EK pes 2008!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door jerooney, 30 mei 2008.

  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Hé, dat hij van Griekenland heeft gewonnen wil niks zeggen! 8)
     
  2. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Baukehimself paar potjes oefenen?
     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ja is goed, ik zal me Xbox even aanzetten. :)
     
  4. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Voeg me maar toe :D.
    En je bent Griekeland dat is een kut team xD

    Paar wedstrijden tegen Baukehimself gespeeld.
    Het waren leuke wedstrijden vond ik zelf!

    Tsjechie 4-2 Griekenland

    Deze wedstrijd kan ik me niet goed herrinneren ik weet wel dat ik veel kansen had laten liggen in deze wedstrijd!

    Tsjechie 9-4 Griekenland

    Spannende wedstrijd tot aan de 90e minuut.Na 90 minuten stonden we 4-4 en jammer voor hem waren zijn spelers kapot gespeeld en kon Baros/Polak makkelijk de bal 5x in het netje schieten

    Tsjechie 1-0 Griekenland

    Een wedstrijd waarin Barod geen grip op de wedstrijd kreeg.Tevens miste ik ook en penalty met Rosicky.Hij had daarna nog een paar kansen om 1-1 te maken maar Cech stond goed op zijn plek!
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  5. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil vanavond wel weer ff oefenen, als ik online ben met PES invite ik wel of stuur maar een bericht wie dan wil. Ik ben niet de enige die op de 360 speelt namelijk.

    Ik zal dan ook even een nieuwe opstelling maken.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  6. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    ZIjn er nog landen over, anders wil ik wel meedoen, is goed voor jullie doelgemiddelde.
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    nee sorry de loting heeft al plaats gevonden en de teams zijn bezet.

    Het tournooi is trouwens begonnen!!
     
  8. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh? Ik begin morgenmiddag hoor, zo anders nog oefenpotje(s)?

    Owja:

    Tsjechië - Roemenië 2-1
    Frankrijk - Roemenië 2-3

    Goede potjes, alleen de lag speelde in beide wedstrijden wel een belangrijke rol, maar that's PES2008.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  9. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Paar wedstrijden gespeeld

    Tsjechie 2-1 Roemenie
    Tsjechie 5-2 Zwitserland
    Tsjechie 2-0 Zwitserland
    Tsjechie 0-1 Zweden (Gelijkspel was eerlijk geweest :mad: )
     
  10. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen begint het tournooi pas, hoeft niet persee tot 18.00 te wachten met spelen maar morgen begint het! Verder iedereen succes:thumbs:
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Nederland - Roemenie 2-2

    Goede pot, zijn eerste goal was een lullige eigen goal waarna de wedstrijd gelijk opging en hij een kwartier voor tijd de 2-2 maakte nadat ik 2-1 voorkwam, toen raakte ik nog de paal maar het bleef 2-2

    Nederland - Tsjechie 6-1

    Na een half uur voor stond ik terecht 3-0 voor waarna hij terug in de wedstrijd kwam maar zijn kansen niet benutte, ik was zeer productief terwijl hij er geen bal in kreeg.
    ( hij zij zelf dat afmaken zijn slechte punt was) uiteindelijk liep ik tot ongenoegen van Alphine uit naar een 6-0 waarna hij de verdiende eretreffer maakte.

    Nederland - Italie 1-1

    Het eerste half uur werd ik aardig van de mat gespeeld en stond ik 1-0 achter toen ik tegen de verhouding in de 44ste minuut de 1-1 binnen counterde, de 2de helft was het spelbeeld volledig omgedraaid.
    Ik nam initiatief en elke 7 minuten was er wel een gigantische kans te vinden het had 8-4kunnen worden (hij kreeg ook wat goede kansen) het toppunt was toen ik 1 op 1 vanaf 30 meter de bal meters naast schoot, waar hij er met een lob zeker is was gegaan.
    Hij had de eerste helft een overwicht waar ik de 2de helft domineren dus kan je stellen dat het vrij terecht is.

    We zullem morgen zien!


