Saints Row 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik denk bij Saints Row juist niet helemaal vernieuwend, ik ga er van uit als bijv. Vice City -> Vice City Stories, maar dan iets meer.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    er werd gezegd dat er echt heel veel was veranderd aan de stad en dat je het niet echt kon terugzien. Zo zijn er nu wolkenkrabbers en als ik me niet vergis was er iemand aan de macht die de stad heel erg wou verbeteren ofzo..
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    De videos wijzen toch ergens anders op, de stad is veel groter, je kan veel meer doen, je kan vliegen. Dingen die het verschil van Vice City -> Vice City Stories te niet doen...

    Reken maar dat deze game meer fun zal hebben dan GTA: IV, grafisch misschien geen meesterwerk maar kwa gameplay gaat het zeker goed komen.
     
  4. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Mwhoah ik denk niet dat het er slecht uit gaat zien hoor...
    ik las op het officiele saints row forum van een gast die bij Volition werkt dat ze nu bezig zijn met de graphics...hij zegt dat het er al echt focking nice *)uitziet dus komt wel goed:thumbs:
     
  5. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    haha ja iemand die bij volition werkt is natuurlijk heel objectief over graphics:b:
    ik denk eigenlijk ook wel dat het een leuk uitgaat zien, maar van wat ik zag was het best wel bagger, de animatie van dat lopen en nog steeds de zelfde ontploffing animatie van het eerste deel, hmmm, het tunen van de auto's en de klassieke muziek en mensen gooien en de vliegende voortuigen gaat het voor deze game doen, en Stephan from the clothing shop natuurlijk:)
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik denk dat ze het ook gedaan hebben vanwege de DLC van GTA IV die in augustus uitkomt. Dat zullen wel die marketing strategische redenen zijn.
     
  7. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
  8. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Moet zeggen dat SR mij eerst niet greep maar ik nu weer een poging heb gewaagd ermee vind ik het plotseling wel ineens erg leuk. Dat komt misschien omdat het zo'n GTA4 tegenhanger is die meer voor het realisme gaat en SR die het tegenovergestelde doet.

    Na een poos GTA4 spelen is het juist daarom wel lekker dat je zo kan scheuren met de wagens en zo bv. 10 man kan afmaken zonder meteen te sterven omdat je niet in cover zit.

    Dus nu ook erg benieuwd naar SR2.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    [yt]hNpp62MwQp8[/yt]

    Wat een geniale trailer _O_
    Beetje de draak steken met GTA 4.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wow, bruut! Dit gaat echt dikke fun worden! :cool:
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Geniale trailer! Hij raakt echt de zere plek. (En gelijk hebben ze misschien wel...)
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hahahaha geweldige trailer. Zitten echt brute dingen in. Slijterij overvallen verkleed als cop!!!
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het freeroam genre heeft een nieuwe koning! Rockstar is lui geworden...
     
  14. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    zozo.. pittige uitspraken hier..

    saints row 1 was de shit, deze trailer laat veel goede dingen zien.. ik kan niet snappen hoe saints row 2 niet de shit wordt :+
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat tv kijken in een game op je tv hebben ze wel de gevoelige snaar te pakken. Welke mongool doet dat iid nou.
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Is gewoon een mening hoor :+

    Effe onderbouwen dan. In GTAIV kan je ongeveer de helft minder als zijn voorganger een paar jaar geleden om een oudere generatie console en toch wordt door de gamepers uitgeroepen als de beste game ooit gemaakt! Volition moet zich gelukkig wel bewijzen en gaat zo te zien topkwaliteit afleveren en Saints Row 1 overtreffen.
     
  17. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Schitterende trailer! Ze hebben iig zeker gelijk! SR 2 wordt veel meer fun!
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het nogal een lame trailer eerlijk gezegd. Deel 1 vond ik leuk maar deze trailer gaat nergens over en totaal niet grappig ook. Ik zal het uitleggen.

    "Would you rather go to the cabaret with your friends, or throw them in front of trains" zoiets in elk geval....ehhhhhhhh meneer voice-over, ten eerste de Cabaret was erg grappig in GTA IV en ORIGINEEL, NIET GEJAT! En mensen voor treinen gooien? Oh maar dat kan niet in GTA IV.............tuurlijk kan dat, kom eens met iets nieuws? Die vent praat erover alsof het iets gloednieuws is, terwijl dit allang in GTA IV kon. Dus erg lame.



    Nou geweldig, je kunt streaken....hoe lang blijft dat leuk?

    "Would you rather go watch tv in a game, while playing on a tv?, or go rob a liquor store as a cop?" nou geweldig....je kon al winkels beroven in GTA, maar nu in SR2 als agent? Poeh poeh...en die vergelijking met tv slaat dus nergens op..ook dat was zeer origineel en ERG leuk om naar te kijken. Ik was een missie aan het doen,maar ging even naar naar die tv, uurtje later zat iknog te kijken. Erg toffe feature dus.

    Wow, je kunt basejumpen, toegegeven, dit mis ik in IV behoorlijk, maar tjonge..kom eens met iets van jezelf? Deze hele trailer probeert grappig te zijn net zoals die vorige trailers die ik niet vergeten ben en die extreem lame waren, en niet alleen om dat zeldzame irritante mannetje in het begin...probeert dus leuk te doen,maar faalt er naar mijn mening vreselijk in. Onnodig gediss naar GTA.

    Jongens van Volition, kom eerst maar eens met iets nieuws, dan praten we verder.
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839

    AMEN!! \o/
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hou op zeg, jij neemt het allemaal weer veelste serieus. De mensen van Volition zeggen zelf dat ze GTA als voorbeeld hebben gebruikt. En idd ik vind GTA activiteiten lame, die kut caberet shows met een lompe cowboy is niks unieks aan. Dat bowlen is ook niks nieuws, net als het poolen. GTA mist alles wat GTA fun maakte, en ja ik heb de game ook ben op 55% en vind dat er weinig fun in zit. Vooral erger ik me aan de politie die zoals het lijkt op elke straathoek rondhangt. SR & SR2 doen het beter... maargoed ik denk dat jij het niet leuk vind omdat de GTA franchises nu eens op z'n plaats word gezet. Gamen draait om FUN (gameplay), en dat vond ik dat lompe tv kijken niet.

    Maargoed dat er nog steeds mensen zijn die Saints Row geen kans geven, laat jou post maar weer eens zien als je dit al een diss vind. _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina