De Ninja Gaiden 2 demo staat op de Japanse Marketplace, zal dus zeer spoedig ook bij ons te krijgen zijn *) GT HD review http://www.gametrailers.com/player/34661.html
Mijn god zeg, wat is dit een slechte game. Heb gisteren de demo even gechecked en heb me echt kapot gelachen, zo slecht is de game. Heb het idee dat ik A2 Racer zit te spelen. De voice-acting is ook echt belabberd slecht. En laten we het dan maar niet hebben over de graphics uit het jaar nul. Dit is echt de slechtste game die ik in jaren heb gespeeld.
Wat, A2 Racer vond ik echt tof vroeger hoor. Leuke game was dat! Morgen Ninja Gaiden 2 Demo op Europese Marketplace ( Amerika mag nog langer wachten )
Maar effe serieus over Crash Time... komt dit spel ook gewoon echt in de winkels te liggen?? Ik bedoel dat kun je mensen toch niet aandoen..... Ik was de 2e missie aan het spelen (in een vlaag van verstandsverbijstering) , lag op kop, spel kon dat waarschijnlijk niet hebben en ik werd gewoon vrolijk uit het spel gekicked.. RTL games.. wat een bagger
Ik wou hem wel graag spelen, ik dacht dat als ik een gold account heb en verander mijn locale naar Azie dat ik hem wel kon dowladen, maar neen Had nog wel een maand gold erop gezet . Naja is neit anders
Demo: Ninja Gaiden II Content: Ninja Gaiden II Playable Demo Price: Free Availability: Not available in Canada, Germany and the U.S. Dash Text: [ESRB: M (Mature) BLOOD AND GORE,INTENSE VIOLENCE,PARTIAL NUDITY,SUGGESTIVE THEMES] The wait is over… Play as Ryu Hayabusa and experience the frenetic combat of Ninja Gaiden II. NGII launches the first week in June worldwide! Select English or Japanese voice with subtitles in English, French, German, Italian, Spanish, Russian, Polish, Korean, Japanese, or Trad. Chinese.
Moet zeggen dat de Ninja Gaiden 2 demo erg cool is, helaas is het niet echt representatief voor de echte game. Zoveel powerups etc ga je never de nooit niet krijgen Zo easy maken ze het echt niet. Maar wel erg brute actie
Haha, schade Deutschland! Ik vind het wel grappig, al die geweldadige games krijgen zij niet/mogen ze niet Vanmiddag ff deze demo checken iig, thanks
Ik kan al niet wachten op Battlefield Bad Company Ziet er echt ZOOO belovend uit!! Maar rot dat België die idiote Download Limiet heeft. :/ Heb amper 16GB per maand. (Maar 1 Augustus zal het blijkbaar 20GB, in mijn geval 26GB ) Maar ja dat betekent dus Vrijdag nacht om 2 uur de demo binnenhalen!! Ik vraag me toch af HOEVEEL mensen die demo zullen downloaden, en HOEVEEL mensen er online zullen spelen.
Ontwikkelaar 2K Games heeft aangegeven dat er aankomende donderdag een demo van Sid Meier’s Civilization Revolution op de Xbox Live zal verschijnen. De demo bevat een single- en multiplayerlevel en een <>i>tutorial. De demo neemt ongeveer 1,08 GB vrije ruimte in beslag. Wanneer de PlayStation 3-demo van Civilization Revolution verschijnt is nog onduidelijk.
Sid Meier's Civilization Revolution Demo - 1,25 GB Battlefield Bad Company Demo - 1,5 GB Kung Fu Panda - 810 MB Alle 3 nu online!