gold Starren. GG&HT heb ik in ieder geval al. 420K ofzo, nice! En ik poste ook de wikipedia setlist erop, omdat die altijd wordt geupdate. Balen, gecondoleerd met je nixbox!
Na, dat wordt vanavond dus Fight Club voor de 20ste keer bekijken(hij blijft goed) maar dan in 1080p ipv van lekker rocken.
Hahaha, vanmiddag even met mijn zusje gespeeld. Zij met de gitaar, ik ging zingen Maar dat ging niet xD Hahaha, ik lag er bijna meteen al uit Of ik zing ZO slecht, of die microfoon pikte het niet goed op... Ik heb de microfoon maar voor een gitaar geruild en toen met z'n tweeen even staan rocken