Nederland - Roemenie 2-2
Goede pot, zijn eerste goal was een lullige eigen goal waarna de wedstrijd gelijk opging en hij een kwartier voor tijd de 2-2 maakte nadat ik 2-1 voorkwam, toen raakte ik nog de paal maar het bleef 2-2
Nederland - Tsjechie 6-1
Na een half uur voor stond ik terecht 3-0 voor waarna hij terug in de wedstrijd kwam maar zijn kansen niet benutte, ik was zeer productief terwijl hij er geen bal in kreeg.
( hij zij zelf dat afmaken zijn slechte punt was) uiteindelijk liep ik tot ongenoegen van Alphine uit naar een 6-0 waarna hij de verdiende eretreffer maakte.
Nederland - Italie 1-1
Het eerste half uur werd ik aardig van de mat gespeeld en stond ik 1-0 achter toen ik tegen de verhouding in de 44ste minuut de 1-1 binnen counterde, de 2de helft was het spelbeeld volledig omgedraaid.
Ik nam initiatief en elke 7 minuten was er wel een gigantische kans te vinden het had 8-4kunnen worden (hij kreeg ook wat goede kansen) het toppunt was toen ik 1 op 1 vanaf 30 meter de bal meters naast schoot, waar hij er met een lob zeker is was gegaan.
Hij had de eerste helft een overwicht waar ik de 2de helft domineren dus kan je stellen dat het vrij terecht is.
We zullem morgen zien!
@ Jerooney; kijk even op pagina 6, (voor de startpost)
Laatst bewerkt: 6 jun 2008