Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omg iedereen zeurt over die graphics alleen maar als ze een min punt hebben (bijna alleen maar)

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Het is gewoon zo dat de graphics niet veel verbeterd zijn tov van NG1, niet dat wat uitmaakt omdat het er toen ook erg mooi er uit zag.

3. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    het spel kan je spelen met japanse of engelse stemmen en japanse of engelse ondertiteling, het hoesje en boekje is ook in japans of engels :9

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    het is japans/engels, dus beide normale levertijd moet je ongeveer uitgaan van een week

5. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje:
    Heeft iemand een tip hoe je die 2 vuur armadillos in chapter 12 het beste kan verslaan met je DS ?

Oh hehe heb ze al verslagen. Ik sloeg de hele tijd op de voeten maar je moet gewoon op hun hoofd slaan:p

Laatst bewerkt: 10 jun 2008
  6. Revlite

Revlite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Incendiary Shuriken op zijn hoofd mikken, het doet veel damage

7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    *Zucht* Gamer */Zucht*

Ik krijg hem morgen als het goed is, Vrijdag besteld.

Games gaan vaak om de gameplay, vooral zulke games. Ik heb ook NG1 van de marktplaats, is echt een super game hoor!

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Vriendjes en vriendinnetjes,

Hoe versla ik die rode vuurspugende sneeuwbal in chapter 7?

9. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Respawnen die? :>

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Bidden. :cool:

Of je kunt proberen naar zijn hoofd te slaan. Vind ie niet leuk. En vergeet niet te blocken als dat beest het loodje legt.

11. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Gister gekocht en vandaag gelijk de hele dag gespeeld!!! Damn wat is ie vet!

Ben nu pas bij chapter 4 maar heb de eerste paar chapters gewoon een paar keer overgespeelt. Alle goede punten uit ninja gaiden 1 verbeterd. Top spel.

Enige puntje van kritiek is het camera werk en sommige iets te kleine ruimtes die het spelplezier onnodig frustrerend maken. Maar goede geen enkel spel is perfect en ik zou NG 2 eerder een 100 geven dan gta 4 :)

12. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie? Die bollen? Volgens mij niet, volgens mij kan je tijdens die boss fight gewoon onbeperkt door die gang lopen zodat je vanzelf nieuwe ruimtes tegen komt.

13. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet moeilijk met dat ding achter je aan? 8)

14. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Kijk ik zal het uitleggen.
    De graphics met NG2 is helemaal niks mis mee en zien er gewoon goed uit. Toch was NG op de xbox zo geweldig met graphics voor die tijd, dat iedereen had gehoopt dat deze game er met graphics ook echt keihard bovenuit zou springen. Dat is niet gebeurt, de graphics zijn niet echt heel supermeer mooier geworden dan deel 1, alleen beter uitgebeeld, en daarom vinden mensen deze game niet mooi. (terwijl die wel mooi is, maar iedereen had gewoon gehoopt op een pareltje.) Daarom kan je het dus geen minpunt noemen. :thumbs: Ben nog steeds in chapter 6, heb hem niet meer zoveel gespeelt, te druk met toetsweek en natuurlijk met het EK \o/

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hij is best mooi maar de engine begint zn leeftijd te tonen,.. maar who cares, de combat is vetter dan ooit :) (in ben nog maar in chapter 3 op warrior,.. te druk met werk , EK en klussen :mad: )

16. Revlite

Revlite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon kamertje in gaan dan wachten tot hij voorbij zoeft. Meteen kamer uit en opzoek naar de andere.

17. Revlite

Revlite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon kamertje in gaan dan wachten tot hij voorbij zoeft. Meteen kamer uit en opzoek naar de andere.

EDIT: Oeps dubbel post, sorry

Laatst bewerkt: 10 jun 2008
  18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ben ik het niet helemaal mee eens; als voorbeelden geef ik de levels in Venetie en Rusland... heb je al gezien hoe leeg en eenvoudig (als in: weinig complexe architectuur) deze levels zijn? Let ook even op het vreemd ogende water (het lijkt net een gelei) in het Venetie level.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat is ook deels een designkeuze,.. de levels zijn vlak en leeg (qua architectuur) om ruimte te maken voor de combat,.. NG is een lineaire beat em up vermomt als adventure achtige game maar de combat gaat voor alles. Dus alles wat Ryu qua leveldesign in de weg staat wordt geslacchtofferd (snap ik ook wel als je als zon moeite hebt de camera een beetje netjes te implementeren)

20. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Dual katana achievement en bijna m'n 30 Skulls achievement :)

Maar heb geen idee waarom ik bij leadersboards niet bij de Dual katana masters sta? :x

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina