Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik zou je aanraden nog even te oefenen :lol: die wolfen moet je echt binnen 30 seconden wel dood hebben :+ tip als je er echt niet voorbij komt, is gewoon 3x je special gebruiken, dan is de helft al dood. Dan moet je veel springen en blocken, want dan kunnen ze je niet raken.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Vandaag binnengekregen, top service van Gamehubs! :thumbs:
    Net de eerste chapter uitgespeeld, en het regende werkelijk achievements, haha.
    Het werd erg interessant na het stuk waar je in de demo eindigt. Man wat een grote massa vijanden! Eventjes zat ik tegen het randje om dood te gaan, maar na een flinke reeks combo's slaagde ik er toch in om alle vijanden arm en beenloos te maken. Erg vet! Ben nog niet aan chapter twee begonnen, dat ga ik waarschijnlijk morgen doen. Erg vet spel!

3. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap niet dat sommige review site's deze game een 7 hebben gegeven :eek: die baseren die 7 er dus op dat de game heel soms last heeft van framedrops. Hoezo kreeg gta dan geen 8? die game heeft nog meer last van framedrops dan deze game, en daar vergaf iedereen het de game, omdat de gameplay zo geweldig is. hier niet dan? Ik vind dit spel, zoals ik er nu mee bezig ben, sowieso een 8,5 en als de replay waarde hoog ligt misschien wel een 9 :) jammer dat sommige mensen dat niet zien.

4. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Reviews lijken steeds meer op het casual publiek gericht te worden waardoor echte hardcore-titels zoals Ninja Gaiden vaak even hoog of lager beoordeeld worden dan de populairdere mainstream-titels. Dit is natuurlijk niet overal zo en velen zullen het ook ontkennen maar ik zelf denk toch wel dat hier een kern van waarheid in zit.

En GTA IV is de meest overrated game van de afgelopen jaren.

5. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    heb em ook
    het is echt een vet vet spel echt ouderwetse NG gameplay
    en het is ook zo lekker geweldadig
    dat vind ik de grootste verandering

ik heb wel wat minpunten

met zulke graphics kan je echt niet meer komen in 2008
    deel 1 was zooo moooi he voor zijn tijd en dit is meer crap

ze werken zo lang aan dit spel en toch kunnen ze niet aan een beter verhaal verzinnen

en waar zijn de bekende mooie cutscenes ..??
    in deel 1 was het altijd genieten en in dmc ook

ben pas bij chapter 2 en hoop dat het wat moeilijker word want het is tot nu toe niet echt zweten

maar voor de rest een topspel echt (Y)

6. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ninja gaiden nog niet binnen en heb hem ook bij gamehubs besteld:mad: ook al heb ik hem wel gespeeld maar dat was een copie van een vriend van mij

7. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    net behoorlijk last van framedrops gehad in chapter 5, en deze game is echt easy op warrior of ligt dat nou aan mij?

8. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond die boss in chapter 3 wel irritant ( die zilveren elektrische baas) maar tot nu toe is het nog wel easy ja op warrior difficulty

9. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    dat was ook de moeilijkste tot nu

10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz lekker tijdje gespeeld. Wat een top game! Als er echt veertien levels zijn (die even groot als level een zijn is het echt een fantastische aankoop)

Over de Graphics? wat is er mis? ik vind het er prima uitzien. Het is niet zo'n nieuwe stap als Ninja Gaiden 1 was vergeleken met de games van toen maar het ziet er prima uit.

Die Wolven zijn irritant, heel irritant. Iemand tips? Neem aan springen en slaan. Zat echt te kijken van damn wie raakt mij met hun mesjes en oppeens zag ik dat ze mesjes op hun aars hadden. Best grappig.

Niveau Warrior is ook prima al werd ik in het begin overdonderd. Wou teveel verdedigen maar je moet wel blijven aanvallen.

De eindbaas van level één was echt te makkelijk. Sorry maar drie keer ultimate en daartussen wegduiken en het was over. Vind het een top systeem dat als ihij nog maar tien procent heeft dat je hem dan lekker grof kan afmaken. PRima dat ze dit er in hebben gedaan.

Al met al een top spel. Ik ben er blij mee!

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Nee dat is Halo 3, niemand kan die titel afpakken

12. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap niet wat mensen zeuren over de graphics? de graphics zien er goed uit hoor :) alleen de cutscenes hadden mooier gekunt.

13. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik op de demo af moet gaan, zie ik ook hier geen reden om over de graphics te zeuren, het ziet er allemaal gelikt en clean uit. En ook nog is met 6o frames per seconden (meestal)

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Review worden tegenwoordig bijna alleen nog maar door fanboys geschreven. Zoiets als bij de Power Unlimited. Daar krijgen ze geld om punten op te schroeven. Ik ben geen fan van Ninja Gaiden maar zou hem toch iets minder als een 9 geven.

15. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik ga ook voor GTAIV. Met een een bagger framerate en daardoor besturing. Hoezo is de gameplay dan geweldig? Auto rijden is het belangrijkste onderdeel in de game. Het coversysteem was nou niet bepaald Gears of War, en door de lage framerate was het vechten ook niks aan. De verhaallijn daarentegen en de characters waren inderdaad fantastisch. Ik heb erg gelachen om Brucie en Little Jacob.

En Ninja Gaiden 2 is toch wel mijn favoriete game tot nu toe. Maar dat was Black ook al voor de Xbox. Ik heb hem net 2de hands gekocht, voor de derde keer:) Maar laat ik hier aan toevoegen dat objectief gezien ik dit ook niet meer dan een 8 vind. De A.I. laat echt een paar steken liggen, waardoor de game soms behoorlijk moeilijk is, afgewisseld met erg makkelijk. En dat zodra je de truc door krijgt per vijand de uitdaging er uit is. Maar we zullen zien, aan de achievements te zien zijn er nog 2 moeilijkheidsgraden, dus danmisschien afwisselend moeilijk en erg moeilijk:)

Juist niet springen. Je moet blocken, counteren, en als je geraakt wordt door een ontploffende shuriken of wat het ook is, wegdashen als hij op punt van ontploffen staan.

Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  16. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd de graphics zien er gewoon goed uit. Ze zijn niet vernieuwend of buitengewoon mooi maar ik vind ze wel gewoon goed en ik vind zeker niet dat het er ouderwets uitziet.

Wat betreft de camera daar heb ik dit keer in demo ook last van gehad. Ineens stond ik achter een deur op een vijand in te beuken en het enige wat ik zag was de deur doordat de camera een verkeerd perspectief aannam.

17. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Heb hem nu ook, Ik heb het eerste level gehaald. Ik speel op warrior en dat is dik te doen tot nu toe. De eindbaas van level 1 is een eitje in vergelijking met de eindbaas van Ninja Gaiden (black), Murai. Ik heb al wel een keer last gehad van een zwart scherm tijdens het vechten, terwijl je het aantal hits wel kunt zien. Is dit een moment waarop de game laadt of is het wat anders?

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het draait toch om de gameplay...

19. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    iemand tips voor 2de boss in hayabusa village
    na 20 keer proberen beetje de hoop opgegeven

edit

eindelijkkkk klaar :b:

20. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand mss hoe je hier aan de overkant kan komen :+
    is in chapter 3, als je ondergronds ben gegaan..

edit// nvmd, ik heb het al.. je moest gwn op die muur blijven lopen, ik probeerde hele tijd via die muur naar die andere muur te springen :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina