Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Zo, net Chapter 1 completed. Het begin uit de demo kon ik al redelijk en ging wel goed. Het stuk direct ná de demo was toch verdomt lastig 8) Die boss daarna heb ik ook wel ff over gedaan. Ik kreeg hem gewoon niet aangevallen want zodra ik bij hem kwam paktie 'ie me op en smeed me halve leven eraf :+ Uiteindelijk maar 2 keer die Flame dinges (Y+B) gedaan, en hij was down.

Verder best moeilijk spel nog, ik kan die combo's maar niet leren. Als er bijvoorbeeld staat XX > XY, wat moet je dan doen bij die ">" ?

2. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    met de left thumbstick naar linksdrukke :9

3. Revlite

Revlite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou is het een Flame Phoenix ;)

4. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Goh, hoe logisch eigenlijk |:- Thanks :cool:

Kan je ook Chapters herspelen? Zodat ik in het eerste level wat kan oefenen met combo's?

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope je kunt niet terug. Zorg dus dat je in Chapter 2 die Rod of Trials vindt, anders kun je het hele spel ook geen Tests of Valor doen.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ Sparkle: Welke moeilijkheidsgraad speel je het?

7. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Normal :{

Nu begint het gewoon een frusterend kutspel te worden... Ben bij de 2e baas, maar dit is gewoon geen doen 8) Ik kreeg de eerste al nauwlijks dood. Maar dit slaat echt alles. Wordt binnen 2 seconde in een hoek gesmeten, en ben dan vrijwel meteen dood. Ik kan ook niets dodgen ofzo :confused:

8. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Nou mcsparkle zo frusterend vond ik het allemaal niet zoals jij het beschrijf hoor.
    Eerste 2 chapters had ik juist meteen op master ninja toen ik op normaal speelde.
    En mischien moet je de scrolls even doornemen daar staan wel wat dodge moves in.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mcsparkle, ik zou anders overnieuw beginnen op Acolyte, op die moeilijkheidsgraad speel ik ook en soms vind ik het ook nog knap lastig. Ik weet niet of je al bekend bent met de vorige Ninja Gaiden? Zoniet, dan zou ik even op Acolyte spelen. Zodat je wat beter bent en wordt en daarna Warrior beter aankan. Ik zit nu trouwens vast bij dat stuk ondergronds bij die vissen, damn wat zijn die irritant!

Laatst bewerkt: 9 jun 2008
  10. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat vinden jullie allemaal eigenlijk zo geweldig aan de game? tis wat button bashen.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Easy to play, difficult to master..

12. Revlite

Revlite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met Button bashen kom je niet echt ver hoor

13. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Gizmo007 ik ben op mentor aan het spelen en button bashen kom je niet ver mee, veel blokken, veel ontwijken en de juiste combo's op de juiste tijd nemen.

14. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Thanks, zal ik proberen :) En nee, dit is de eerste keer (na de demo) dat ik NG speel

Ik speel ook op Acolyte ;)

15. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    @Gizmo007: ja jochie ga jij maar lekker button bashen|:-

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh, maar je zei net tegen Kevf dat je op normal speelt, dus vandaar dat ik dacht Warrior. Maarja het moet lukken, probeer ook zoveel mogelijk te blocken en dan te springen en aanvallen.

17. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand anders die hier op mentor speelt, ben nu bij de eerste baas en het is een pain in tha ass, ninja.s die die shurikens gooien die ontploffen plus de baas zelf nog. en dat maar met een DS op lvl 2:mad:

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vond de mid-level boss van level 2 (die aan het plafond hangt) best lastig, ook al ben ik een NG1 veteraan... Ik ben bij die vent heel wat dood gegaan. De laatste boss van dat level vond ik daarentegen best gaan, nadat je doorkrijgt hoe je hem moet aanpakken.

Een gouden tip:

Maak slim gebruik van de items die je levensbalk verlengen. Als je deze gebruikt wordt namelijk niet alleen je levensbalk verlengd, maar ook alle schade genezen. Dus: gebruik deze items niet terwijl je een level speelt, maar alleen tijdens een boss encounter. Oké, je hebt dan een tijdje iets minder health, maar op deze manier wordt je levensbalk gratis en voor niets helemaal aangevuld naar 100% op de momenten dat je het meest nodig hebt. :cool:

Laatst bewerkt: 9 jun 2008
  19. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand misschien tips hoe je die UT achievement kan halen? ik kan ze bijna nooit doen

20. Revlite

Revlite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je nou 1000 in 1 story mode halen of wordt het bijelkaar opgeteld?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina