helemaal mee eens, inderdaad crap, niet om die rede, maar wel om een andere reden:
Ik heb ruim een jaar geleden mijn tv en xbox 360 besteld bij wehkamp, ik probeer alvast wat te bestellen zodat ik kan zien want de betaal methodes zijn etc, zonder daadwerkelijk te bestellen,
maar om een 1 of andere vage reden werd mijn bestelling bevestigt voordat ik de betaal methodes te zien kreeg, dus ik stuur een mailtje, of het geannuleerd mocht worden.
ik krijg geen mailtje terug, maar ik zie via de site dat mijn bestelling is geannulleerd.
ik bestel die dinsdag erna ( ik bestelde op zaterdag)
mijn TV + xbox 360, rond 1 uur smiddags.
ik krijg om 3 uur een mailtje waarin staat:
We konden uw tv nog annuleren maar helaas is uw xbox360 al verzonden.
WTF?
Dus ik had gebeld, zei de overgekwalificeerde telefoonslet dat er niks aan e hand was, en volgens haar alles wetende computer mijn bestelling gewoon nog kan verwachten.
Dus woensdagavond kwam er niks, ik opbellen:
maar meneer, u heeft uw bestelling geannulleerd...
ze zegt dat ze mijn mailtje verkeerd heeft begrepen...
HOE dom moet je zijn, om uit een mailtje duidelijk te maken, die ik op een zaterdag verstuur, dat ik een bestelling wil annuleren die ik komende dinsdag nog moet plaatsen???
binnen 1 dag zou ik mijn xbox 360 en tv krijgen, maar kreeg alleen mijn xbox360,
ze zouden de tv alsnog opsturen, maar nu kan het opeens niet morgen bezorgd worden..
neee..... ik moet weer ruim een week wachten zodat ik gears of war op een 20"" low res kut tvtje heb gespeeld.
en geen excuses niks van de telefoniste, tering, wat een slechte kut winkel
Laatst bewerkt: 5 jun 2008