Nee ik ga ook voor GTAIV. Met een een bagger framerate en daardoor besturing. Hoezo is de gameplay dan geweldig? Auto rijden is het belangrijkste onderdeel in de game. Het coversysteem was nou niet bepaald Gears of War, en door de lage framerate was het vechten ook niks aan. De verhaallijn daarentegen en de characters waren inderdaad fantastisch. Ik heb erg gelachen om Brucie en Little Jacob.
En Ninja Gaiden 2 is toch wel mijn favoriete game tot nu toe. Maar dat was Black ook al voor de Xbox. Ik heb hem net 2de hands gekocht, voor de derde keer Maar laat ik hier aan toevoegen dat objectief gezien ik dit ook niet meer dan een 8 vind. De A.I. laat echt een paar steken liggen, waardoor de game soms behoorlijk moeilijk is, afgewisseld met erg makkelijk. En dat zodra je de truc door krijgt per vijand de uitdaging er uit is. Maar we zullen zien, aan de achievements te zien zijn er nog 2 moeilijkheidsgraden, dus danmisschien afwisselend moeilijk en erg moeilijk
Juist niet springen. Je moet blocken, counteren, en als je geraakt wordt door een ontploffende shuriken of wat het ook is, wegdashen als hij op punt van ontploffen staan.
Laatst bewerkt: 6 jun 2008