Soooowww.....gaat dat ff makkelijk; met iemand een co-op doen!!
NOT!!
Vanmiddag echt dik 2,5 uur met (Smart)ass zitten proberen! Kwamen er eerst dus achter dat je vanuit party mode alles behalve de co-op's in ranked kunt doen
! Dus toen gingen we proberen om bij elkaar in een ranked Deal Breaker te komen, door beide tegelijk op A te drukken....duurde dus telkens tussen de 5 a 10 minuten voordat we bij elkaar zaten! En toen dat dus eenmaal gelukt was hebben we heel veel vrienden gemaakt
! Want we wilde dus met z'n 2en die tijd voor Deal Breaker verbeteren, dus moesten er telkens 2 mensen gekicked worden: "yo player A, you gotta kick player B men, he has lag/he is annoying/he is a noob/he has no mic" en weet ik wat we wel niet verzonnen hebben! En als player A player B gekicked had..."yo thnx man...and bye _0/!!" Veel vrienden gemaakt dus \o/! (@ (Smart)ass: mn reputation is niet eens minder...hijs HOGER
)
Nou...toen kwam dus de volgende ergernis: de fucking helikopter!! Die spawnde dus gewoon maar 1 van de 4 keer
!! En dan moet dus ff bedenken dat je eerst dik 10 minuten hebt zitten proberen om bij elkaar te komen....en dat dus weer opnieuw mag gaan doen
!
Nou...mocht die helekopter er dan wel staan...dan had je nog van die kut bikers die opeens achter je staan met een shotgun..."SjaccoPopino died....Probydoby died...enz"...kost toch weer belangrijke secondes!
En dan de laatste ergernis....DIE KUT BOOT
!! Volgend mij spawnde die echt meer 3 keer ofzo bij ons! Andere keren dat kut busje....
!
Met andere woorden...na 2,5 uur proberen hebben we de tijd nog altijd niet verbeterd *)!
Maar het was wel lachen
!!
@ COOKIE X
Bomb Da Base II is echt wel te doen met andere, gewoon paar keer doen, op een moment zit je vanzelf keer met mensen die wel weten wat ze moeten doen! Vraag altijd in de lobby ff of ze voor de tijd willen gaan, en of iemand weet hoe de glitch moet! Heb m vanmiddag ook nog een keer met (Smart)ass gedaan en hadden meteen eerste keer tijd van 5.44! En Hangmens NOOSE zelfde verhaal, ff in lobby aangeven dat je voor de tijd wilt en gewoon paar keer proberen! Eerste keer dat ik m deed zat ik meteen bij gasten die wisten wat ze moesten doen...2.21!
Klik om te vergroten...