Dragonball Z: Burst Limit

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 14 dec 2007.

  1. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb op het forum van Gamefaqs een F.A.Q. van iemand gelezen die hem heeft uitgespeeld (link: http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessage.php?board=944315&topic=43417768). Daarin staat precies beschreven welke powers welk personage krijgt als je de storymode speeld. Heb besloten om hem niet te kopen omdat ik van mening ben dat er VEEL te weinig personage's en powerlevels (SS) inzitten ten opzichte van de oudere PS2 versies. En de hele Buu saga eruit laten, bah!
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2008
  2. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ik zie het hierboven ook staan maar irriteert het volgende niet meer mensen?

    De serie begon los te komen toen dbz budokai op de ps2 kwam, dit omvatte (saiyen saga tot en met cell saga)
    In deeltje 2 daarvan kwam daar de buu saga en nog wat bij.
    En in deeltje 3 leek het zo goed als compleet maar nadat er ook nog tenkaichi delen zijn geweest verscheen dan toch het gehele avontuur (alle saga's) en charatacters van movies en dbgt en db.

    Dus ik dacht voor de volgende generatie zal het wel opnieuw zo volledig mogelijk zijn, alleen dan met lichte gameplay veranderingen en toevoegingen...

    En dan blijkt dat we nu weer bij budokai 1 beland zijn alleen dan in next gen.
    Dus volgend jaar hebben we wel een buusaga en na nog twee delen in 2010 hebben we een complete allesomvattende DB game.

    boeeeee zei de melkkoe!

    Game oogt overigens wel tof en speelt heel behoorlijk weg, feit blijft dat dit een uitgeklede game is!
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2008
  3. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar commercieel gezien is dit een goede zet geweest. Als er nu al een next-gen Dragon Ball spel zou uitkomen die alle karakters, aanvallen, etc zou bevatten, dan zal de meerderheid een vervolg niet zo snel aanschaffen. Dragon Ball is nogal veel van het zelfde.

    Persoonlijk vind ik het een goede zet. Ik ga mij prima vermaken met deze game het komende jaar. \o/
     
  4. Jujulza

    Jujulza Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Hej B-Hero, kom je uit harderwijk dan? Ik wil deze game weleens zien :)
     
  5. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als we het over commerciële aspecten gaan hebben....................
    Wij, de gamers hebben dit toch al allemaal een aantal keren gezien. We willen vernieuwing, een uitgebreide ervaring als we een game kopen. Het gaat me er niet om dat de game grafisch beter is, ik wil minimaal dezelfde content als in voorgaande delen en daarbovenop nog extra's (hiermee doel ik niet op GTA4 of Halo 3. Die games brachten nog iets van vernieuwing. Au.b. ook geen reacties gaan plaatsen over andere games, het gaat mij om deze uitspraak in het algemeen). Volgend jaar komen ze zeker met deeltje 2 en daarna met deeltje 3. Tegen de tijd dat de Xbox 720 (leuke naam) uitkomt komen ze zeker WEER met deel 1 op de proppen. Het lijkt EA-games wel! Nee, ik laat deze mooi aan me voorbij gaan en vis hem over een maand of 3 wel uit de budgetbakken.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2008
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb hem vandaag aangeschaft aangezien ik een grote fan ben en het is echt een top game. Enige karakter die ik mis is Majin Buu. De rest vond ik in de budokai serie toch maar niet boeiend om te spelen. Oke je mist wat transformaties maar de gevechten zijn zo cool en de actie zo vet dat het echt een game is die je toch wel moet aanschaffen zeker omdat het online echt intens is
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Zekers. Nu ik flink wat potjes online heb gespeeld merk ik ook dat ik nog eens stukken beter ben gaan spelen ook. Online is dus echt een goede leerschool. Ik merk het vooral met de offline campaign, die ik nu op "very difficult" ben aan het spelen; tis ineens een eitje geworden... :thumbs:

    EDIT: Wie heeft trouwens een volledige achievements lijst? Ik zou wel eens willen weten wat al die secret achievements inhouden.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2008
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zou me niks verbazen als een van de secret achievements is haal Rank Z op alle level en niveaus
     
  9. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt hij al in de winkels? 8)

    Iemand een idee wat hij bij de Mediamarkt (Maastricht) kost?

    Dan weet ik of ik vanmiddag rechtstreeks naar mediamarkt moet gaan of naar de Free Record Shop met m'n €7,50 korting V.I.G. card.
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Weet niet of hij bij de medai markt ligt en Free record shop zat gisteren moeilijk te doen hier dus weet niet of hij ergens anders wel word verkocht in een FRS
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    ik heb hem bij dimensionplus besteld en krijg hem vandaag als het goed is binnen gisteren verzonden :) dus vanavond zeker online even checken ook :)
     
  12. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe unlock je very hard dan? Ik kan nog maar tot normal. :x
     
  13. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Door alle Z-chronicles op normal uit te spelen. tenminste zo heb ik het gedaan misschien krijg je het ook al als je op easy uitspeeld.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Edit

    Foutje
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Nadat je Bardock heb uitgespeeld moet je ook nog Broly uitspelen!
     
  16. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    allemaal op Z of maakt dat niet uit?
    ik heb ze namelijk allemaal al uitgespeeld. :confused:
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    net ook gekocht. Online spreekt me erg aan van wat ik hier lees
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.241
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Voor een bepaalde achievement maakt dat wel wat uit, maar niet voor de graden.

    Vind de game, lees: dit is mijn eerste DBZ game, best wel tegenvallen. Steeds dezelfde soort cutscenes en drama pieces. Ik ga zo online uit proberen, maar ik geef de game nu al niet hoger dan een 7.5 Sorry, maar ik bid wel voor een Dragonball Z RPG die niet Turned Based is. ;)\o/
     
  19. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    vind een 7,5 best hoog voor een DBZ game ;)
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.241
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Vond ik zelf ook wel, maar wilde niemand te snel voor het hoofd stoten als er nog niet zoveel reviews uit zijn. Aan de andere kant is een 6.5 of 6 ook wel realistisch. Er zijn DBZ games geweest waar 10x zoveel personages inzaten, maar dat valt hier vies tegen. Goedkope manier om aan geld te komen, net PES en FIFA. Over FIFA 08 had onze plaatselijke krant geen goed woord over, misschien komt dat ooit ook wel eens in de krant te staan over deze game. ;):cool:
     

Deel Deze Pagina