http://www.gamehubs.com/XBOX360/lego-indiana-jones-the-original-adventures.html 32 euro is geen nederlandse shop maar wel zeer betrouwbaar (bestel er zelf 1 a 2 games per maand) en zo goedkoop ga je hem denk ik voorlopig in NL niet vinden
Dit lijkt me echt een leuk spel, maar helaas heb ik geen geld. Het lijkt me inderdaad wel leuker dan LEGO Star Wars. Gewone een leuke platformer. Als die wat goedkoper wordt, ga ik hem zeker even halen.
Heb net de eerste 5 levels gespeeld en hij is echt leuk, vind hem persoonlijk leuker dan de star wars serie.
Vind hem ook leuker dan de LEGO Star Wars games. De trailer van LEGO Batman ziet er btw ook goed uit.
Voor de mensen die hem hebben, is deze echt de moeite waard? Is hij ook minder snel saai dan Lego Star Wars? En is hij ook leuk als je hem in je 1tje speelt?
Ik ben vandaag de stad in geweest maar heb hem nergens gezien voor de 360. Ik zag hem wel volop voor de PS3 maar ik heb deze liever voor de Xbox 360. Hij zou misschien morgen nog binnenkomen dus dan probeer ik het nog maar.
Hij is zeker minder snel saai, bij de star wars games was het meer van hetzelfde. Hier zitten echt veel afwisselende elementen in. Top Game!!!
In je eentje is het ook zeker leuk. De lengte is ook goed. Elke film heeft 6 levels. Dus in totaal 18 levels. En de levels duren best lang als je alles wilt verzamelen en de game op 100% wilt krijgen.
In feite kun je zo door alle levels heen lopen, maar als je alles wil verzamelen ben je inderdaad wel even zoet met die 18 levels.
indiana de game is echt helemaal top is moeilijker dan starwars vind ik en inderedaad de trailer van badman ziet er ook erg goed uit deze ga ik ook kopen als de game uit komt. en je bent er wel even zoet mee als je hem alleen speelt\o/
Lol game binne 2 dagen op 100% mijn mening te kort en te simpel kbedoel nieteens superstory's maarja wel vermakkelijk hopen dat Batman beter is
Zojuist de 100% en de 1000G gehaald! \o/ Deze game was helemaal super en ik kan niet wachten op Lego Batman!