Dragonball Z: Burst Limit

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 14 dec 2007.

  1. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mocht dus alleen maar binnen 14 dagen ruilen voor andere games en geen tegoedbon aanvragen of iets dergelijks. :mad:

    Ik heb dus maar een thread aangemaakt op xbazaar.

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=2840231#post2840231
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Wat ik niet begrijp is dat je het spel niet op een hogere moeilijkheidsgraad speelt, zeker als het zo gemakkelijk voor je is op normal en je er snel doorheen stormt. Dan speel je toch al snel op een pittiger niveau? Volgens mij heb je een heel andere reden om dit spel te verkopen...
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    van wat ik van zijn post begrijp is dat normal de hoogste moeilijkheidsgraad is als je begitn aan de game en hogere niveau's moet unlocken zoals dat in meerdere games gaat.
     
  4. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist je kan ze (nog niet) selecteren. Je moet eerst verplicht normal (of easy/ verry easy) uitspelen voordat je een hoger niveau kan selecteren.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2008
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    En dat is dan toch zo gebeurd als je zo goed bent als je beweert te zijn?
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2008
  6. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik heb de story mode al helemaal gezien en ben nu niet meer echt gemotiveerd om alles weer opnieuw te doen voor een hogere moeilijkheids graad.

    Ze hadden gewoon van begin af aan de speler de keuze moeten geven om zijn eigen niveau in te stellen.

    Ik zeg niet dat ik prof ben in DBZ maar normal is toch echt veel te makkelijke voor een gemiddelde hardcore gamer.

    Zo had ik gisteren na pas 2 uurtjes gespeeld te heben survival mode getest. Had gelijk een win streak van 56 matches!
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2008
  7. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een achterdochtig persoontje ben jij zifnap ;)
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hehe, nasty he. :9

    Sorry BEN, was je een beetje aan het plagen. Als je het spel niet leuk vindt moet je het zeker snel weer verkopen... alleen jammer dat je niet meer met de kassabon terug naar de winkel kunt gaan.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2008
  9. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb de game uitgespeeld op Normal en kan nog steeds geen hoger niveau kiezen. Moet je alles op Z uitspelen dan?
     
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    DLC bedacht? Tja zo ken ik er nog wel een paar

    Ik baseer het op patches die uitkomen voor de PS3 only spellen. Kijk naar spellen als Warhawk, Eye of Judgment, F1 CE, Singstar, Motorstorm. Al deze spellen hebben gratis patches gekregen, niet vergelijkbaar met een 360 patch, maar met een PC-game patch.

    De 360 heeft dat niet, omdat niet iedere Xbox 360 een HDD heeft.

    Zonder harde schijf kan je natuurlijk wel gewoon online. Wie heeft er nou geen harde schijf is geen argument. MS kan het niet maken om gratis patches uit te geven, en vervolgens kunnen een hoop mensen hun online games niet meer spelen, omdat ze een Core 360 hebben staan.


    Tevens heeft de Xbox 360 niet zo heel veel meer DLC hoor. iig niet per spel.

    Maar het blijft een feit dat men bij de 360 is gebonden aan de kleine capaciteit van een Memory block en dat is bij een PS3 niet. Ik heb beide systemen, en het valt op dat de 360 daardoor geremd wordt.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik denk het... ik kan het in ieder geval wel, maar heb dan ook alles gehaald met de Z-score op de normale moeilijkheidsgraad. Is sowieso aan te raden als je goed wilt worden.
     
  12. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    nee hoor ik heb alles gewoon op normal uitgespeeld en had echt niet mij elke chapter Z je moet dus gewoon alles op normal uitspelen dus ook de bardock en broly chapters.
     
  13. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb deze demo nu al paar keer gespeeld en hij bevalt me wel :) Moet weer terugdenken aan (ik dacht) Shin Budokai ofzo, op de PS2 bij een vriend van me.
    Wel vet, dus weet iemand waar hij het goedkoopst te halen is?

    En zijn de achievements beetje haalbaar?
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe zit het trouwens met de achtergronden/omgeving?
    is het echt zo te vernielen als er gezegt werd
     
  15. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    De achtergronden veranderen bij een Ultimate Attack. Niet door een trap of stoot. O-)

    Zelfde als de budokai reeks.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Trouwens, bij het beoordelen van mijn score krijg ik nooit "finished with an ultimate attack", terwijl ik regelmatig mijn tegenstander KO vaag met een ultimate attack (volledige ki balk en dan omhoog + B). Moet daarvoor nog iets anders gebeuren?
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ultimate attack is Aura Spark en dan LT. Dan in lucht button bashen en winnen
     
  18. Canpol4t

    Canpol4t Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    oh lol dacht het al maar wist niet zeker want ja niet eens the end of demo ofso stond er hij bleef bij die plek staan waar je kiest wat je moet vegte enzo domme demo einde ahahaa
     
  19. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Shin budokai is PSP
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    online begint echt verslavend te worden maar beejte jammer dat niet iedereen kan transformeren. Als kirllin RB kan gebruiken voor power up waarom dan Nappa niet bijvoorbeeld?
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008

Deel Deze Pagina