Formule 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Lijkt mij sterk dat coureurs kunnen zien op welke plaats ze liggen en ik heb nergens gezegt dat snelheid niet zichtmaar hoeft te zijn.

Maar je kan het idd vaak aanpassen en eigenlijk weet ik ook dat het toch wel in de game zit. Maar laten ze er geen spectaculaire game van maken zoals NfS

2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Interview... belangrijkste heb ik dikgedrukt en onderstreept:

3. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Belangrijkste stukje voor mij... klinkt al beter dan in het vorige interview.

4. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op het stuur staat een display, hierop kunnen ze belangrijke informatie aflezen. Oliedruk, positie in de race en dergelijke. Niet dat je daar met 300 kmph tijd voor hebt, maar het kan.

5. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    En dan hebben we ook nog de intercom, die mannen weten gewoon ALLES wat er gebeurd met hun wagen, is het niet op stuur dan is het een gans team ingenieurs die alles live monitoren vanuit de pits.

Meen je dit nu echt qua dat ze niet weten welke positie ze zitten? Heb je al eens een F1 race gezien dan?

Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  6. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    In een echte race weten coureurs echt niet altijd zomaar welke plaats ze staan. Maar het wordt wel op het pitbord die ze bij de start/finishlijn laten zien gezet.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Via de teamradio wordt hun ook wel verteld op welke plek ze liggen

8. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien van achter in het peleton maar de zware jongens weten dat echt wel. En de intercom nog eens etc ...
    Maar we stoppen erover het gaat weer welles nietes worden ;)

Inderdaad, heb op Franchorchamps een ganse race mee gevolgd via een Radio en dat was van het team Williams. Je zou versteld staan wat er allemaal overgaat!!!

Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  9. wacco dude

wacco dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je de radio van Alonso nemen, die jongen wil alles weten :p

10. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Haha, heb jij weleens een F1 race gezien?

Ze weten veel wat er gebeurd, maar veel dingen ook niet. Af en toe hoor je weleens dat ze niet eens weten wat er achter hun rijdt. En op het stuur staan alleen technische dingen, geen posite e.d.
    En dat ze alles te horen krijgen via de ingenieurs is true, maar lijkt me leuk als ze dat in het spel naar voren laten komen.

11. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net om me alvast te verheugen op de f1 de demo van grid gespeeld, maar dat is echt bagger. je voelt gewoon niet dat je banden contact hebben met het a sfalt. het is meer zweven, je moet sturen op je beeld en niet ook op je gevoel en geluid. nu maar hopen dat codemasters het licht gaat zien.

12. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk wel... pluspunt is dat het sega race team bij codemasters is gekomen, zal niet meteen betekenen dat het goed komt, maar dan zullen er in ieder geval meer mensenzich over de besturing gaan buigen.

13. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En de F1 game zal meer gericht zijn op simulatie dan Grid, wat eigenlijk gewoon een arcade game met simulatie invloeden is.

14. lupaie

lupaie youtube.com/lupaie

Leuk Bevonden:
    0
  15. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Eerst maar eens zien dat Ecclestone zich afsplitst. Volgens mij is het gewoon om Mosley eruit te kunnen trappen.

16. lupaie

lupaie youtube.com/lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was pas geleden nog op zandvoort om naar enkele races te kijken. Het was voor mij de eerste keer dat ik zag dat er 3 klasses tegelijkertijd werden geraced. Na 3 of 4 rondjes kon ik echt niet meer bijhouden wie er nu op de tweede of derde plek lag...zelfs niet per klasse. De enige die ik nog een beetje in de gaten kon houden was de nummer 1 overall. Jammer dat ze daar geen ledboard of zo bij de hoofdtribune hebben zodat je een beetje overzicht houdt want op deze manier kun je het beter op TV kijken. Trouwens ontopic, ik kan me best voorstellen dat je niet precies weet wie er voor of achter je zit bij f1. Het gaat allemaal reuzesnel en het belangrijkste is dat je op de baan blijft en je spiegels gebruikt om te zien of er iemand in de buurt is. Maar ik snap echt wel dat ze niet in de gaten gaan houden als er iemand 2 bochten achter hen om een positie knokt....hoe moet een f1 coureur dat dan bijhouden? Of als er achter hem iemand pitst...dat kan hij toch nooit allemaal in zijn spiegels zien?

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Een mix tussen simulatie en realisme.

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Hmm. Ik vind GRiD toch verre van een simulatie. Hoewel, het rijd arcade, maar het gevoel heeft wel iets realistisch. Ben benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken in F1 :)

19. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral incar view heeft iets realistisch.. helaas hebben de autos geen gewicht en pivoteren ze om 1 punt heen, het tegensturen en corrigeren van de bestuurder is wel erg tof gedaan en neigt erg naar realisme.

20. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kutgame wordt de F1 dus. Als ze denken dat ze het goed hebben gebalanceerd....rot op. Zo arcade als NFS 2 :eek:

Echt jammer dit, als ze inderdaad doorgaan op de physics en besturing van GRID....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina