Rock Band [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 2 jun 2008.

1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    YEEAAHH!

Virtuoso
    Finished Vocal Solo Tour on Expert 50G
    Verkregen 5-6-2008

Crooner
    Finished Vocal Solo Tour on Hard 40G
    Verkregen 5-6-2008

Screamer
    Finished Vocal Solo Tour on Medium 30G
    Verkregen 5-6-2008

Howler
    Finished Vocal Solo Tour on Easy 20G
    Verkregen 5-6-2008

Eitje, echt waar. :) Je hoeft alleen de nummers maar een beetje te kennen. :D

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Iemand?

/Mod Je hebt nog geen 20 minuten gewacht sinds je vorige post. :{ Post dan niet. - the Matrix

3. sjefke123

sjefke123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je nog en gitaar hebt liggen is het helemaal vet, met zen tween 1 drummen en ander gitaren, echt vet. of alleen drums is ook leuk, maar als je geen live hebt wordt het vervelend de hele tijd career spele.

groetjes sjefke

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Nee, ik heb geen gitaar liggen. Komt omdat ik daar niet op kan spelen door mijn spierziekte.

Ik beschik dan dus over een drumset + zang. En ik heb ook xbox live;)

5. ZizziZ

ZizziZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een redelijke hand-oog coordinatie hebt, op verschillende momenten je handen en je voet kan laten bewegen, je van muziek houdt, beetje kunt zingen....zou ik zeggen......HALEN :)

6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Want is het drummen erg moeilijk? Of is het gewoon uitdagend, maar niet te?

Zingen kan ik wel redelijk, en van muziek houd ik heel veel;)

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Het is gewoon oefenen, net als met gitaar. Je word er als het goed is telkens beter in. :)

8. martyman

martyman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand al ervaring met het zingen?:p

9. Bezetene

Bezetene Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zing als een valse kat :d haha, die solo tour sla ik over
    drummen vind ik echt geweldig, nu op de medium tour bezig maar t vergt de nodige concentratie. wel tot nu toe vrijwel elk nummer 95%+ maar zit pas in Berlijn, de 4e tier als ik me niet vergis

10. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    No offense, maar wat voor spierziekte heb jij dat je wel kan drummen maar niet kan gitaren? Drummen vergt toch iets meer van je spieren dan gitaarspelen lijkt me...

Nogmaals, ik probeer niemand te beledigen, just curious ;)

11. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Tering gast, hoe krijg je dat voor elkaar? Hoog piepstemmetje ofzo? Echt waar man ik heb een aardig zware en vooral monotone stem en ik krijg sommige nummers niet eens op easy goed... Als ik zeg maar zing met de zelfde toonhoogte als dat ik normaal praat is het pijltje in het midden, hoger kan ik dan wel maar lager lukt me gewoon écht niet :mad: Heb jij tips ofzo? Wil wel graag verder komen met de vocals?

12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Mijn spierziekte zorgt ervoor dat de coordinatie en kracht in mijn handen en voeten heel slecht is.

Ik kan bijvoorbeeld ook niet goed dingen open maken, en van die kleine dingetjes. De kracht in mijn armen is daarintegen gewoon normaal, en aangezien je vooral met je bovenarmspieren drumt (lijkt me) moet dat dan niet zo'n probleem zijn;)

Hopelijk beetje duidelijk zo;)

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hahaha!! :9 Lol, ik heb ook een erg lage stem. Maar je moet gewoon de octaaf kunnen zoeken. Dus gewoon zo laag mogelijk, maar toch de goede toonhoogte. :) Als ik hoog zing hoor je echt zon scheel geluidje dat af en toe wegvalt. xD

Echt, het is niet zo moeilijk hoor. Behalve Welcome Home, die was echt stront. :D

Ennuh, Sjaak Trekhaak boven mij, ik zal je er nog ff aan herinneren dat je wel een basspedaal hebt met drummen, he? :) En met sommige nummers moet je echt als een debiel op je basspedaal trappen heb ik gehoord, dus lijkt het me niet echt een goed idee. Ik zou voor Guitar Hoer gaan. :)

14. ThisisRobba

ThisisRobba ODX.comFC

Leuk Bevonden:
    0
    Easy lukt mij wel arrdig hoge stemmen niet en ook niet in het frans, dan doe ik altijd maar wat :p

15. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    :lol:

:lol::lol::lol:

16. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga denk alleen de drumpack halen wanneer die uitkomt in nederland :) eventjes in de huid van cozy powell kruipen hehe. wat zal ongeveer de prijs zijn van game + drumkit ?

als je van drumsolos houdt zou je dit moeten checken :cool:
    http://www.youtube.com/watch?v=jyN8XnFEMVM :cool:

17. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Game: €60
    Drumset: €80/90

Ik denk dat 'ie niet veel goedkoper zal worden dan de importprijs... Dus als je hem wilt kun je hem net zo goed nu bestellen.

18. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0

oo ik heb geduld zat, ben weer helemaal bezig met FM2 dus dan heb ik rond augustus weer wat te doen *)

19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik net naar Saturn in Aken gegaan. En je raad het al zeker, uitverkocht!!

Heb ik weer:mad: Iemand anders die nog weet waar dat drumstel enigzins goedkoop is?

20. martyman

martyman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt bij amazone.com bestelle heb je hem binnen 2 (werk) dage, ik heb daar de BIAB besteld ik had hem binnen een dag nadat ie verzonde was(dat duurde ook een dag ik bestelde om ongeveer 9 uur 's avonds)

Deel Deze Pagina