Ja, dat las ik ook her en der. Maar als 't zo officieel is, waarom staat 't dan nog niet bij de releases?
xbw is sowieso niet up-to-date, dan kan je beter andere sites checken. 20 juni is de definitieve releasedatum. Ik kan bijna niet wachten. Virtua Tennis 3 ben ik na ruim een jaar wel aardig zat. Prima spel hoor, maar ik ben wel toe aan een nieuwe tennistitel. De line-up van professionele spelers is teleurstellend in Top Spin 3, maar bij Top Spin draait het veel meer om het maken van een eigen character en die levelen naar het hoogste niveau. Dus ik zal wel een Dementieva maken waarmee ik online iedereen van de baan ga slaan
Ik kijk er ook naar uit! VT3 aardig veel gespeeld, maar ik vond 't uiteindelijk veel van 't zeflde... TS3 ziet er veelbelovend uit en missende Nadal, ik kan er niet wakker van liggen
Een hoop onzin komt er uit de mond van de previewer. Alsof TopSpin 1 en 2 realistisch waren. Wat is er realistisch aan een spel waarbij het bijna onmogelijk is de bal in het net te slaan? Anyway, daarom ben ik zo blij met de richting die TopSpin 3 is opgegaan. Het ziet er allemaal wat houterig uit maar in het filmpje is al te zien dat er een aantal ballen hopeloos uit gaan of in het net vliegen.
Uit niet met vlakke ballen en het net heb ik helemaal niet geraakt. Ik vind VT3 realistischer dan TS2. Bij VT3 is uit slaan ook geen optie, maar bij TS2 speelde je het beste half op de servicelijn en zag je allerlei rare ballen online. Bij VT3 zag het er allemaal realistisch en strak uit en zo voelde het ook. Het draaide vooral om anticiperen en voetenwerk.
Vlakke ballen kon je dan ook haast niet mee winnen... En als je niet goed timede met een top spin ging hij echt wel in het net hoor
Misschien heb je gelijk, misschien timede ik wel altijd goed Kan zijn hoor, het is voor mij ook al heel lang geleden dat ik TS2 gespeeld heb. Wat ik wél zeker weet is dat ik VT3 realistischer vind om bovenstaande redenen. Vooral online bij TS2 leek het weinig op echt tennis, en offline was gewoon veel te makkelijk.
Een topspin bal rechtdoor slaan ging vaak uit. Ik gebruikte de topspin slag alleen voor diagonale ballen. Vlakke ballen gebruikte ik om rechtdoor te slaan. Maar Top Spin 1 en 2 vind ik verre van realistisch. Juist met deel 3 wilden ze een sim maken en dat lijkt goed gelukt. Nog even wachten met die conclusie totdat ik zelf met het spel aan de slag kan. Top Spin 2 is minder realistisch dan deel 1. Met deel 1 kon je wel gemakkelijk in het net slaan door de risk shots. Met deel 2 sloeg ik ook nooit in het net. Af en toe uit, maar meer ook niet.
20 juni duurt niet zo lang meer hoor, niet eens 2 weken. Ik wacht geduldig af, ik heb het de komende week toch nog druk op school
Waarom zit Nadal nou niet in het spel? Was bij 2 ook al niet het geval, en ik heb geen zin om hem zelf te maken want het lijkt toch niet goed genoeg. Ik weet dat het stom lijkt, maar dit is voor mij een reden om dit spel links te laten liggen.
Haha, en bedankt Nee maar ik heb me er in TS2 al enorm aan zitten ergeren, en als TS3 nou echt enorm vernieuwend wordt dan haal ik hem heus wel, maar het slaat gewoon nergens op. In een fatsoenlijk tennisspel hoor je gewoon minstens de top 10 spelers te hebben, en een paar classic spelers.