Dragonball Z: Burst Limit

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 14 dec 2007.

  1. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Echt mooi dat die transformaties niet ook echt zin hebben. Ik heb net een potje gespeelt was ik Frieza en hij Goku. hij ging al vrij snel naar super goku en ik verloor de eerste ronde. Nadat ik 100% frieza was heb ik beide rondes nog gewonnen en daardoor de hele match gewonnen.

    EDIT: welke characters nemen jullie het meest?
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik speel graag met de Z fighters zoals Tien of Yamcha. Trunks speelt ook fijn en Bardock vind ik ook wel leuk.
     
  3. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben nog een beetje aan het kijken maar ik zie wel veel met vegeta spelen. Ziet er wel cool uit trouwens SSJ met zijn scouter:D Ik speel wel altijd met characters die kunnen transformen want dat vind ik leuk haha:p
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik krijg echt het schijt aan die Vegeta.

    Al die prutsers die hem kiezen. Hij is gewoon te overpowered. Zijn ultimate is niet te ontwijken door opzij te vliegen en als je niet al verdedigt op het moment dat je verwacht dat hij hem gaat gebruiken ben je al half dood.

    Anderzijds als jij een ultimate doet, hebben ze 1 a 2 seconden om die te verdedigen.

    En als je een character hebt die een grab ultimate heeft hoeft hij tijdens de cutscene van 3 seconde maar 1 keer op x te drukken om de hele aanval van 5 balkjes te verbreken.

    Echt dit gaat nergens meer over

    Die Vegeta mannetje schieten hele tijd big bang attack net zo lang totdat ze volle balk hebben voor final flash en dan beginnen ze weer opnieuw er is haast geen enkele tegenstrategie hiertegen
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  5. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij op de hoogte houden als GameHubs de game weer heeft liggen voor Xbox 360, PAL version?
    Ik ga hem dan zeker even bestellen want lijkt me toch wel vette game :D
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18

    Ik speel ook met vegeta alleen gebruik wel alles. Vind het te simpel en ook helemaal niet leuk om zo te winnen. Speel het spel voor de lol dus dan wil ik ook gewoon een gecvecht.

    Moet zelf zeggen dat Picolo zijn flas ook zeer irritant is.

    Tien is trouwens ook top. Lekker snel
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Niet, hij is niet regiovrij en PAL hebben ze niet.
     
  8. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Wat een onzin, zijn zoveel characters die een zelfde soort ultimate hebben als vegeta. als je uhm niet kan ontwijken moet je uhm gewoon blokken dan doet het vrij weinig damage. Ik heb uhm overigens vaak genoeg ontweken. Zelf speel ik vaak met trunks
     
  9. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    big bang is ook bugged het blijft gewoon aan je plakken en doet veel te veel schade als je op de grond ligt vergeleken andere super moves
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    het probleem is dat je geen tijd hebt om te blocken. Andere characters (Gohan Masenko) kun je inderdaad blocken. Bij Vegeta is hier helemaal geen tijd voor, tenzij je van te voren weet dat iemand hem gaat doen.

    Ander probleem is dat als je die aanval van Vegeta kies je 3 ki balkjes hebt. Hierdoor is hij sneller gevult dan een aanval van 5 balkjes en kan hij hem vaker gebruiken.
     
  11. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Bijna iedere character heeft een aanval met 3 ki balkjes dus als je met 3 ki balkjes wilt spelen dan kan dat gewoon en als je dat niet doet is het je eigen probleem als je daardoor verliest...
     
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat ze hem dus nog krijgen. Eerst hadden ze hem als PAL. Bleek foutje te zijn, ze kregen NTSC (ofzo) van de leverancier.
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Je snapt het niet, juist die aanval is 3 balkjes

    als je me niet gelooft wil ik best een keer tegen je spelen met Vegeta op de manier zoals anderen ermee spelen en ik garandeer je dat je dan niet kunt winnen
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hij bedoelt dat als die aanval vijf balken zou kosten dat hij dan minder snel zou zijn gevuld en dat hij dan maar kans heeft.

    Maar online is leuk maar iedereen wist dat dit weer zou gebeuren met een online fighter. Er zijn altijd karakters overpowered en tis toch leuk voor Vegeta dat hij een keer alles wint!
     
  15. arco

    arco Feyenoord!

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik win nu alles met Goku, sinds ik tricks heb geleerd en combos heb geleerd....vreemd?
     
  16. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikke heb hem ook :)
     
  17. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik zo even aanfiets richting free record shop:thumbs:

    edit: 400e post
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2008
  18. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    i kga hem ook maar halen denk, lijkt me echt stoere game
     
  19. Gunpowder

    Gunpowder Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al wat secret achievements? Heb Stroymode al uit op normal met allemaal een Z rank en verder alles al wat gedaan kwa wat mogelijk is maar weetnie wat ik nu verder nog kan/ moet doen? Heb op dit moment 32 achievements.
     
  20. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier staan een flinke berg secret achievements:
    http://www.xbox360achievements.org/game/dragon-ball-z-burst-limit/achievements/

    een paar ervan zijn nog niet ontdekt maar wel al een hoop.
     

Deel Deze Pagina