Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    De Archfiend met 1 health potion staat gelijk aan zware frustratie! :x
     
  2. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Ik had em dood zonder potion :cool: maar wel frustratie idd :')
     
  3. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Het verhaal sloeg in het eerste deel ook nergens op, dat IS ninja gaiden \o/
     
  4. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    vind ik ook :) die eindbaze zeg maar zijn ook zo dood teminste tot nu toe ik begin nu pas aan level 3

    maar hij is wel super bruut dit spel net als zijn voorganger.
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit wat gehad met Ninja gaiden en ook niet op de xbox...was leuk voor even maar ok geen wow! Ik heb nu net de demo gespeelt en ik blijf hem maar spelen....het voelt zooooo goed die lui afmaken met die gave combo's! Ik ben verkocht!! Vind de demo echt geweldig en mijn vraag is hoelang doe je over het hele spel?
     
  6. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Denk zo'n 15/16 uur op warrior :). Als je die hebt uitgespeeld krijg je een nieuwe moeilijkheidsgraad, als je die uitspeelt krijg je er nog 1. Al verwacht ik niet dat veel mensen die laatste kunnen spelen :p.
     
  7. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand toevallig hoe je vids van andere mensen kunt krijgen met dat Ninja Cinema??
     
  8. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand trouwens of er in dit deel ook van die plekken zitten waar dan onwijs veel vijanden blijven komen en als je ze allemaal afmaakt dat je dan wat krijgt. dit vond k altijd wel vet in het eerste deel, en als het er nu weer inzit wil ik het natuurlijk niet missen.
     
  9. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ja, dat zijn de test of valors ofzo.. dan moet je in chapter 2 een item pakken die dit unlockt in de andere chapters, dan ontstaan er portals.. helaas ben ik die item misgelopen :+
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, niemand begrijpt me. :'-(

    Nou, daar ben ik het niet mee eens. Het verhaal van deel 1 was net iets serieuzer. Misschien lag dat aan de manier waarop het gebracht werd? Dat was namelijk op een lager tempo. Bovendien vond ik het juist leuk aan NG1 dat je de Vigoor Empire had en daarvan alle uithoeken ging verkennen in een opeenvolgend verhaal. Nu reis je maar overal naar toe. Tokyo, New York nota bene? :confused: Ik vind het allemaal nét te bizar.

    Kevf maakt overigens een heel goed punt over de camera. NG2 lijkt net wat meer muurtjes en nauwe ruimtes te hebben waarmee de camera slecht overweg kan. Ik stoor me er hier meer aan dan in deel 1. Ik weet niet of dat echt zo is, of dat het een gevoel is.
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Maar tussen perfect dark en perfect dark zero zit wel een generatie.
     
  12. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Voor de mensen die de weapons achievements willen halen. Je mag een andere melee wapen gebruiken om te vechten, maar ja mag enkel een kill maken met het wapen waarvoor je de achievement wilt halen. Dus zolang je geen kill maakt met een ander wapen, kan je de achievement nog altijd halen.
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Naar leaderboard gaan en bij sommige mensen staat dan een teken, als je die naam dan selecteerd en dan op je rechter knuppeltje drukt, kan je de film zien,

    zijn wel beperkte opties, je kan niet vooruitspoelen en je kijkt hoe hij het level is door gegaan.
     
  14. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog tips hoe je de einbaas van chapter 2 verslaat ?
     
  15. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Murai wou de dark dragon blade voor in zijn thee gebruiken dat noem jij serieus?
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tussen NG en NGII toch ook? 8)
     
  17. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Tussen PD en PDZ zitten 2 generaties.
     
  18. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Net die eindbaas van Chapter 2 verslagen was wel pittig man echt waar zelfs voor zo,n hardcore gamer als ik en trouwens Beat Em Ups zijn overgens niet echt mijn genre maar Ninja Gaiden is gewoon intens en ik ben eigelijk een rookie als het op Beat Em Ups aankomt terwijl ik geen problemen heb om een shooter als COD4 op vetaran uit te spelen
     
  19. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen of er weer zo'n centrale plek zoals in deel 1 het dorp wat alle levels met elkaar verbind? Of is het nu gewoon een aaneenschakeling van levels?
     
  20. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    verschillende levels.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina