GTA IV Achievements [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 18 apr 2008.

  1. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Join the Midnight Club

    [​IMG]

    Let sleeping Rockstar lie
    [​IMG]

    Die heb ik blijkbaar gisteren gehaald 8) Dat wist ik niet eens.
     
  2. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is voor ons niet onmogelijk :)

    Enige probleem wat er nog kan zijn is de Aufwieder Sehen Petrovic. Omdat hij soms niet de overwinning meetelt, richting de achievement. Uiteindelijk kun je het wel halen, maar duurt zolang.. Probeer namelijk maar eens uit te vogelen welke hij van de 108 races niet heeft meegeteld!

    Ik heb net eindelijk de Top of the Midnight gehaald, zit nu op 950G voor GTA. Maar deze kreeg ik pas na het winnen van 29 verschillende races (!) Zelfde gezeur had ik met Taking it for the Team, die kreeg ik pas nadat ik turf War voor de 7e keer had gewonnen..

    Ik hoef nu alleen nog Wanted, en de Petrovic..
     
  3. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Danku! Tijden zijn wel krap zeg, kun je niet aankloten. =( Ik deed al deathmatch, maar begon elke x met machinegeweer en had geen pistool. En een online potje cancellen is veel te irritant (moet je weer helemaal terug naar singleplayer |:-).
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Hoeft niet! Haal gewoon je mobieltje tevoorschijn en dan naar multiplayer etc..
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    als je in de lobby zit en je wilt cancelen dan moet je op de start knop op je controller klikken, niet op B, als je op de startknop klikt kan je meteen een nieuwe kiezen
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Jeej! Net de Dare Devil achievement gehaald :D! Gedaan met de youtube filmpjes van gta4guides!

    EDIT:

    En ook nog Genetically Superior erbij :)! Dacht dat ik die al lang had maar bleek niet zo te zijn O-)
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2008
  7. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    W00000t eindelijk de Fly the Co-op achievement _O_!!! Moest nog Deal Breaker! Kwam samen met nog een kerel bij twee kerels terecht die precies wisten wat er moest gebeuren :D (TWest72 en nog iemand)! Maar met 4 man is dus echt wel makkelijker ipv met zn 2e zoals in de youtube guide van 007craft! Tijd?....05:59:534 :)_O_!!!!!!!!!!!!
    Deden het zo:
    -snel naar helikopter
    -twee man springen er vlak voor die fabriekding uit, gaan dood en respawnen op ground level
    -die twee killen iedereen op ground level en 1ste verdieping (zorg dat alle packages worden gepakt)
    -intussen landen andere twee boven op, killen daar iedereen en laten daar één package liggen!
    -zij gaan met de trappen omlaag en kille alle andere en pakken alle packages
    -intussen zijn de twee op groundfloor klaar met iedereen killen, ook op 1ste en eventueel 2de verdieping, zij plegen dan zo snel mogelijk zelfmoord (paar keer) zodat ze in spectate mode zijn!
    -één van de twee overige is naar hoekje gegaan voor de boot (zorg voor RPG)
    -ander pakt de laatste package (pas NA de andere twee in spectate mode zijn!!) en vliegt met helikopter naar andere kerel
    -die killt boot met RPG
    -samen terug vliegen
    -voor iedereen telt de gehaalde tijd, dus ook degene in spectate mode!
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2008
  8. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik zit nu op 875G voor GTA IV en ik vind het wel even best. Misschien dat ik die 30 uur achievement nog haal om alle Single Player achievements compleet te hebben, maar ik ga geen weken in GTA Online stoppen, daarvoor zijn er teveel andere leuke games op dit moment! :+
     
  9. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Op die manier nog nooit geprobeert, met dat zelfmoord plegen etc.
    Alleen.. Ik krijg altijd de boot EN bikers.
    En met 2 pers heb ik zo'n 4x geprobeerd, kregen alsnog alleen de bikers en geen boot.
     
  10. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Je meot inderdaad geluk hebben, meestal is er wel wat, of de helikopter spawned niet, of de boot komt er niet, of iemand maakt een fout,
    zucht, :p

    of je valt in het water als je de helicopter uit springt
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Je krijgt EN boot EN bikers omdat je op het moment dat de laatste package gepakt wordt met meer de 2 personen over bent! Als je met vier man start, moeten er twee zo vaak zelfmoord plegen dat ze in spectate mode zijn VOOR de laatste package gepakt wordt!! En zoals (Smart)ass al zei...tis een kwestie van geluk hebben dat de boot spawned en niet de bikers of het busje!
    Daarom nog een tip; als je echt de tijd wilt halen, zorg dan dat je in een game komt waar minstens één persoon met rank 9 of 10 zit! Liefst zelfs twee personen met hoge rank! Als je dus meteen ziet dat iedereen rank 4 of lager is...nieuwe game zoeken!! Die mensen met rank 10 weten namelijk precies wat er moet gebeuren en willen vaak helpen om de tijd te halen! Ook zijn er nog genoeg van die gasten met hoge rank die voor de tijd gaan, omdat ze hoog in het leaderboard willen staan! Heb trouwens ook gelezen (in de comments op de Deal Breaker youtube-guide van 007craft) dat iemand een tijd had gehaald van 6:06...zonder de boot, maar met het busje dat spawnde! Dankzij twee kerels met rank 10...:)!
    Succes ermee :thumbs:!

    :lol: wie doet dat nou ook ;)!!!
     
  12. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft de special ability van car bombs? Dwayne?
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Packie.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Net ook nog even de Let sleeping Rockstar lie en Top of the Food Chain achievements gehaald.
     
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    woohoo, vandaag 100% achievement gehaald,

    en dankzij sjacco ook fly the coöp:D
    met bomb da base 1 zestigste van een seconde voor het tijd limiet:p
     
  16. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    1/60 van een seconden, lololol
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    1/100 bedoelt ie natuurlijk (of 1 seconde, tijd was 5:31) ;)! Maar het was idd close! Deden m met z'n 2e omdat we paar keer bij kerels zaten die alleen maar zaten te kutten :'-(! Zo triest als je in de lobby vraagt of ze voor de tijd willen gaan en ze dan ja zeggen, en vervolgens gaan zitte kutten :mad:!
    Gister trouwens iemand in de lobby bij Deal Breaker:
    Ik: "Yo guys, you wanna go for the time?"
    Een n00b: "What time??" :lol:
    Anyway, als nog iemand fly the co-op moet, laat maar weten, ik wil best helpen!

    Ik ga vanavond maar weer verder met die duiven (boring :eek:) en dan heb ik er ook weer twee achievements bij :D!
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  18. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond deze gehaald.

    [​IMG]

    Let Sleeping Rockstars Lie
    You killed a Rockstar in multiplayer.
     
  19. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doen jullie dat met die achievement van binnen 30 uur uitspelen?Eerst
    het spel zelf spelen?Dus uit spelen zeg maar en daarna opnieuw?Ik wel want ben nu al over de 30 uur heen dat haal ik toch niet meer.Oh ja en als je die online achievement doet waar voor je een headset moet gebruiken moet dat?
    Want de mijne is kapot:eek:
     
  20. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Zijn er meer mensen met de "Let Sleeping Rockstars Lie" achievement?

    Ik heb hem wel namelijk! YEAH!
     

Deel Deze Pagina