Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Er zijn 14 chapters, ze zijn allemaal vrij lang.
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist Chapter 1 uitgespeeld en mijn eerste indruk van de game is wederom _O_ Deel 1 (of Black, of Sigma, welke je dan ook gespeeld hebt) was al geweldig dus ik had hoge verwachtingen van dit vervolg. De controls zijn weer heerlijk vloeiend, de snelle brute actie zoals je die alleen ziet in deze serie is ook weer helemaal van de partij. De camera kan soms irritant zijn, zoals ook in deel 1 weleens het geval was, maar het is een klein minpunt waar vooral ervaren spelers eigenlijk niet eens een minpunt in zullen zien denk ik. Ben ook erg blij met het Quick Menu, Sigma had dit ook en ik vind het echt een pluspunt omdat je nu niet steeds op Start hoeft te drukken elke keer als je een Potion of wat dan ook wilt gebruiken. En jongens, wat issie lekker grof deze keer. Ik ben heel even bang geweest dat wij een soort van gecensureerde versie zouden krijgen maar nee hoor, alle blood & gore zit er dik in zoals ook de trailers lieten zien. Het geeft echt een lekker gevoel om na een paar ledematen te hebben afgehakt een Obliberation Move uit te voeren, of een vijand z'n hersenpan uit elkaar te zien (en horen) klappen na een Izuna Drop :cool: Of dit deel het origineel gaat overtreffen durf ik nog niet te zeggen, daar ben ik simpelweg nog niet ver genoeg voor. Bovendien was het origineel eigenlijk op alle fronten gewoon een super uitgebalanceerde game dus ik ben echt benieuwd of ik na het uitspelen van dit tweede deel hetzelfde kan zeggen. Hoe dan ook, hij is bruut !

    Dan nog even een klein vraagje met betrekking tot de Achievements voor het uitspelen van de game op een bepaalde moeilijkheidsgraad. Ik ben namelijk gewoon op Warrior begonnen omdat ik het origineel ook goed te doen vond op Normal, maar is het nu zo dat als je hem op Warrior uitspeelt je meteen ook de Achievement krijgt voor Acolyte ? Gewoon iets kleins wat ik me afvraag, het doet er verder weinig toe :)
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Moet zeggen dat deze iets modernere setting me minder aanspreekt. Niet dat Ninja Gaiden dat niet had, maar het Sky Tokyo, al die vliegtuigen en shit, Maramusa met een bandana en 'hippe' kleding, neh, dat trekt me niet zo.
    De actie is wel echt onovertroffen, jezus gaat zo lekker.
     
  4. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Eigenlijk alleen de eerste paar chapters hebben wat moderne trekjes, de rest, pure awesomeness.

    Die kleding van Murumasa is zo hip ook weer niet trouwens :')

    en Z3R0-P4R4DOX, ja je krijgt de acolyte achievement ook gelijk :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2008
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik zag het net in je Gamercard staan ja, maar oke dat is dus wel fijn :)
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Daarom zet ik hip tussen 'aanhalingstekens', laat ik dan mislukt urban zeggen ofzo.

    En mooi dat 't enkel de eerste chapters is, heb namelijk een uurtje of twee bij een maat van me gespeeld en meer niet. Hoe ver kan je op twee uur komen?
     
  7. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Geen idee, ligt eraan hoe goed je bent. Denk de eerste paar chapters :)
     
  8. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op path of the warrior. heb nu nog een paar bazen gehad, bij deel 1 had je toch van die momenten waarop je bv moest ontwijken.

    Nu is het meer van " hup gelijk erop en hakken, maar met een zwaar wapen (heb zelf met de lunar staf de meeste vrij snel kapot.)
    De grunts(alles wat je onderweg tegenkomt) zijn soms lastig omdat ze met velen zijn. De bazen hadden iets sterker gemogen.

    maarja snel uitspelen en dan nog een niveautje hoger doen :)
     
  9. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Wtf de bazen hadden iets sterker gemogen? :')

    hoevaak ik wel niet dood ben gegaan @ bazen...lol ( heb em al wel uitgespeeld hoor )
     
  10. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    nou ik vind ook op Path Of The Warrior dat het iets moeilijker had gemogen, hoewel het nu niet echt simpel is, maar ik ga er wel gemakkelijk door heen zegmaar. Ben nu bij Volf, in chapter 6.. mss word het verder in de game nog moeilijker, zit tenslotte pas op de helft :+
    daarna Path Of The Mentor pwnen :cool:
     
  11. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo, net weer even "ouderwets vast gezeten zoals in de riolen in deel 1". wat een heerlijk spelleke is dit toch weer :9
    Call me "old fashioned" maar deze game brengt echt een gevoel omhoog dat ik weinig tot nooit meer heb tijdens het gamen :thumbs:

    Maar goed, nu ff een oogje dicht doen en morgen weer verder _O_
     
  12. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ben nu bij chapter .. Die ene met Zedonius in ieder geval :)

    Hoe hadden jullie Alexei precies gedaan? Als ik om hem heen jumpte om zijn grab te ontwijken had ie me meestal toch gelukkig was ie niet echt al te sterk en had ik hem toch wel snel neer.

    Moet zeggen dat Volf wel heel makkelijk was! En dat luchtschip met die tech-ninja's vond ik zeker een leuk level ( Op de rocket soldiers na dan!) Genshin ging nu ook een stuk makkelijker. Je moet niet te ver van hem afgaan maar ook weer niet te dichtbij als je te ver gaat dan flying swallow'ed ie je. Wanneer ie je block breekt moet je block loslaten en snel weer inhouden dit werkte bij mij iig wel :b:

    ff een vraagje over de Weapon achievements - Heb tot nu toe alles gedaan met de DS en nog geen 1 kill gemaakt met een ander wapen. Hoe werkt die achievement nou precies? Mag ik echt geen 1 kill maken met een ander wapen of word het op tijd met elke wapen gebaseerd? Wanneer ik de leaderboards bekijk zie ik nog steeds bij DS master - 0 time staan :eek:
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2008
  13. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn die van gamehubs retards echt waar, hebben ze mijn ninja gaiden met de normale verzending gestuurd dus nu kan ik nog een week wachten. Denk dat ik de game gewoon vandaag ga halen en die andere ninja gaiden weer verkoop
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    @willem,

    Ik ben nu in een level met ''robot-dino'' shit xD. Dus het moderne zit er nog wel in hoor. Alleen zijn de levels wat minder.

    Ben tot nu toe bij chapter 8 denk ik en bij ben bij:

    - moderne stad
    - hayabusa village
    - new york
    - het rioolgebeuren in new york
    - Venetie
    - Onderwater level vol met ghost fish
    - Colleseum (iets)
    - Mega uber vliegtuig
    - rusland
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Mooi om al die positieve berichten te zien :thumbs:
    Kan niet wachten om ook met deze game aan de slag te gaan! ^^
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ga straks beginnen aan chapter 3: Path of the Acolyte. Ben wel helaas drie keer dood gegaan bij de eindbaas van chapter 2. :x
    Telkens miste ik wat slagen waardoor hij net niet dood ging, en ik wel.
    Ik heb als eerst mijn dragon sword (op dat moment had ik niets anders, misschien die lunar staff) ge-upgrade naar lvl 2.
    Wat hebben jullie al ge-upgrade en naar welk lvl? :)
     
  17. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Hebben jullie al eens een test of valor gedaan? Die tests zijn hard, ik speel op warrior, in de levels zelf hou ik nog wel items over, maar wanneer ik zo'n test doe, jaag ik al mijn items er doorheen. Dit zijn volgens mij ook de missions zoals die in de missionmode (of hoe die ook heette) in black zaten en die waren best lastig 8). Ik zit nu in chapter 5 en speel meestal met het sword welke nu level 2 is. Ik wil hem wel upgraden, maar dat kost 30000, maar ik maak alles op aan (heal)items :emo:.
     
  18. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    @Meridius
    je moet de hele game uitspelen met Dragon Sword zonder ook maar 1 hit te maken met een ander wapen. Secondary wapens mogen wel gewoon (bow, shuriken etc.) Houd er ook rekening me dat waarneer je Volf hebt verslagen, je een filmpje krijgt waarin je zijn wapen pakt en die dan ook meteen hebt in het gevecht wat volgt, dus meteen switchen.

    @Dazlindragon
    Bij mijn eerste savegame heb ik alleen mijn Dragon Sword geupgrade naar lvl 3.
    Bij mijn 2e savegame heb ik al mijn wapens geupgrade naar lvl 2, DS, Lunar en die claws
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Van de test of valor heb ik test 1,2 en 4 gehaald. Bij test 3 wist ik niet dat er ergens een poppetje lag met arrows -_-. Dus die vogels versloegen mij steeds en toen stopte ik maar.

    Ik heb nu 3 levels op het maximale level: dragon sword, die claws en die wapen met die ketting.
     
  20. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe activeer je die tests want ik zit nu in chapter 5 bij zo'n ding
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina