Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    waar heb je NG op uitgespeeld? als je die op normal hebt uitgespeeld zou je Path of the Warrior aan moeten kunnen
     
  2. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Begonnen op normal uitgespeeld en tot de helft op hard of very hard, weet niet welke het was. :) denk dat het slimmer is om de moeilijke te kiezen? gewoon omdat ik dan meer tijd erin stop.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2008
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Gewoon de normale moeilijkheidsgraad proberen (path of the warrior?). Geeft veel meer voldoening als je hem helemaal hebt uitgespeeld.
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Er zijn 2 gangen, je moet altijd aan de andere kant zijn dan de eindbaas. Je moet met je bow op zijn hoofd schieten, dan gaat er best wel veel leven weg. Als hij die kleine monsters schiet, moet je linker trigger en springen doen, soms raken ze je wel en soms niet. Je kan ook als ze op je afvliegen ninfo doen, dan gaan ze op hun buik liggen en dan opploffen ze later en krijg je er gele/blauwe/rode balletjes voor krijgen.
    Ik vind dat de eindbazen wel makkelijk zijn geworden, als ze nog maar 1/5 van hun HP hebben, gaan ze op hun hurken zitten en kan je ze helemaal kapot slaan. Dat is wel jammer.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    tsja , ik zie mezef de game zowieso wel meerdere keren spelen ongeacht welke moeilijkheidsgraad om met fully upgraded wapens en abilities te kunnen spelen.

    denk dat ik normal (path of the warrior) ga beginnen,.. ben toch bang dat al die makkelijke games van de laatste jaren me wat soft hebben gemaakt (Ikaruga daargelaten) :+
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    path of warrior is zowiezo de hoogste wat je kan kiezen

    Iemand tips welke wapen het beste is tegen die wolven:eek:
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2008
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Bij het begin van het spel kan je enkel Acolyte en Warrior kiezen. Als je Warrior uitspeelt krijg je nieuwe moeilijkheidsgraden.
     
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    WTF die wolven zijn zwaar master in die Test of Valor. Die is bijna onmogelijk te halen, zonder goeie wapen en dan zijn er ook nog van die kut vogels.
     
  9. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Net chapter 1 gefinished met 886500 karma ofzo, maar ik ben een master ninja :p maar hoe werkt die ranking, iemand enig idee?
    Tot nu toe valt de game trouwens wel mee op warrior dificulty, ik ben 1x doodgegaan, omdat ik geen leven wilde gebruiken want ik had toch net gesaved. De baas had ik eigenlijk ook binnen 20 seconden dood. Tot nu toe nog goede keuze gemaakt en een goede uitdaging:) de game bevalt me ook prima en ik vind het sowieso een 8,5 misschien dat als het leuk blijft het wel tot een 9 kan komen.
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb het 1e level gespeeld en ik heb gemengde gevoelens. Ik vind de graphics matig. De engine voelt gewoon zo gedateerd. Daarnaast vind ik de menu's ontzettend slordig en cheap ogen. Dat terwijl NG1 in mijn ogen nog steeds de mooiste ingame menu's heeft ooit!
    Maar wat zou dat? De actie speelt heerlijk weg, dus ik vermaak me wel.
     
  11. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Waar is Ninja Gaiden het goedkoopst te krijgen?
     
  12. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    ik denk dat je daarvoor het beste naar de vuilnisbelt kan gaan en kijken of er nog een kapotte disk ligt...
    komop man :p wat is dat nou voor een vraag... elke winkel ligt die voor 65 euro (tenzei mediamarkt, kom daar nooit maar games zijn daar niet altijd heel erg duur volgens mij.) als je hem echt goedkoop wilt moet je hem 2e hands kopen, of je moet kijken op een online internet store, waar je meestal 10% korting krijg. :) makkelijkste is gewoon naar de winkel lopen, want voor 5 euro doe je het ook niet, via internet geld overmaken en shit.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gameshubs hebben ze games altijd voor een aardig prijsje :).
     
  14. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Gasten even tussendoor: Vandaag gaat FRS hem 100% zeker in de verkoop gooien, ik wou hem al gister halen bij een maatje van me die daar werkt en die nam hem zelf ook niet mee.... maar ongeveer 10 minuten voor sluitingstijd kregen ze zo'n newsflash via de printer/fax voor vandaag en daar stond op: Ninja Gaiden 2 en dan de verkoopdatum per direct. :)
     
  15. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Woei Ninja Gaiden van gamehubs is er bijna :D
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De game was gisteren gewoon al bij Bart Smit te koop. ;)
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Die van mij heeft wel een lange reis achter de rug zeg, poeh.
    Er staat nu:
    AMSTERDAM,
    NL 05/06/2008 7:12 IN TRANSIT
    05/06/2008 7:11 IMPORTSCAN
    Laten we hopen dat hij voor half 1 aankomt, aangezien ik rond die tijd vertrek van huis om te gaan werken.
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe lang duurt het gemiddeld voordat je iets binnen hebt van Gamehubs?
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Per normale verzending 7 - 14 dagen, per UPS (+ €7,00) 2 á 3 dagen. :)
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Valt mee! Thanks, ga ik de game ook maar eens bestellen. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina