heb 970 achievementscore bij forza ook alle autos, ik had zelf VS gekozen en een vriend van mij had asia gekozen. toen heeft hij alles van asia gehaald en ik van VS daarna hebben we nog ff alle missende auto's van europe op auction gekocht. Toen alle auto's met elkaar uitgewisseld.. Ik moet nu alleen nog de achieve van 1 miljoen credits online maja dat duurt echt tergend lang...
Hoe kan je een replay zien zonder menu's voor het beeld (hoeveel punten je hebt gescored en de uitslag) in career mode.
Als je een beetje leuk kan racen moet je is kijken op www.jcmaw.nl daar worden races georganiseerd en als je een beetje goed bent haal je 100,000 per race
^ ^ Inderdaad. Ik race daar ook elke week. Vriendelijke mensen en spannende, goed georganiseerde races. Morgen begint het nieuwe seizoen in de Peugeot 207 Super2000. Ik heb losse auto's waarmee ik al online 1.000.000 verdiend heb .
ej. Teammaat .. ik win die 100.000 jij de 80.000 voor de tweede plek.. Team orders .. Grapje.. TEAM: inQontrol!! WTF!!
cker... we waren best wel goed.. alleen jammer dat ik met die pitstops verloor van borrito. als ik na hem was gegaan was het minimum geweest tussen ons..
help kan er iemand mij helpen . heb nu al drie keer forza motersport 2 gekocht , telkens franse versie , wat eigenlijk de engelse moet zijn , want boekje en doos staan in engels. kan iemand mij mee helpen mvg
Je xbox kiest automatisch de taal waar hij in staat als taal van het spel, dat is het enigste wat ik kan bedenken dat je fout doet
Ben met de game pas online begonnen,maar ik las iets van dat je je eigen auto club kunt beginnen. Kan iemand nog een rijder gebruiken
hehe, eindelijk vandaag op silverstone onder de 1.27 gereden:1.26.8 hier was ik wel ff aan toe. @boelie ik downloadde je replay van je rondje van 1.25.9 en meteen erna reed ik onder de 1.27. een paar bochten nam jij heel anders en dat waren wel goede tips!