Tom Clancy's End War

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 24 apr 2007.

1. xbox360now

xbox360now Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is waarschijnlijk als stress test bedoelt dus dan lijkt het mij logisch dat er veel mensen worden uitgenodigd.

Trouwens ik ben ook uitgenodigd voor degenen die het nog niet door hadden dus laat die game invites maar komen.

Laatst bewerkt: 10 jun 2008
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben ook uitgenodigd ;) .. Maar let wel even op! Als je de NDA leest mag je buiten de beta website om niet over de game praten

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Potdikkie, ik was een van de eerste die zich aanmelden maar ik heb nog steeds niks gehoord.

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.. daarvoor heb je een digitale handtekening gezet, ben wel benieuwd hoeveel mensen zich hier aan kunnen/zullen houden.

Kom maar op met die beta.. wanneer komt die eigenlijk?

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit er ook in *)

6. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de beta begint op 16 juni en eindigt 7 juli, staat aangegeven.

maar als het goed is kun je ook friends inviten, dus als mensen nu hun gamertag posten kunnen we een keer 2vs2 doen ofzo:

Gamertag: atton91

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sigh, wordt natuurlijk weer niet geinvite,
    achteraf gezien was het misschien niet zo slim om RTS niet als 1 van de 3 favoriete genres neer tezetten?

8. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook niet uitgenodigt =(

9. BULLETPR00F NL

BULLETPR00F NL Pro

Leuk Bevonden:
    1
    Als iemand nog een betakey over???? Pm me aub. Je krijgt van mij 1 maand live code. Alvast bedankt

Laatst bewerkt: 10 jun 2008
  10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maakt niks uit, had ik ook niet :)

11. Shizzel

Shizzel Guest

Volgensmij is het Gamertag gebonden; zo niet kan je die van mij wel kopen, cash aub ;).

12. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Denk niet dat die keys straks voor 5 eurotjes verkocht worden op ebay, ik zou wel zeker op 4x zoveel rekenen, op zijn minst. Maar ik zou hem toch 100% zeker niet verkopen, ik wil hem gewoon spelen.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ehm ... de keys staan op naam. Tevens teken je een NDA. Als de keys op ebay komen te staan dan krijgt de verkoper een paar advocaten op zijn dak ;)

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    E3 Trailer.

[gt]36089[/gt]

15. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Zo, die trailer ziet er wel weer ontzettend gaaf uit. Ben benieuwd of er tijdens de E3 nog meer dingen bekend worden.

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, was't maar zo mooi. :emo: Nu, het spel kan met je stem bestuurd worden, maar het gaat niet zo mooi als in deze trailer hoor. ;)

17. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel zit nog ruim in de ontwikkelingsfase, dus daar zou ik nog niet te veel over zeggen. K speel wel nog liever een demootje, want de release zit niet heel ver ven Gears of War 2 vandaan.

18. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeggen commando's die helemaal niet herkend worden! Wat een lekkermakerij, het is niet gewoon dat je maar kan zeggen wat je wilt.. Was het maar zo mooi, inderdaad.

19. RomeoSquare

RomeoSquare Caribbean Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het goed werken met de stem, en kijk puur om die reden erg uit naar deze game. Helaas is het maar weinig gelukt om goede games te spelen. Vaak werd de verbinding na 5 a 10 minuten al verbroken (of stopte de andere partij ermee).

20. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk kan je niet zeggen wat je wilt. Dat leek me logisch. Dat kost te veel progammeerwerk om ieder woordje te integreren in het woordenboek van een game. Er zijn natuurlijk niet meer dan een aantal vaste commando's. Dus het gaat zeer waarschijnlijk niet heel erg veel verder dan "Unit one attack objective Foxtrot". Maar dat is meer dan genoeg voor mij. Het is gewoon een leuke variatie op de gemiddelde RTS game. En bovendien, het is een optie. Ook al zou voice command voor geen ene meter werken, dan is niet de hele essentie van de game weg.

Laatst bewerkt: 19 jul 2008

Deel Deze Pagina