Dragonball Z: Burst Limit

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 14 dec 2007.

  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Wat ik mij afvraag is of de matches tussen characters die zich kunnen transformen en characters die dat niet kunnen wel eerlijk zijn.

    Dus bijvoorbeeld Krillin tegen een Goku volledig opgeladen... is dat niet een ongelijke strijd?
     
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    einde is wel best open.
    dus verwacht wel DLC...
     
  4. arco

    arco Feyenoord!

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    1. hey mensen ik heb nu 80% van de frieza sage maar ik heb alle chapters al gedaan, allemaal op normal uitgespeeld. Hoe unlock ik die laatste 20% aan chapters?
    2. er is een achievement van verniel de achtergrond ofzo. Hoe te behalen?
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    nadat je Cell saga uitspeelt komen er Bardock chapters vrij bij Freeza, dat is de laatste 20%
     
  6. arco

    arco Feyenoord!

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks bigSyke, weet iemand de andere vraag? <----vorige pagina
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Je bedoelt van het vernietigen?

    Gewoon tijdens de Cell saga als je Vegeta hebt (super vegeta) B en naar Boven in drukken als je aura spark heb geactiveerd. Met een beetje geuk raak je cell hard en vernietig je de achtergrond. Hierna hem in elkaar schoppen. (moet wel op de grond zijn anders vernietig je de lucht(
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    wat ook helpt is met Bardcok die ultimate doen waarbij je iemand op de grond smijt en een dikke energie straal in zijn gezicht schiet

    of met Android 17? (die grote groene) die aanval dat je iemand in zijn kloten trapt om daarna een vuurstraal uit je arm te laten komen
     
  9. arco

    arco Feyenoord!

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    android 16, maargoed heb het geprobeerd met super vegeta en android 16, tot nu toe nog niet gelukt.
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zolang de tegenstander niet blokt en jij aura spark aan hebt en Final flash op de grond gebruikt moet het lukken. Maar je krijgt hem vanzelf wel gewoon een keertje!!! gewoon lekker spelen
     
  11. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat Krillin via Guru op Namek zijn "hidden potential" heeft ontdekt. Maar aangezien de story mode in Burst Limit zo laks is en de helft van interessante gedeeltes van het verhaal overslaat, weten sommige mensen dit dus niet.

    Krillin's RB is dus infeite net zoals in de Budokai reeks "Hidden Potential(Unlocked)."

    Einde open? Lol...Het is gewoon de afsluiting van een Saga. Boo zal niet via DLC beschikbaar worden. Hooguit een paar extra characters of customes voor het huidige roster.
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dit wist ik wel, maar gameplay wise hadden ze iedereen wel een transform kunnen geven. Neem Tien en Yamcha die worden ook sterker na de training van King Kai.

    Als ze dit soort powerchanges wel weer kunnen geven in een drama piece bij alle characters hadden ze ook een unlock potential kunnen doen met rb gewoon voor de gameplay waarde.
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    heb m vanmiddago ok maar gehaald in de winkel, kon er niet vanaf blijven.
    en ik heb nog geen grijntje spijt van mn beslissing, wat een top game..
    krijgt me gewoon weer helemaal in de DBZ sfeer
     
  14. arco

    arco Feyenoord!

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips&tricks hoe dit spel goed te spelen?
    Bak er nu eigenlijk helemaal niks van, blijf in de oude moves steken.
    Online zag ik mensen echt te gekke combo's maken waarvan ik dacht hoe de hell doe je dat.
    Vooral in supersayin vormen kende ik al die combo's niet.
    Iemand suggesties welke combo's echt effectief zijn en hoe ze moeten, en hoe je gewoon overal het beste kan spelen?
     
  15. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Tik op youtube "Shin Budokai cancel combo" in en je zal zien hoe Burst Limit gespeelt moet worden.
     
  16. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Het lukt me maar niet om SSJ2 Gohan op normal te verslaan met het eindletter : Z krijg het gewoon niet voor mekaar wie wel ?
     
  17. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Broly neem ik aan? Zorgen dat je de first hit krijgt. Wat ook helpt is om een Persuit te doen, bijv. dmv pijltje omhoog + Y, RT > of <. Daarnaast is het ook slim om de Aura Spark te gebruiken en dan via LT die ultimate attack doen.

    En tja, proberen 'm in 90 seconden KO te krijgen, dan heb je sowieso een Z rating. Maar dit is idd een lastig gevecht.
     
  18. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja komt vooral omdat Broly zo groot is en Teen Gohan zo klein dat maakt t vrij lastig :eek:
     
  19. Canpol4t

    Canpol4t Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kun je de spel goedkoopst halen?? en hij is tog pas vandaag uit dus hoe hebben julie hem al snap het niet lol
     
  20. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    @ Canpol4t : Omdat de Bart Smit hem vorige week al had liggen in de winkels en andere winkels ook daarom hebben wij hem ook.
     

Deel Deze Pagina