?? Leg uit aub?! In spoiler als je het niet wilt verklappen aan andere! Maar ik heb het spel uit uitgespeeld en geen idee wat je bedoeld? Spoiler of je moet die ene chick bedoelen, waar je mee kunt daten...maar die geeft je alleen korting op kleding dacht ik toch?? EDIT: Spoiler weet t al...outfit van GTA 3 !
gewoon 's nachts, aan het park zijn er wel veel... dan op LB drukken als ik mij niet vergis en naar een afgelegen plaats rijden...
je moet toch eerst toeteren dan komt die hoer naar je toe en dan staat er press LB en dan moet je naar een rustige plak rijden.
Cognoscenti: This will be parked on the side of the street. There will be a car alarm, but the police do not usually patrol this area, so you should not get a wanted level. Ik ben al **** lang bezig deze auto te zoeken in alderney city maar kan em niet vinden iemand anders ook moeite mee/tips??
dat was mijn eerste auto, gewoon mobiel erbij houden, en rijden, volgens mij ik weet het niet zeker, is het in een steegje, maar dat is echt iets vaags wat ik van ruim een week geleden onthouden heb, in iedergeval niet al te verweg van de brug. niet echt helpvol, misschien moet je ff googlen voor een kaart, en als je de brady games guide heb, staat het daar ook in op een kaart. edit klik mij
weet iemand waar ik die Aston Martin(look-a-like) kan vinden? Ik had er een keer 1 maar daarna heb ik er niet meer 1 kunnen vinden. Hetzelfde geldt voor de Lamborghini(look-a-like). En weet iemand waar ik een bazooka kan kopen? Niet bij LJ in ieder geval. Ik heb nog maar 2 schoten over namelijk
waar zijn heli's bij heli tours Ik wilde laatst in een heli vliegen, dus ging ik naar heli tours rechtsonderin op algonquin. Toen ik er was zag ik nergens een helicopter op het platform staan . Weer iemand wanneer er wel heli's staan of wat ik moet doen om daar heli's te krijgen? alvast bedankt!
Waar staat er ergens een Presidente (Cadillac CTS) geparkeerd? Ben namelijk al best wel lang opzoek naar die auto.
Jammer. Zag hem daarnet nog rijden maar ik reed in mijn geliefde Escalade, en die kon ik gewoon niet wegdoen! Toen ik weer bij mijn safehouse was kwam ik hem niet meer tegen.