    @ Jerooney; kijk even op pagina 6, (voor de startpost)
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  12. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij ging 60% van je schoten erin niet normaal gewoon.En dan had 3/4 egt 100% kansen die rakelings naast gaan -.-
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11

    Nederland - Tsjechie 9 (!) - 0

    Alpine wou revenche dus ik gaf hem daar de gelegenheid toe en zo speelde we een laatste potje.
    Na 5 minuten kwam ik op 1-0 na een geweldige teamgoal die werd afgerond door CVM De Jong.
    5 minuten later slalomde ik door de 16, hapte hij toe en kreeg ik een terechte penalty; 2-0
    15 minuten later kreeg ik opnieuw een strafschop omdat ik een kickfeint deed en hij dus keihard mijn speler neertrapte, 3-0 en een rode kaart voor hem.
    vervolgens werd hij pissig en toen ik met van persie doorgebroken was haalde hij me randje 16 neer en krijg hij weer rood, aangezien de bal net binnen de 16 was kreeg ik een penalty. hij stopte hem maar had nog maar 9 man.
    toen ik evenlater alsnog de 4-0 maakte was het verzet verdwenen en liep ik uit naar 9-0 waarvan 1 een eigen goal was.
    hij kreeg een derde rood na een dubbele gele kaart en ik heb de balletjes al passend het net in laten rollen.

    een terecht 9-0 is het resultaat:)
     
  14. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Zozo weer een grote uitslag, jij scoort wel heel makkelijk met Nederland. Ik miste vanavond in 2 leuke potten tegen Italië weer heel veel kansen (2-0 en 3-2 voor mij). Ik won wel verdiend beide wedstrijden (had Shin aardig onder druk), maar qua score zat er meer in. Ligt natuurlijk ook een beetje aan de ploeg van mij.

    Begin wel aardig mijn draai te vinden met Roemenie nu, wordt nog interessant deze poule. Succes iedereen dit weekend.
     
  15. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    pff tering zeg wat een lompe stel klootzakken lopen er rond bij Tsjechie.
    Ik wil die bal bij Sivok waar gaat de bal naar naar Baros waar 4 Nederlanders bij staat -.-
    Het is niet 1x dat dat gebeurt maar 1000x -.-
    Ik heb nu egt geen zin om EK nu te spelen als dat elke wedstrijd gebeurt.

    Of dan staat er iemand vrijd helemaal bij de lijn waar gaat de bal naartoe doorhet midden en balverlies en doelpunt tegen -.-
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    jah jij ook snake wordt een mooi tournooi, net mijn laatste potje gespeeld.

    wederom alpine - tsjechie

    ik erger me wel aan zijn speelstijl zeg.
    alleen maar schieten van afstand en dan recht op goal hopent op een rebound.
    zijn goals waren ook een klutsgoal en een rebound.

    ik stond 2-1 achter en toen maakte ik 2-2 het zat even tegen dus ging hij agressieve tackles maken waardoor hij 2x geel kreeg en ik makkelijk kon winnen, als ik niet steeds om de keeper probeerde te lopen was het meer dan 4-2 geworden.

    de bal gaat er echt niet in als je recht op goal schiet Alpine, het team is ook gewoon voldoende om het EK te winnen, je hebt een paar schitterende combinaties maar je moet niet te vroeg schieten maar wachten tot je binnen de 16 staat, en dan een hoek


     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2008
  17. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    In de 16 schieten is niet leuk en zit bijna altijd.
    En dat dan op die kut manier die bijna iedereen doet (ik do het ook soms =p)
    Maar die bal gaat er bijna altijd in -.-

    Maar aangezien er zoveel mensen in de 16 staan.En mijn ballen toch niet goed afkomen dan maar van afstand
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2008
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoe vaak moet je tegen 1 land spelen, twee keer?
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    nee pik het is gewoon net als een echt EK.
    groupsfase, GEEN verlenging een gelijkspel is dus mogelijk en dan in de kwartfinales tot en met de finale 1 wedstrijd,verlenging, penaltys
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet bij de wedstrijd ook niet Weather: Fine , Time: Day, Season: Summer in te vullen.
     

Deel Deze Pagina