YEEAAHH! Virtuoso Finished Vocal Solo Tour on Expert 50G Verkregen 5-6-2008 Crooner Finished Vocal Solo Tour on Hard 40G Verkregen 5-6-2008 Screamer Finished Vocal Solo Tour on Medium 30G Verkregen 5-6-2008 Howler Finished Vocal Solo Tour on Easy 20G Verkregen 5-6-2008 Eitje, echt waar. Je hoeft alleen de nummers maar een beetje te kennen.
Iemand? /Mod Je hebt nog geen 20 minuten gewacht sinds je vorige post. :{ Post dan niet. - the Matrix
als je nog en gitaar hebt liggen is het helemaal vet, met zen tween 1 drummen en ander gitaren, echt vet. of alleen drums is ook leuk, maar als je geen live hebt wordt het vervelend de hele tijd career spele. groetjes sjefke
Nee, ik heb geen gitaar liggen. Komt omdat ik daar niet op kan spelen door mijn spierziekte. Ik beschik dan dus over een drumset + zang. En ik heb ook xbox live
Als je een redelijke hand-oog coordinatie hebt, op verschillende momenten je handen en je voet kan laten bewegen, je van muziek houdt, beetje kunt zingen....zou ik zeggen......HALEN
Want is het drummen erg moeilijk? Of is het gewoon uitdagend, maar niet te? Zingen kan ik wel redelijk, en van muziek houd ik heel veel
ik zing als een valse kat :d haha, die solo tour sla ik over drummen vind ik echt geweldig, nu op de medium tour bezig maar t vergt de nodige concentratie. wel tot nu toe vrijwel elk nummer 95%+ maar zit pas in Berlijn, de 4e tier als ik me niet vergis
No offense, maar wat voor spierziekte heb jij dat je wel kan drummen maar niet kan gitaren? Drummen vergt toch iets meer van je spieren dan gitaarspelen lijkt me... Nogmaals, ik probeer niemand te beledigen, just curious
Tering gast, hoe krijg je dat voor elkaar? Hoog piepstemmetje ofzo? Echt waar man ik heb een aardig zware en vooral monotone stem en ik krijg sommige nummers niet eens op easy goed... Als ik zeg maar zing met de zelfde toonhoogte als dat ik normaal praat is het pijltje in het midden, hoger kan ik dan wel maar lager lukt me gewoon écht niet Heb jij tips ofzo? Wil wel graag verder komen met de vocals?
Mijn spierziekte zorgt ervoor dat de coordinatie en kracht in mijn handen en voeten heel slecht is. Ik kan bijvoorbeeld ook niet goed dingen open maken, en van die kleine dingetjes. De kracht in mijn armen is daarintegen gewoon normaal, en aangezien je vooral met je bovenarmspieren drumt (lijkt me) moet dat dan niet zo'n probleem zijn Hopelijk beetje duidelijk zo
Hahaha!! Lol, ik heb ook een erg lage stem. Maar je moet gewoon de octaaf kunnen zoeken. Dus gewoon zo laag mogelijk, maar toch de goede toonhoogte. Als ik hoog zing hoor je echt zon scheel geluidje dat af en toe wegvalt. xD Echt, het is niet zo moeilijk hoor. Behalve Welcome Home, die was echt stront. Ennuh, Sjaak Trekhaak boven mij, ik zal je er nog ff aan herinneren dat je wel een basspedaal hebt met drummen, he? En met sommige nummers moet je echt als een debiel op je basspedaal trappen heb ik gehoord, dus lijkt het me niet echt een goed idee. Ik zou voor Guitar Hoer gaan.
ik ga denk alleen de drumpack halen wanneer die uitkomt in nederland eventjes in de huid van cozy powell kruipen hehe. wat zal ongeveer de prijs zijn van game + drumkit ? als je van drumsolos houdt zou je dit moeten checken http://www.youtube.com/watch?v=jyN8XnFEMVM
Game: €60 Drumset: €80/90 Ik denk dat 'ie niet veel goedkoper zal worden dan de importprijs... Dus als je hem wilt kun je hem net zo goed nu bestellen.
oo ik heb geduld zat, ben weer helemaal bezig met FM2 dus dan heb ik rond augustus weer wat te doen *)
Ik net naar Saturn in Aken gegaan. En je raad het al zeker, uitverkocht!! Heb ik weer Iemand anders die nog weet waar dat drumstel enigzins goedkoop is?
Je kunt bij amazone.com bestelle heb je hem binnen 2 (werk) dage, ik heb daar de BIAB besteld ik had hem binnen een dag nadat ie verzonde was(dat duurde ook een dag ik bestelde om ongeveer 9 uur 's avonds)