[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    gedaan om exploiters te stoppen. Walljumpen = dood sinds 2.4

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Zojuist mijn account op freeze gezet :9. Heb het even helemaal gehad met WoW. Denk dat ik voor WotlK weer wat ga spelen, als ik daar zin in heb :)

3. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ja joh?
    Was altijd leuk. :mad:

4. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    het was mijn voornaamste bezigheid :p ik weet nog goed dat ik voor de eerste keer op ironforge stond (boven die poort) Dat was echt kicken :D

5. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Schuin walljumpen of NOZW(noord, oost etc) walljumpen?
    Die 2e is zo makkelijk en je kan overal komen! :p

Laatst bewerkt: 29 mei 2008
  6. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    ik deed altijd strafe jumpen met q en e dacht ik. In het begin was het moeilijk maar als je het eenmaal kan dan gaat het super snel

7. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    btje dood hierzo :9 wat doen jullie het liefst? PvE of PvP ik op dit moment ff PvP omdat ik die season 2 gear wil halen om zo makkelijk en snel wat goede armour kan verzamelen maar daarna ga ik weer wat meer PvE doen. maar ik vind het voor PvE wel erg jammer dat je nooit echt goed kan worden als je niet elke dag heel veel speelt en dus ook nooit in die moeilijke instances kan komen omdat je daar uber gear voor moet hebben :9

8. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Goed kan worden in de zin van betere gear?
    In wow moet je gewoon geduld hebben voor gear, of een no-lifer zijn in pvp. :p

Ik pvp alleen maar, enige pve is met irl vrienden een keer een heroic of levelen, voor de rest alleen pvp! :D

9. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik bedoel goed worden in de zin van betere gear. dat kan je eigelijk alleen worden door in zo'n 24/7 raidguild te zitten die allerlei eisen aan je stellen enzo. en om in zo'n guild te komen moet je ook al op zijn minst kara geared zijn. dus je bent zowiezo dik lang bezig om in zo'n guild te kunnen komen, dan verwachten ze van je dat je minimaal 3 keer per week een instance van 4 uur doet en dan kan je miss 1 keer per week een beter item halen dan dat je al had. dat is het mij nou ook niet waard :9 ik blijf denk ik wel wat meer aan de casual kant. en anders ga ik PvP'e omdat je daar niet zo verschrikkelijk veel tijd in hoeft te steken (tot nu toe bij mij het geval iig)

10. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook pvpen en gewoon een casual guild zoeken, als die er zijn..
    pvpe kan je beter doen dan kara PuG's voor te gearen denk.

11. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    wat is de betekenis van het woord PuG ?

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    pickup group.

13. Pegasuss

Pegasuss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren hele avond gewiped op Brutalis... 3rd boss in Sunwell Platau... damn zeg..

die gast heeft ffkes 10miljoen hp(hip points, life of hoe je het zeggen wil)!! met een enrage timer van 6minuutjes.....

je heb 25 man nodig om m te pletten :confused: vwaarvan 8 healers, 2 tanks.... blijven 15 man over voor een gemiddelde van 30k dps (damge per second)
    delen door 15 is zown 2k dps per persoon.. niet te doen zeg :confused: Hoe deed sk gaming dat

14. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    minder healers, meer DPS :+

15. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    2 words: Gear Check

Gear up, wss hebben jullie een (nog) te slecht ge-equipte raid, rest pretty much tank' n spank in V.

PS: Ben weer active in WoW aswell, t was toch te aantrekkelijk 8), moest Sunwell gwoon keertje rushen en nu wil ik gwoon mn gear up hebben voor WotLK

Edit: Also wat Pim zegt, 8 healers is te veel voor een 25 man raid als je elkaar goed kent/ingespeeld bent op elkaar, wij gebruiken er max 5 waaronder 2 à 3 paladins voor direct healing en minstens 1 druid, hoge tank focus nodig bij Brutallus.

Laatst bewerkt: 4 jun 2008
  16. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    1800 DPS pp is genoeg, gewoon allemaal flink veel BT gear hebben en dan destruction destruction destruction potions poppen het hele gevecht door.

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    En leatherworkers nemen voor Drums.

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mijn wow pauze is officieel van start, na toetsweek op vakantie en dan terugkomen om nog beetje voor te bereiden op WotLK :thumbs:

19. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je kijkt bij SK gaming/nihilum filmpjes zijn het toch vooral de shamans die nodig zijn. Het zijn meestal 3 shamans die chainheal spammen non stop.

20. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Neem ff in beschouwing dat SK en Nihilium echt crap zijn qua tactics, het enigste wat hun doen is de bosses gigantisch outgearen & Tank 'n spank op praktisch alles toepassen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina