als ze die puzzles nou is een keer moeilijker maken, en niet zo belachelijk als in legend, waar je op een evenwichts balk moest springen, om vervolgens een rots van massief steen 2 meter te laten lancheren, ik was daar 10 minuten mee bezig, ik had het al in gedachten om het zo te doen, maar dacht bij mezelf: nee dat is te belachelijk
Het een beetje lang stil rond deze game. Eentje waar ik wel naar uit kijk. Ook op de officiele websites is weinig nieuws. Is er enig idee wanneer de nieuwe Tombraider uitkomt? Er wordt gezegd eind 2008, maar is dat al met zekerheid te zeggen?
check die knieen en die plooi van haar ellebogen. Heftig mooi model ! En zie ik het nou goed dat er geen grappling hook meer is ?
Releasedate: 28 november 2008 Waarom nou weer november? Augustus was veel beter voor mijn beurs geweest.
Moet ik ff veranderen dan. November komt ook GoW 2 en de nieuwe Harry Potter, en wie weet wat nog wordt aangekondigd voor die maand
November is altijd de zwaarste maand van het jaar. Gears 2 Tomb Raider Resistance 2 en nog veel meer titels zorgen ervoor dat ik in november zeer arm zal zijn
Ik sta al rood, maar voor dit spel steek ik me graag meer in de schulden Op de 360 heb je geen goede platformspellen. De nieuwe Banjo wordt op dat vlak ook teleurstellend. Maar Lara Croft zal mij vast niet teleurstellen op het avonturenvlak. Ik vind de vrij gegeven screens zeer veelbelovend. En ze ziet er toch weer wat strakker uit als in Legend
Het probleem met november is niet alleen het geld, maar ook het gebrek aan tijd wat je krijgt doordat zoveel toppers zo snel achterelkaar uitkomen
Ik ben wel weer eens toe aan een Tomb Raider, de laatste die ik gespeeld heb was Tomb Raider 2 of 3 op Windows 95. Jammer dat de launch pas in November is.
Ik hoop dat het qua puzzels weer wat meer word als de oude Tombraider, weet nog dat ik bij Tombraider 4 aardig moest nadenken, die had me vader toen nog voor me gekocht, als ik zo naar de box art kijk, vraag ik me af waarom hij deze game gekozen heeft? dat hebben ze trouwens ook flink gedowngrade? misschien vond lara het niet zo praktisch ivm het beklimmen van bergen,
kwam dit net ytegen op youtube.. weet niet of mensen het al gezien hebben dus post het maar..:b: Tomb Raider: Underworld - Press Review VIDEO 1/2 [yt]xPti24wDBpM[/yt] Tomb Raider: Underworld - Press Review VIDEO 2/2 [yt]PpOE_NWS28E[/yt]
mooi screens, wordt wel weer leuk dat onderwater level. Heeft ze nou een soort van luchtflessen bij zich?