1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Demo gespeeld, maar die stelde weinig voor. Met een kleine tien minuten ben je er doorheen en waar ik met NG Black weinig tot geen last had van de camera, had ik in de demo al een paar keer dat ik bij een muur bleef steken of dat ik de weg kwijt was. Het was wel weer typisch ninja gaiden, pittig, maar wel te doen (en dan is het nog maar easy :D).
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Demo ook gespeeld, en vond het eigenlijk niks. Voor de fans zal het zeker een must zijn, maar ik vond het niet boeiend. Het vechten is niet slecht ofzo, maar ik vind het maar niks. Camera vind ik dan weer juist wel gewoon normaal, niks mis mee. Ik weet nog wel dat ik Ninja Gaiden op de Xbox bij een vriend had gespeeld en dat ik die game het mooiste vond wat ik ooit gezien had op de Xbox en de PS2, dit ziet er uit als er een HD laagje over is gedaan en voor de rest niks, nee gelukkig niet besteld bij Gamehubs. Geef mij maar Devil May Cry! :cool:
     
  3. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe zit het met Black. Is de game speelbaar op de 360? Kan je hem widescreen spelen?
     
  4. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het wel een vette demo. Heb ninja gaiden 1 dan nog nooit echt gespeeld, mr dit sprak je wel vrij aan. ik ga m niet halen bij de release omdat ik een weekje later al een ps3 ga halen, en dan leen ik van een vriend meteen even ninja gaiden sigma.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2008
  5. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de demo een beetje tegenvallen. Vooral jammer dat het grafisch naar mijn idee niet/nauwelijks verbeterd is. Sowieso had ik meer het idee dat ik een uitbreiding van Black ofzo speelde, in plaats van een nieuw spel.

    Maar meer Ninja Gaiden is altijd goed, dus ik koop hem ooit nog wel een keer.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    why?
     
  7. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo is opzich wel aardig maar geeft een totaal verkeerd beeld van de moeilijkheidsgraad. Mijn god, wat was ik er snel doorheen. Alle wapens die je hebt/krijgt meteen volledig ge-upgrade naar level 3:mad:. Ik ga hem wel zeker kopen want het is een van de enige game-series die uitdagend is.

    De gameplay is gelukkig niet veel veranderd. Jammer dat ze de mogelijkheid om weg te rollen hebben weggelaten. Hiervoor in de plaats kan je nu snel opzij sprinten. Rollen is in mijn ogen meer een ninja-techniek.

    Grafisch had ik er eigenlijk meer van verwacht (Sigma is in mijn ogen een stuk mooier). Maar NG2 heeft dan weer lekker bruut geweld dat in voorgaande delen ontbrak:).
    Nog een paar daagjes en dan lekker vijanden afslachten en VAAK afgaan en restarten!
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wie o wie wil een mooie openingspost maken voor deel 2?
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Maak wel een nieuwe ;)
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    moet deze dan nie dicht
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina