Call of Duty 5: World at War

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 9 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    [​IMG]
    note: custom logo, snel even gemaakt tot de officele er is

    Game: Call of Duty 5: World at War
    Ontwikkelaar: Treyarch
    Uitgever: Infinity Wards
    Genre: FPS
    Releasedatum: eind 2008
    Platformen: Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo DS, Nintendo Wii, PC en PlayStation 2

    De volgende mensen bedankt voor de input in dit topic: Oujdi (nieuws) DulleNL (boxarts) streedwizzard16 (screenshots)

    Informatie:
    Uit het Official Xbox Magazine leren we dat Call of Duty 5 de titel Call of Duty: World at War krijgt. De game speelt zich af in Azië, Rusland en Duitsland. De game begint aan de Pacifische Oceaan, maar schakelt later over naar de intocht van de Russen in Duitsland. De AI van de Japanse soldaten verschilt van de Europese AI door de verschillen in oorlogsvoering. De Japanse soldaten zullen in bomen kruipen en door bosjes sluipen met hun katana in de hand. Europeanen graven zich traditioneel in. De game loopt op de Call of Duty 4 engine. De Xbox 360 versie ondersteunt een coöpmode voor vier spelers. (Red.- Andere versies bevatten dit ook mogelijk, OXM handelt echter alleen over de Xbox 360.) Call of Duty verschijnt eind 2008 op de PS2, de PS3, de PC, de DS, de Wii en de Xbox 360.

    Nieuwtjes:
    18-06-2008 -- Eerste Call of Duty 5 beelden dit weekend op Xbox Live
    Persbericht - Geschreven door Dirk Wolthuis op 18 Juni, 2008 om 09:33
    Microsoft heeft laten weten dat fans van het Call of Duty franchise dit weekend aan de slag kunnen met de eerste trailer van het nieuwe deel uit deze franchise. Nieuw beeldmateriaal debuteert namelijk dit weekend op de Xbox Live Marketplace.

    De eerste beelden van Call of Duty: World at War zullen dit weekeinde exclusief te downloaden zijn vanaf Xbox Live, de online service van de Xbox 360.

    De video van Call of Duty: World at War zal in-game beelden bevatten en zo zullen we dus voor het eerst meer te weten komen over het grafische aspect van deze potentiële topper. In het persbericht, dat vandaag door Microsoft is rondgestuurd, staat dat Xbox 360 gebruikers 21 of 22 juni aan de slag kunnen met deze video. Ook vermeldt het bericht dat de trailer exclusief op Xbox Live verschijnt.

    "Call of Duty: World at War herdefiniert de Tweede Wereldoorlog en daagt spelers uit om de hardste en opwindendste gevechten van de Pacifische en Europese bodem te overleven," aldus het persbericht.


    Overigens is deze trailer vanaf vrijdag al te zien op Spike TV, een Amerikaanse omroep. Geheel exclusief is deze trailer niet, maar in tegenstelling tot de PlayStation 3 gebruikers, kunnen gamers met een Xbox 360 deze trailer wel downloaden op hun console.

    10-06-2008 -- Call of Duty 5 krijgt co-op-modus
    Het Amerikaanse Treyarch werkt aan het vijfde deel van de Call of Duty-serie. Naar inmiddels is gebleken, zal Call of Duty: World at War van een co-op-modus en voertuigen worden voorzien.
    CoD logoDit blijkt uit beelden die enkele Engelse gamesbladen hebben gezien. Ontwikkelaar Treyarch, die eerder Call of Duty 3 maakte, blijkt het vijfde deel in de serie opnieuw in de Tweede Wereldoorlog te situeren.

    Voor de ontwikkeling van World at War wordt gebruikgemaakt van de veelgeprezen Call of Duty 4-engine. Een van de leden van het ontwikkelteam legt in Official Xbox Magazine uit dat er wat aan de AI van de engine is gesleuteld. In World at War zullen tegenstanders hun oorlog bijvoorbeeld op een andere manier voeren dan op de westerse wijze die we uit de eerste vier delen gewend zijn. Ze zullen minder strategisch te werk gaan, en bijvoorbeeld stiekem door het struikgewas tijgeren om van dichtbij met grof geweld hun slag te slaan. Ook de beruchte Japanse kamikaze-tactiek zal in de nieuwste Call of Duty worden ingezet.

    De grootste aanpassingen in de gameplay zullen echter bestaan uit de introductie van co-op en de inzet van speelbare voertuigen. Op wat voor manier co-op gaat werken en om wat voor voertuigen het gaat wordt binnenkort wellicht duidelijk. Uitgever Activision heeft aangekondigd om binnen een paar weken meer details naar buiten te brengen.


    Links:
    Screens @ recenzeher.eu

    Screens:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Mogelijke Boxarts
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2008
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ziet eruit alsof het nog best wel eens iets kan worden, maar of het echt wat wordt.. We zullen moeten afwachten, of Treyarch de originele stijl kan evenaren.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik vind het eigenlijk maar niks moet ik zeggen, laat CoD gewoon aan Infinity Ward over, dit word alleen maar cashen op de naam van Call Of Duty 4, noem het zo nodig dan anders. =(

    Tuurlijk zal het wel een aardige game worden, CoD3 vond ik ook heel vet maar het voelt toch anders aan. Twee verschillende bedrijven aan een gamereeks.
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    das opzicht het mooien, nu krijgen we elk jaar een cod, om het jaar modern warfare en het andere jaar WOII. Toch best vet voor de cod fans. Ik vond alle cods tot nu toe geweldig. En de inslag van COD 4 ook super. Dus beide settings spreken mij iig aan. Dus dubbel feest! :D
     
  5. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    <_< Treyarch kan geen hele geweldige delen uitbrengen. Kijk naar CoD 3 en 4. Véél verschil. Zelfs CoD 2 was beter dan CoD 3. Komt gewoon omdat Infinity Ward het niet maakt :mad:

    Maargoed, maar eens even kijken hoe die word :)
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Welke spellen hebben ze nog meer gemaakt?
     
  7. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil nog geen nieuwe cod ik ben die ouwe nog niet zat.
     
  8. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Die By the Sword
    Die By the Sword: Limb from Limb
    Draconus: Cult of the Wyrm
    Max Steel
    Triple Play 2000
    Triple Play 2001
    Kelly Slater's Pro Surfer
    Minority Report: Everybody Runs
    Spider-Man
    Spider-Man 2
    Call of Duty 2: Big Red One
    Ultimate Spider-Man
    Call of Duty 3
    Tony Hawk's Pro Skater 2x
    Triple Play Baseball
    NHL 2K3
    NHL 2K2
     
  9. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    _O_YES YES YES!!!_O_

    Hier zat ik echt op te wachten!!\o/

    Ik vond de singleplayer van COD3 echt zo focking vet!!
    Ik vond hem vetter dan die van COD4...
    Als ze de geweldige singleplayer-soort van COD3 erin doen,
    en de multiplayer van COD4 word dit echt de vetste FPS ooit!

    Deze ga ik echt halen!!
    Lijkt me leuk om die jappaners uit de bomen te knallen:thumbs:
     
  10. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat daarvan was een goede game?
     
  11. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Van COD3?? Wat bedoel je?
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2008
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    We krijgen dus ook de perks in het 5de deel _O_
     
  13. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij dus 3 keer nix, gek genoeg :') Heb CoD 3 heel veel gespeeld, maar wéér WO II?

    Nee, komop. CoD 4 was net zo leuk, beetje afwisseling ;)
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hij bedoelt waarschijnlijk de post van Chorus.
    Ik ben benieuwd wat dit zal worden, de setting spreekt mij wel aan.
     
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond call of duty 3 echt een dikke kut game, hopelijk maken ze deze beter,
    Komen trouwens zat games uit, imo is het helemaal niet nodig om 1 franchise door verschillende studios te laten ontwikkellen alleen maar zodat er elk jaar 1 deel uitkomt,

    well chill natuurlijk voor de mensen die cod3 wel vet vonden
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik vond persoonlijk COD3 mp echt zwaar pwnage. KAR FTW!!! GOOD OLD DAYS, THE WILL RETURN!!! :+
     
  17. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, jij vind het wel leuk met je 1000/1000 :'-(
     
  18. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    On-be-grijp-e-lijk.

    Hoe kunnen ze na het zuigende CoD3 en het geweldige baanbrekende CoD4 het weer uit handen geven aan Treyarch en niet gewoon aan Infinity Ward, waar de serie thuis hoort.
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ze waren al eerder beizg met COD 5 dan de releasedate van COD 4. En ze doen elk jaar om en om. Ze geven het niet uit handen, ze sharen zeg maar de frashise. 1 doet Morderne oorlogsvoering de ander WOII. Super toch. En COD5 gebruik een opgepimpte versie van de COD4 engine als ik het goed begrepen heb!

    maarjah daar kom je redelijk snel, tenminste als je beetje goed bent :) had ong 60 punten per wedstrijd gemiddeld. Speelde altijd WAR als gamemode. Dus 40.0000 punten ben je zo :). :thumbs: :+

    Maargoed ontopic COD 5 hoop dat ze wel een paar MP achievements erin stoppen. :b:
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2008
  20. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind CoD3 ook erg leuk, ik was hem laatst weer veel aan het spelen (al ben ik de laatste dagen juist weer deel 4 aan het doen). Hij is gewoon heel anders dan CoD4, maar ze zijn allebei op hun eigen manier erg leuk vind ik. Ik doe ook altijd War, en mijn favoriete map is nu chateau denk ik. Ik speel meestal met Medic of (Amerikaanse) Rifle Man. Maar 40.000 ben je zo? Ik heb nog niet eens 20.000! Ik heb nu iets van 15.000, maar ik haal gemiddeld denk ik iets van 25 - 30 per potje. Jij bent gewoon erg goed blijkbaar.

    Maar goed, het ging nu even over CoD5, en ik ben wel benieuwd hoe het wordt. Het is wel weer in WWII, maar wel in een heel andere setting. Aan die features te lezen klinkt het wel goed allemaal, dus ik hou deze game in de gaten!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina