Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Het is wel een combo, maar ook weer niet als je gewoon onbewust een paar keer quick attack -> strong attack doet :9

2. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0

|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Oke. Ik nok ermee. Niks voor mij :+ Op de bazaar ermee :9

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    We kunnen het wel ontkrachten hoor. We kunnen niet ontkrachten dat het je mening is, maar we kunnen wel zeggen dat je mening nergens op gebaseerd. iAls iemand zijn mening is dat Hitler een aardig persoon is, kun je inderdaad zeggen dat is jouw mening maar dan kun je toch nog kritiek op die mening hebben?

Dat je op makkelijk speelt is wellicht een reden dat er minder taktiek bij komt kijkendan als je moeilijker zou proberen.

Daarnaast opmerkingen als Haha Gamers, en Fanboys zeggen al genoeg.

Typische posts van iemand van jou leeftijd die zich te cool voelt (ohnee tis zeker tegenwoordig k*nkerdope) om zich gamer te laten noemen.

Laatst bewerkt: 9 jun 2008
  5. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je zou me toch keihard negeren :D Ik scheld niet op gamers? zeg ik kut gamers ofzo? ik zeg hahah Gamers omdat jullie zo gefrustreerd doen als ik kritiek geef op een game.

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Heb ik gezegd dat ik je zou negeren?

Maar het gaat ons niet om kritiek, en ik heb niemand hier gefrustreerd zien doen. Of is het niet eens zijn met iemand die kritiek heeft gelijk gefrustreerd zijn?

En met Gamers, scheld je niet maar plaats je iedereen die gamed wel in een hokje dat die gefrustreerd is.

Als ik zeg: negers, haha allemaal niet afrekenen in de winkel scheld ik ze niet uit nee, maar tis niet aardig wat ik zeg.

7. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je moet die negers niet zo in een hokje plaatsen :mad:

8. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Ga aub een andere thread bevuilen met je kansloze gezeik.

En nee, dit is niet omdat niemand hier jouw zogenaamd 'gegronde kritiek' (ja, dit is inderdaad sarcastisch) kan verdragen maar omdat het gewoon irritant is als een of andere kutpuber hier wat gaat zitten schreeuwen zonder ook maar enigszins iets bij te dragen.

9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Jij bent echt vaag;)

Hij geeft alleen maar een voorbeeld;) Hij zegt niet dat hij dat vind....

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ga aub dit ergens anders uitvechten zeg. Jullie vervuilen alleen maar deze thread. :mad: Laat het rusten. Als je echt nog je ei kwijt moet, pm dan maar. De rest zal verwijderd worden.

11. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee of die demo vandaag al beschikbaar is voor Silver accounts? Krijg de game als het goed is morgen binnen, maar zou graag vanavond al even checken hoe de combat aanvoelt.

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Is die allang :) althans eergister al wel

13. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Heb een vraag over de weapon master achievement.

Ben nu bezig met een dual katana run en heb tot nu toe nog geen 1 ander wapen gebruikt dan mijn Blade of the Archfiend.

- Moet het warrior difficulty zijn? Doe deze run maar op Acolyte want dat gaat sneller.
    - Moet je new game doen? Of maakt dat niet uit. Want ik ben begonnen via successive play.

Alvast bedankt! :)

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Succesive play is ok (en moet wel, anders begin je alleen met de Dragon Sword). En volgens mij mag je het inderdaad ook op Acolyte doen.

15. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Thanks!

Ben nu bij Zedonius voor de 2e keer dus bijna die achievement binnen en moet ook nog maar 4 skulls voor de Karma of the Master ninja achievement *)

PS : 3-0! \o/

16. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb zojuist apocolyte uitgespeeld, kan ik die wapens meenemen naar Warrior? Of het is alleen mogelijk om met die wapens opnieuw te beginnen met apocolyte?

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Wow, op APocalyte ! Is dat de lastigste moeigelijkheidsgraad ofzo! Nuke'em cowboy!~:+

Sorry, ben nog een beetje wazig van onze overwinning. Maar om een antwoord op je vraag te geven: Nee, je kunt alleen wapens meenemen naar dezelfde moeilijkheidsgraad, dus niet naar een hoger niveau zoals Warrior waar je weer helemaal overnieuw moet beginnen.

18. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff heb net die worm in lvl 9 na 3x verslagen. Hij hoefde me echt nog maar 1x te raken en ik kon weer overnieuw beginnen. Best pittige baas vind ik.

Laatst bewerkt: 10 jun 2008
  19. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    3x maar? ik ckr zo een 20x :{.. en dan hele tijd weer die kut weg erna toe.. zit nu in chapter 14 de laatste \o/

20. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm hier nog steeds niet hoor. Staat nog steeds dat hij alleen voor gold members is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina