Battlefield: Bad company

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sandertje, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    hahahah :lol:

    ik laat het wel weten wat EA zegt
     
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Vind het een heerlijke game om mee op te staan.
    Gewoon wakker worden, xbox aan en knallen maar. Het is allemaal niet zo serieus als COD4 en dat bevalt me wel, je hebt lekker veel speelruimte. Ook kan je is een keer lekker ragge op een tegenstander ipv datie ná 3 kogels van een m16 al dood is. Ga 'm dan ook zeker halen.
     
  3. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Klopt dit heb ik ook vaak, niemand gunt je kills, :lol:

    Je moet hem gewoon met een MES steken heb je minder puntenaftrek, als je hem doodschiet gaat er meer punten af......
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Het speelt zo lekker omdat mensen het niet te serieus nemen, geen kindjes die alleen maar spelen voor hun KD Ratio en voor de rest niks doen. :cool:
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hoe zit het met dat geluid wat je soms hoort als je in een tank zit? Kun je een raket locken op een tank ofzo? Hoe doe je dat?
     
  6. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Uiteraard een automatisch antwoord gekregen van EA :

    ik heb ze al gevraagd welke poorten het moeten zijn voor de demo ,
    zijn er nou nog meer mensen die er vrijwel nooit opkomen of ben ik
    echt de enige lul.... |:-
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2008
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hm, ik krijg gemiddeld twee á drie van die foutmeldingen, daarna maakt ie meestal wel verbinding. Dat mailtje is ook lekker op de Xbox 360 toegespitst. 8)
     
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    lol idioot, welke handleiding, het is een demo, kut zo'n standaard mail,

    bad company wordt steeds beter hoe vaker je het speelt, eerst vond ik de gameplay kut, en had zo iets van: wat is er aan de hand? maar nu is het echt een goed spel:D
     
  9. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Echt precies zo als ik het ervaar. Eerst kut door de besturing waaraan ik moest wennen en de interface etc.

    Maar het voelt nu echt erg vetrouwd aan, het echte Battlefield gevoel is terug en dat ik heb eigenlijk sinds BF 1942 niet echt meer gehad. BF 2 was ook goed maar deze kan echt veel beter worden dan alle vorige BF games. Er zijn nog genoeg verbeter punten maar dat zijn vaak allemaal kleine details die het net even wat beter maken. vaak frustreren die dingen me niet eens.

    Wat bijvoorbeeld irritant is dat het beeld 'wazig' wordt als je weinig health hebt. Als dit nou voor een paar seconden was oke, maar het blijft maar doorgaan.

    Ook lijkt het alsof het soms net even iets te traag is met schieten bijvoorbeeld met sniperen(kan misschien komen door een lichte lag?)

    En natuurlijk de lag die in de avond van zich laat spreken. Maar ik denk dat die wel verholpen gaat worden.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2008
  10. Duke_Towner

    Duke_Towner Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie hebben gewoon veels te snel jullie mening klaar liggen:)
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat ik een nadeel vind en dat ligt niet aan Battlefield BC, maar in het algemeen aan modern combat games (denk aan CoD, Rainbow six etc.) is dat de techniek al zo gevordert is. Het is allemaal wel leuk maar er zijn gewoon veel meer manieren om dood te gaan.

    Waar je tank bij BF1942 alleen door een gemikte bom van een vliegtuig, rocket van rocketlauncher en een aantal granaten kapot kon gaan.. heb je hier al:
    - de raketten van een heli
    - de rocket van rocketlauncher
    - die bom die je kan laten droppen als sniper zijnde (lock on)
    - granaten
    - die air strikes van die artillerie (weet niet hoe dat heet dat er in een keer 5 raketten uit de lucht flikker :p

    Zo heb je nog veel meer voorbeelden.. maargoed niet dat dat veel met deze game te maken heeft maar ik moest gewoon even kwijt dat ik WO II een vettere setting vind dat Modern Combat :+
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat je beeld 'wazig' word als je weinig health hebt vind ik ook al zo klote...
    Ik heb bij mijn Assault klasse zo'n Life-prik ding gekocht wat elke keer je leven weer kan bijvullen. Dat is echt een geweldige 'perk'.
     
  13. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Kheb de demo ook maar eens gedownload...Ziet er nice uit....net zoiets als GTA IV vind ik

    Maar ik ga hem niet halen...ik vind dat het wat te sloom gaat...doe mij maar COD4...
     
  14. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    word het trouwens wel zat, die teamkillers, of dat iemand in een helikopter wegvliegt, terwijl je nog wel zo beleefd vraagt of ie even wilt wachten,

    maar dat vette gevoel als je met een rocket launcher daarna een vijandelijk helikopter uit de lucht schiet maakt wel het 1 en ander goed:)

    Dit lijkt me echt een vette game om in een clan te spelen,
    daarom ga ik hem waarschijnlijk voor de pc halen, daar leeft dat hele clan gebeuren toch veel meer, en gaat het veel makkelijker:)
     
  15. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Doe je best (want hij komt niet voor pc)
     
  16. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    eerste indruk van de demo was niet heeeel positief. vond het net ff te chaotisch. tuurlijk ken ik de map niet, is de besturing (weer) wennen en moet je de feel gewoon ff krijgen, maar ik werd echt elke keer kapotgeschoten, voornamelijk door teammates, gewoon omdat dat dus (kennelijk) kan. verder natuurlijk de immer laffe sniper(:mad:) en de vele explosies om de oren. tanks die van afstand blind shells staan te schieten en elke keer 1 op 10 raken en het dus blijven doen.

    heel irritant. verder wel leuk dat je muren kan slopen, jammer dat je niet hele gebouwen kan laten inzakken.
     
  17. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    serieus niet? had er nog niet echt over nagedacht, ging er eigenlijk maar van uit,
    oh well, dat zeiden ze ook over gears of war,
    over een jaartje komt ie vast wel uit op de pc, helaas ben ik de game dan waarschijnlijk al zat:p

    sigh, bomb is geplaatste, laatste gold crate die over was, ik zat te defusen, was bijna klaar.
    en jahoor daar komt iemand aanlopen, helaas was het niet de vijand, maar iemand van mijn team, dus dan heb je nog meer kans dat je word neergeschoten,

    boem, dood, match lost...
    hopelijk krijgen we dit minder in de "echte" game, want iedere idioot download die demo natuurlijk
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2008
  18. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    JA ik denk niet dat veel mensen de game kopen om te gaan kloten(hoop ik)8)
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Denk niet dat deze game voor PC komt echt een console shooter (dat gevoel geeft ie me ook) net zoals Modern Combat 2.... PC heeft haar eigen reeks.
     
  20. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Nou gisteren is er een update geweest voor de demo en ik weet niet of het daardoor komt maar gisteravond heb ik de hele avond kunnen spelen,
    eindelijk ! \o/

    Dat killen van teammaten is idd zeer irri , Helikopter lukt mij ook (nog)
    niet terwijl andere mensen het wel goed afgaat dus dan moet het mij ook wel lukken , kwestie van wennen denk ik maar dat is eigenlijk met heel het spel en ieder spel als je eerst de maanden ervoor COD 4 en Halo 3 alleen maar heb zitten spelen. ;)

    Dat wazige beeld als je bijna dood bent is idd ook niet best en daarom heb bij mijn 1e credit om iets te unlocken de ' Health pack ' maar ook genomen.
    Ik had ook een M16 genomen alleen die kan je nog niet in de demo gebruiken ? of weet ik niet hoe je die wapens kan switchen in het 'opstartscherm' ?

    Ik vind de map ook wel een beetje te groot, ik weet niet hoe de andere mappen zijn en hoeveel verschillende game scenario er zijn, weet iemand dat ?

    Voor de rest vond ik het super gister en ben blij dat ik hem vorige maand al had gereserveerd, ik had ook totaal geen lag en nu hopen dat het niet eenmalig was en dat ik er vanaaf ook gewoon weer op kan :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina