Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    $199 voor het goedkoopste model vind ik wel mee vallen ;) .. maar goed ik heb me aangemeld bij t-mobile.. Wordt mijn eerste apple :D

    ehm 3G is UMTS ;) daarnaast ben ik blij met de GPS optie .. :D
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2008
  2. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    200 dollar (ongeveer 130 euro) vind je te duur voor wat je krijgt?
    Je krijgt een volwaardige telefoon, GPS, Ipod, en Mail-apparaat ding!
    Voor die prijs laat ik hem echt even door iemand uit de states meenemen (Gosse :+)
     
  3. goodworm

    goodworm Defqon.1

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    6
    ben ik blij dat mijn kennis uit miami over 2 weken langs komt :D kan hij mooi die nieuwe iphone mee nemen
     
  4. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Alleen is dan de vraag of hij al uitgekomen is ;).
    In Nederland komt hij in Juli en in de VS staat er coming soon. Misschien heb je dus net pech...

    /edit VS is ook 11 juli.
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^ Lijkt erop dat importeren uit de US ook geen zin meer heeft. Lijkt erop dat ze de phones niet meer online verkopen en dat de phone meteen geactiveerd moet worden in de winkel omdat ze em anders niet meer meegeven. Als dat zo is is het gedaan met de US import.

    Als er een 2 jarig abbo van 20 euro bij zit vindt ik het prima, maar heb niet zo'n zin in 30/40 abbo's. Of doe maar een cheap abbo, en dan iets meer betalen voor de phone, ook prima.
     
  6. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Zal deze dan ook simlock vrij te maken zijn zodat mijn telfort simcard van 6,95 per maand erin kan?
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Vast wel, alleen kan je em nu waarschijnlijk niet meer los van een abbo kopen, dus zit je zowieso aan een ander abbo vast van T-mobile.

    En in Amerika verkopen ze em naar alle waarschijnlijkheid ook niet meer los en ook niet meer via internet. In de winkel wordt ie geactiveerd, dus dan is het voorbij met importeren en unlocken.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat echt heel, heel jammer is. Baal ik wel van, want die 3GIG vind ik erg aantrekkelijk.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wordt toch maar een iPhone volgend jaar naast m'n iPod touch! :+
     
  10. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    misschien vallen de aboo kosten wel mee, en dan koop ik er denk ik ook 1. amerika gaat echt niet lukken, want je moet hem in de winkel activeren.
     
  11. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    iPhone komt in Nederland in Juli hoorde ik vandaag, de provider wordt T-mobile.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Joh, meen je niet!
     
  13. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh sorry hoor, ik had het nog helemaal niet gehoord ofzo. :confused:

    Sommige mensen denken als ze veel posts hebben meteen maar andere members af kunnen gaan zijken hier..
     
  14. Shizzel

    Shizzel Guest

    Dat is niet omdat ze meer posts hebben, maar omdat jij te lui bent om eventjes een pagina terug te kijken, of bijvoorbeeld 2 posts terug te kijken. Dáárom word er de draak met je gestoken, niet afgezeken (zeiken is met ei trouwens).
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    :): Shizzel snapt het tenminste.
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat de iPhone 3G hier 199 euro gaat worden. Als je kijkt naar andere mobieltjes niet, en zeker niet als je kijkt naar de iPod Touch, die 270 euro is.
     
  17. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Snap je überhaupt wel hoe het normaal gesproken met telefoons werkt? Natuurlijk gaat de iPhone goedkoper zijn dan de iPod touch. De providers verdienen namelijk meer aan de belminuten (die ALTIJD hoger zijn dan bij een sim-only abbo) en betalen hiermee de korting die ze jou geven op je telefoon.

    Als je het vergelijkt met andere telefoons is de iPhone misschien wat aan de dure kant, maar qua specificaties is het nu (op de camera na) een van de beste telefoons die je kunt kopen. Op het gebied van gebruiksvriendelijkheid was dit al het geval. Met andere woorden; de iPhone gaat echt wel verkopen ;).
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat dacht je van een 2 jarige € 50 abonnement + € 199 voor de iPhone ;)
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    *EXTREME LUIHEID* (twents he....)

    Melbuuln als dat serieus de prijzen worden zoals jij ze daar zegt ga ik maar eens even naar Amerika heen want ik ga geen 1400 euro betalen voor een iPhone terwijl ze daar 190 dollar kosten....Echt wat een GIGA rip off zou dat zijn en dan zou je nog veeeeeel goedkoper uitzijn als je zou importeren en je word aangehouden
     
  20. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    je kan hem niet meer in amerika kopen, want je meot hem in de winkel activeren. dus dat dealtje gaat mooi niet door :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina