Battlefield: Bad company

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sandertje, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Beleid rondom dit soort slowchat-percentage-talk is duidelijk. Gewoon weer ontopic!
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wel minder samen werken. Was niet echt een tactische game Ook S&D niet. Daar ging het om waar je de eerste granaat gooie...

    Jammer dat ze van Joint Operations nooit een game voor de 360 gemaakt hebben. Vind Black Hawk Down nog steeds de beste online shooter op XBL. Alleen jammer dat er zo veel problemen met joinen en met elkaar praten was :mad:
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  3. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Was wel een tactische game, zonder tactics kon je niet eens winnen. De pro clans hadden op elke map soms wel 20 paint documenten met wat te doen als daar 1 loopt enzovoort...

    Ben BF aan het downloaden \o/
     
  4. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste heeft S&D minder met samenwerken te maken dan de BF-reeks, gewoon heel erg voorzichtig doen en in het begin geluk hebben met je nades. Natuurlijk had je wel tactieken maar tactieken betekent niet altijd samenwerken.... Als je BF2 hebt gespeeld weet je wat ik met echt samenwerken bedoel, dus niet alleen elkaar in de gaten houden.

    Ten tweede is één map van BF groter bijna groter dan alle mappen van COD4 bij elkaar (b.w.v.s.), dus zijn de graphics automatisch een stuk minder dan COD4. Hoewel ik vind dat BF:BC er heel erg goed uitziet, hopelijk zo min mogelijk kartels dan ben ik tevreden :):
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Was het tactiek of was het altijd het zelfde? Ok misschien tactiek maar hele simpele dan. De game sloeg nergens meer op. Heb ook tegen pro clans gespeeld en ook gepresteerd om als enigste over nog 5 man uit te schakelen zonder tactiek...... De eigenlijk enigste tactiek was gewoon teamwork. Teams die beter op elkaar ingespeeld waren wonnen meestal..

    Verwacht bij deze game veel meer tactiek aangezien je hier wel verschillende classes hebt maar ook voertuigen. Het is dus nu niet meer dat iedereen elkaar makkelijk uit kan schakelen zoals bij CoD dat wel het geval is.
     
  6. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja! Ik heb hem al bijna compleet binnen.
    Hij is 1,5GB groot, dus mensen met een trage internetverbinding moeten veel geduld hebben!
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  7. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Sniperen is echt easy in BF, al een paar no-scopes gemaakt :)

    Weet alleen niet wat ik tegen tanks en choppers kan doen..
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Verder ben ik het met Loonens eens. Ik weet niet of julle BF MC gespeeld hadden, maar zomaar 10 kills halen zonder dood te gaan zat er echt niet in. Je kon niet in je eentje op pad en veel mensen uitschakelen. Bij CoD gaat dat makkelijk. Verder vind ik UAV, Airstrike en Helicopters niet echt met tactiek te maken hebben of je moet de helicopter zelf besturen.

    S&D had dan de meeste tactiek maar ook dat was niet echt veel.


    In het vorige deel was je ook met 1 shot van een sniper dood. Verder had je een lasersight waarmee je kon locken op een voertuig om zo een raket te laten afvuren.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  9. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was wel veel, want door de tactiek zijn de meeste pro clans sterk geworden. Als je op hoog niveau wilt spelen is samenwerken het belangrijkste. Dus CoD 4 is een tactic game.

    Gelukkig is mijn internetverbinding snel, ben nu op 30% :)
     
  10. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Die lasersight is er niet meer. Er is een gametype dat je dingen moet opblazen, soort S&D maar dan met unlimited lives. Heel gemakkelijk, gecharged in 3 sec. dan campen en ze winnen het nooit, want ontploft binnen 30 sec.
     
  11. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Is die demo een Singleplay of een multiplay?????????
     
  12. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Beide
     
  13. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Fixed :thumbs:

    Ik kan echt NIET wachten op deze game! Ook al is hij slecht, hij zal me altijd 100x langer bezig houden dan een COD4, Rainbow Six 2, GRAW etc. etc....

    MASTER _O_
     
  14. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    serieus? Is wel tof dan!

    Trouwens ik heb de voorgaande battlefiel nooit gespeeld. Kan ik deze gam vergelijken met COD4 of niet? Of blijft COD 4 gewoon de beste!
     
  15. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Sniper is beetje overpowered: One shot one kill, terwijl ik bij een assault rifle een hele clip nodig heb..
     
  16. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    COD4 = een snelle walk wall-to-wall shooter

    BF = veel grotere maps, heel veel voertuigen en squads + orders

    Ik persoonlijk vind BF veel beter maar er zijn mensen die daar gewoon niet van houden en COD4 veel beter vinden. En er zijn zelfs mensen die alleen Sing Star tof vinden en die het geen ruk interesseert welke shooters er nu weer uitkomen :eek:
     
  17. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    We zullenz zien of BFBC net zoveel als CoD 4 gespeeld wordt. Ik denk het niet, alleen de die hard BFspelers misschien wel...

    79 % :)
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat de graphics zo slecht zijn, anders zal het wel eens concurrentie voor CoD kunnen worden. Alleen demolition kan een kans maken tegen een tank, das wel weer jammer. Ik mis de laser sight.
     
  19. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    En als dat niet het geval is? Is het dan een slecht spel?

    Of games veel gespeeld worden of niet boeit me echt niet. Als ik me er maar goed mee vermaak :thumbs:

    @ Orange
    Graphics slecht? Speel je op een HD-tv? goedkope LG prul of een duurdere LCD of plasma? Maakt ook flink uit natuurlijk _O_
     
  20. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Samsung LE23R71B :+

    Kan ook aan mij liggen, smaken verschillen namelijk.

    Ben benieuwd wat de MLG rules gaan worden voor BF. Dat met die dingen opblazen is het verdedigende team zwaar in het voordeel, al heb ik er net al een paar gewonnen met aanval.

    Je moet twee dingen opblazen, door ze te chargen, het verdedigende team kan ze weer dischargen, wanneer je ze allebei hebt opgeblazen, moet je naar de volgende basis. Daar staan er weer twee en dat vier keer. Het verdedigende team kan winnen door het aanvallende team een x aantal keer neer te schieten voordat ze er twee hebben opgeblazen. Bij de volgende basis begint dit weer opnieuw. Duidelijk?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina